Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Knock signal failure / czujnik stuku (kod 05)
Knock signal failure / czujnik stuku (kod 05)
Horoba - Wrrrrrrrrrr - inaczej tego nie wyraże bo Raf by mnie wymeldował z tej społeczności (nie mówiąc o reszcie )
Jadę ja sobie dziś spokojniutko do domku i w pewnym momencie złapałem się na tym że aby jechać z przyzwoitą prędkością muszę dodawać coraz więcej gazu a śmigacz i tak jak mu się chce.
Nastęnie zauważyłem że kontrolka "check engeine" zapala się nadwyraz często, ale gaśnie raczej normalnie.
Koło domku zrobiłem rundkę z wykożystaniem turbinki i "gały" mi wyszły prawie na wieszk
Nie uzyskam nawet 6psi - gdzie kiedyś to było tak sobie na luzie - prawie momentalnie, a reakcja jej na nogę jest teraz nadwyraz powolna.
Szybka kontrola błędów i co wyszło ??
" Knock signal failure" Opis - błąd sygnału stuków lub uszkodzony czujnik stuków.
efekt - "Ignition Timing Retardation" Opóźniony zapłon, zmniejszona moc motoru. (zauważyłem iż jest również deczko obcięta ilość mieszanki wtryskiwanej, ale to raczej normalne)
Nawet na 3 nie zakręce oponkami po aswalcie a aby uzyskać 160/h to muszę już deczko podgazować.
Coprawda jeszcze się wlokę ale co to za przyjemność
HELP ME
Kto ma czujnik stuków do 2.2 GT USA ???
Niestety mam parę rzeczy z elektroniki ale jego nie mam.
Co prawda piszę to na gorąco (jeszcze nie sprawdzałem połączeń przewodów bo kto by w nocy zabierał sięza takie roboty) i w poniedziałek będę przeglądał to dokładniej jednakże już dziś zapodaję pytanie czy ktoś takowy posiada (to na wrazie czego).
Jadę ja sobie dziś spokojniutko do domku i w pewnym momencie złapałem się na tym że aby jechać z przyzwoitą prędkością muszę dodawać coraz więcej gazu a śmigacz i tak jak mu się chce.
Nastęnie zauważyłem że kontrolka "check engeine" zapala się nadwyraz często, ale gaśnie raczej normalnie.
Koło domku zrobiłem rundkę z wykożystaniem turbinki i "gały" mi wyszły prawie na wieszk
Nie uzyskam nawet 6psi - gdzie kiedyś to było tak sobie na luzie - prawie momentalnie, a reakcja jej na nogę jest teraz nadwyraz powolna.
Szybka kontrola błędów i co wyszło ??
" Knock signal failure" Opis - błąd sygnału stuków lub uszkodzony czujnik stuków.
efekt - "Ignition Timing Retardation" Opóźniony zapłon, zmniejszona moc motoru. (zauważyłem iż jest również deczko obcięta ilość mieszanki wtryskiwanej, ale to raczej normalne)
Nawet na 3 nie zakręce oponkami po aswalcie a aby uzyskać 160/h to muszę już deczko podgazować.
Coprawda jeszcze się wlokę ale co to za przyjemność
HELP ME
Kto ma czujnik stuków do 2.2 GT USA ???
Niestety mam parę rzeczy z elektroniki ale jego nie mam.
Co prawda piszę to na gorąco (jeszcze nie sprawdzałem połączeń przewodów bo kto by w nocy zabierał sięza takie roboty) i w poniedziałek będę przeglądał to dokładniej jednakże już dziś zapodaję pytanie czy ktoś takowy posiada (to na wrazie czego).
MenInBlack
Spalanie stukowe
Kto mi może powiedzieć gdzie znajduje się czujnik do w/w rzeczy? O to rzuca mi sie komp.
PROBAS 89r, 2,2GT
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
Co z kodem 5
Koledzy dziś pojawił mi się dziwny kod 5.Wyczytałem z listy kodów jako czujnik drgań silnika,szczerze to silnik pracuje równiutko.Nie mam pojęcia co to z czym to się je. Na naszych stronach nic na ten temat nie znalazłem,morze słabo szukam.
Radek
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
do offa: nie robie tylko ściągam z neta.
a jak chcesz sobie zrobić to tu jest szybki programik on line
http://userbarsmaker.com/
a jak chcesz sobie zrobić to tu jest szybki programik on line
http://userbarsmaker.com/
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
czujnik stuku - gdzie sie znajduje
witam
gdzie dokładnie znajduje sie czujnik stuku silnika??, caly czas komp wywala mi błąd czujnika stuki a nie mam pojęcia gdzie on sie znajduje
gdzie dokładnie znajduje sie czujnik stuku silnika??, caly czas komp wywala mi błąd czujnika stuki a nie mam pojęcia gdzie on sie znajduje
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
jest nad filtrem oleju albo gdzies tuz obok nie pamietam dokladnie - wychodzi z niego taki pojedynczy czarny kabelek - tylko nie pomyl go z czujnikiem cisnienia oleju bo tez jest obok ale on jest okragly a czujnik stuku taki w ksztalcie nakretki na klucz 19 albo 22 chyba
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Coś dziwnego
Panowie szukałem na forum ale nie znalazłem nic na temat który mnie interesuje .
Dziś stało się coś dziwnego , i nie wiem co
Jechałem na gazie i przycisnołem mu troszkę i nagle buuuum , gaz strzelił i spadł, wąż od kolektora ssącego , więc go założyłem bo działo sie to już pare razy . Ale jak go chciałem zapalić to zaświecił mi sie check engine !!
Sprawdziłem błędy i pokazało mi 5 , nie mam pojęcia co to jest , mordowałem , sie resetowałem kompa i nic .
W koncu pojechałem ale autko nie miało nic siły strasznie tarpało i obroty skakały ( jeszcze zapomniałęm dodać że strasznie sadzą mam tłumik zawalony!!), dojechałem na mjejsce i teraz jak już go zgasiłem to nie moge juz zapalic
Przez moment pokazało mi bład 14 .
Wyczytałem na forum że bład nr 5 to cos z czujnikiem tem. dawkowania paliwa czy coś .
Teraz jestem u laski i nie moge go zapalić .
Co jest dziwne to jak przekręcam stacyjke to wskazówka idzie do 5 tys tak szybki i potem na 500 i nie idzie go zapalić , turbina pokazuje ok 4 psi .
Mi już ręce opadają .
Teraz nie mogę go za nic zaplić obroty idą tak do 400 i nic
Żadnych błędów niema , zatankowałem 95 i może to jest powód ???
Prosze o jak najszybszą pomoc bo jestem od domu ok 70 km .
Dziś stało się coś dziwnego , i nie wiem co
Jechałem na gazie i przycisnołem mu troszkę i nagle buuuum , gaz strzelił i spadł, wąż od kolektora ssącego , więc go założyłem bo działo sie to już pare razy . Ale jak go chciałem zapalić to zaświecił mi sie check engine !!
Sprawdziłem błędy i pokazało mi 5 , nie mam pojęcia co to jest , mordowałem , sie resetowałem kompa i nic .
W koncu pojechałem ale autko nie miało nic siły strasznie tarpało i obroty skakały ( jeszcze zapomniałęm dodać że strasznie sadzą mam tłumik zawalony!!), dojechałem na mjejsce i teraz jak już go zgasiłem to nie moge juz zapalic
Przez moment pokazało mi bład 14 .
Wyczytałem na forum że bład nr 5 to cos z czujnikiem tem. dawkowania paliwa czy coś .
Teraz jestem u laski i nie moge go zapalić .
Co jest dziwne to jak przekręcam stacyjke to wskazówka idzie do 5 tys tak szybki i potem na 500 i nie idzie go zapalić , turbina pokazuje ok 4 psi .
Mi już ręce opadają .
Teraz nie mogę go za nic zaplić obroty idą tak do 400 i nic
Żadnych błędów niema , zatankowałem 95 i może to jest powód ???
Prosze o jak najszybszą pomoc bo jestem od domu ok 70 km .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Dobra gaz , ale ja chce tylko do domu teraz dojechać jak to mam zrobić jak nie chce mi zapalić co z tym zrobić
Na wydechu jet sadza,silnik kreci ale nie zapali , co jest dziwne turbina pokazuje 4 psi jak kręce , ja już nie wiem jestem załamany , a może wkur***
Teraz nie pokazuje mi żadnych błędów , już wymiękam .
I ma swój 1001 temat zaj***
Aby nie pisać posta pod postem piszę ,że udało mi sie narpawić moją dolegliwość choc nie dokońca (ale to moja wina ).
A więc tak wszystko przez strzał gazu , spadł wąż od intercurela (nie wiem jak to sie pisze ). Chodzi ot ten na dole kolera on własnie mi spadł i to powodowaóo falowanie obrotów i brak siły . Takie g.. wno a tak sie martwiłem i tyle roboty , panowie mówie wam czytajcie forum można oszsczedzić sobie naprawde dużo roboty [/url]
Na wydechu jet sadza,silnik kreci ale nie zapali , co jest dziwne turbina pokazuje 4 psi jak kręce , ja już nie wiem jestem załamany , a może wkur***
Teraz nie pokazuje mi żadnych błędów , już wymiękam .
I ma swój 1001 temat zaj***
Aby nie pisać posta pod postem piszę ,że udało mi sie narpawić moją dolegliwość choc nie dokońca (ale to moja wina ).
A więc tak wszystko przez strzał gazu , spadł wąż od intercurela (nie wiem jak to sie pisze ). Chodzi ot ten na dole kolera on własnie mi spadł i to powodowaóo falowanie obrotów i brak siły . Takie g.. wno a tak sie martwiłem i tyle roboty , panowie mówie wam czytajcie forum można oszsczedzić sobie naprawde dużo roboty [/url]
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Knock control ???
SHADOW dał mi listewke z tym urządzeniem i wskaźnikiem doładowania (tzn urzadzenie szczytujące jego wartość).
I pytanie do was za co odpowiedzialna jest ta rzecz , czy moze miec to znaczący wpłayw na pracę silnika ???
dla podpowiedzi wrzuce foto z pokazanym umiejscowieniem tego czegoś:
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- domo
- Posty: 745
- Rejestracja: 2006-04-08 20:45
- Galeria: viewtopic.php?t=11027
- Lokalizacja: Gubin
dowiesz jak poszukasz
wpisz w google ten numer - e2t06171
wynajdzie strone www.fordlaser.com
tam jest-był topic po angielsku na temat tego ustrojstwa
potrzeba tylko kogoś komu się będzie chciało to na polski przedziergać
wpisz w google ten numer - e2t06171
wynajdzie strone www.fordlaser.com
tam jest-był topic po angielsku na temat tego ustrojstwa
potrzeba tylko kogoś komu się będzie chciało to na polski przedziergać
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Not Found
to mi wyskakuje .
dobra mniejsza oto zacieśnie pytanie tylko o to czy ma to jakiś wpływ na prace silnika (chodzi mi o to czy w razie uszkodzenia może to spowodować spadek mocy.
pozdro
to mi wyskakuje .
dobra mniejsza oto zacieśnie pytanie tylko o to czy ma to jakiś wpływ na prace silnika (chodzi mi o to czy w razie uszkodzenia może to spowodować spadek mocy.
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
czujnik* stuk*, oczywiście zaznaczone wszystkie słowa...davidlive pisze:To jak dowiem sie czegoś więcej ?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade