
Jadę ja sobie dziś spokojniutko

Nastęnie zauważyłem że kontrolka "check engeine" zapala się nadwyraz często, ale gaśnie raczej normalnie.
Koło domku zrobiłem rundkę z wykożystaniem turbinki i "gały" mi wyszły prawie na wieszk

Nie uzyskam nawet 6psi - gdzie kiedyś to było tak sobie na luzie - prawie momentalnie, a reakcja jej na nogę jest teraz nadwyraz powolna.
Szybka kontrola błędów i co wyszło ??
" Knock signal failure" Opis - błąd sygnału stuków lub uszkodzony czujnik stuków.
efekt - "Ignition Timing Retardation" Opóźniony zapłon, zmniejszona moc motoru. (zauważyłem iż jest również deczko obcięta ilość mieszanki wtryskiwanej, ale to raczej normalne)
Nawet na 3 nie zakręce oponkami po aswalcie

Coprawda jeszcze się wlokę ale co to za przyjemność

HELP ME
Kto ma czujnik stuków do 2.2 GT USA ???
Niestety mam parę rzeczy z elektroniki ale jego nie mam.
Co prawda piszę to na gorąco (jeszcze nie sprawdzałem połączeń przewodów bo kto by w nocy zabierał sięza takie roboty) i w poniedziałek będę przeglądał to dokładniej jednakże już dziś zapodaję pytanie czy ktoś takowy posiada (to na wrazie czego).