Stuki !?

Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Stuki !?

Post autor: Remik »

Mam problem z 2.5GT i potrzebuje opini klubowych probeznawcow. Mnialem niedawno wymieniane łożysko i swożeń w kole po stronie pasażera od tego czasu zaczelo mi cos w tym kole stukac na poczatku lekko na zakretetach puzniej mocniej az wkoncu jakby na zakretach juz przestalo a za to stuka na prostej drodze po wybojach. Co to moze byc, przeguby?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

mam podobie i stawiam na cos w przegubach - po rozkreceniu i zmonotowaniu 'porzadnie' na jakis czas te halasy ustaja.
sprawdz czy masz jakis luz w miejscu gdzie przedluzenie poloski oparte jest na stojaku mocowanym do korpusu silnika - moim zdaniem te stuki na dziiurach pochodza stamtad.
to tylko dywagacje bo nie mam kompletu na podmiane zeby sprawdzic 100%
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Gość

Post autor: Gość »

Mi ostatnio stukało i okazało sie ze poluzowala sie sruba na przegubie zwrotnicy (ten ktory jest na stale w wachaczu i trzyma cala zwrotnice). Wystarczylo porzadnie dokrecic. Jezeli przegub, to strasznie słychac przy skrecaniu, na prostej raczej nie, chyba ze jest mocno wywalony. Mialem tez przypadek ze odkrecily mi sie nakretki na drozku kierowniczym, wtedy stukalo i dziwnie sie zachowywal sie na zakretach. Teraz mi stuka na prostej jak jade po dziurach. Juz wiem ze to łaczniki stabilizatora. ŁAcznik sprawdzicie dopiero jak go odkrecicie albo od wachacza, albo od stabilizatora, inaczej przy podniesionym kole jest naprezony i nie wyczuwa sie luzu. Przeaznie siadaja od strony pasazera - z prawej zawsze sa dziury. Ja juz wymienialem prawy dwa razy a lewego jeszcze wcale.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Rownie dobrze moze byc guma na wachaczu jak lacznik satbilizatora a też guma na stabilizatorze (ja tak mialem ) tylko ze to ostani ciezko wymienic bo nie wlozysz lapy zeby przykrecic ja sie meczylem z jednej strony mi sie udalo a z drogiej odpuscilem :)
pozdrawiam
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Quaki pisze:Rownie dobrze moze byc guma na wachaczu jak lacznik satbilizatora a też guma na stabilizatorze (ja tak mialem ) tylko ze to ostani ciezko wymienic bo nie wlozysz lapy zeby przykrecic ja sie meczylem z jednej strony mi sie udalo a z drogiej odpuscilem :)
pozdrawiam
Jak ja wymienialem gumy na stabilizatorze, to stuki zamiat zniknac - zrobily sie naprawde wnerwiajace :D Musialem jescze laczniki wymienic i od tego czasu spokoj!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

dzieki za odpowiedzi. W srode sprawdze to oczym piszecie juz wiem ze musze zaczac od lacznikow i niedokreconych srub na przegubach. Jak cos to jescze czekam na jakies pomysly. Po zabiegu o wszyskim napisze w tym temacie

pozdrowko dla wszystkich
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Gość

Post autor: Gość »

Stabilizator na 100% jak na prostej i na malych diurach i dzwiek tak jak by cos sie poluzowalo i mialo zaraz sie urwac.
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

dzwiek jaki to przypomina to cos wstylu pukań, dzwiek niema nic w sobie metalicznego, Tak to wyglada w moim odczuciu, oczywiscie im wiekszy wybuj tym glosniej, wrazenie jak by sie mnialo kolo urwac ale przyczepnosci na zakretach nie traci, dzis testowalem :twisted:
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Gość

Post autor: Gość »

Remik pisze:dzwiek jaki to przypomina to cos wstylu pukań, dzwiek niema nic w sobie metalicznego, Tak to wyglada w moim odczuciu, oczywiscie im wiekszy wybuj tym glosniej, wrazenie jak by sie mnialo kolo urwac ale przyczepnosci na zakretach nie traci, dzis testowalem :twisted:
stawiam na łączniki stabilizatora (koszt - 75PLN/szt.) też takie coś miałem
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Ja w japan cars 37 zl/szt do przodu :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

nikosnikos pisze:Ja w japan cars 37 zl/szt do przodu :twisted:
a jak z trwałością tych łączników? nie zaczęły Ci znowu stukać?
Bo też się zastanawiam nad wymianą tylko nie wim czy brać oryginalne czy w Japan cars.
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Wymienialem w lipcu zeszlego roku i jak na razie wszystko ok! A przejechalem jakies 15 tys km.
Ostatnio zmieniony 2004-03-16 12:18 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

nikosnikos pisze:Wymienialem w lipcu zeszlego roku i jak na razie wszystko ok! A przejechalem jakis 15 tys km.
no to super :1111_ok:
Też takie muszę sobie sprawić :D
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Spraw sobie, spraw :!: :twisted: Ja nad tylem musze sie zastanowic, bo juz prawy chyba ledwo zyje - co prawda nie slychac zadnych stukow, ale wyglada nie za ciekawie :D
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 12:38 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

Cynki pisze: Remik, bo ty tam masz na prawdę ciężki żywot.
Ostatnio jak jechałem do gołębia na basen to stworzyłem tomik przekleństw na te drogi dookoła twojego podwórka.....

sądzę, że jedynym, kto skorzysta na tym stanie rzeczy będzie gość, który enty raz będzie mi prostował fele...
Wytlumaczyc trzeba sobie kretosc tych drog w ten sposob ze podczas wojny samoloty nie zbombarduje glownej drogi bo nie trafi :lol:

Ale w kontescie na najbardziej dziurawe miasto War-Maz wciaz bezkonkurencyjnie prowadzi Olsztyn wiec zeczywiscie Cynki musiz wydawac majatek na prostowanie fel. Az nuz sie sam w kieszeni otwiera :evil:

a wracajac do lacznikow stabilizatora to szukac do M626 ale wjakim typie i roczniku?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Sprawdz na www.moto.sklep.pl. Cos tam wybierzesz! 626 z lat powyzej 93 :D Chyba :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Gość

Post autor: Gość »

J63000 - prawy
J63001 - lewy

sa po 55zl w detalu
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

greyg pisze:J63000 - prawy
J63001 - lewy

sa po 55zl w detalu
Super dzieki greyg ale sa tam dwa stabilizatory jeden J63000 w cenie 55zł i drugi J63000JC w cenie 38zł, na zdjeciach wygladaja identycznie wrecz to te same zdjecia to dlaczego taka rozbieznosc w cenie?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Gość

Post autor: Gość »

koncowka JC oznacza, ze jest to wyrob na zamowienie JC - pochodzenie hmmm.... kto to wie? :D
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

dobra kumam, ale zdjecia wygladaja na te same dlatego to takie zastanawiajace :?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

zapomnial bym potrzebuje rowniez tego plastiku tj. chlapacza na przud nad kolo, niemoge nigdzie znalezc do probe ani zadnego dopasowac, masz moze na to pomysl greyg?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Gość

Post autor: Gość »

nad kolem masz nadkole - zerkne jutro czy mam
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

greyg pisze:nad kolem masz nadkole - zerkne jutro czy mam
wlasnie oto mi chodzilo :P, jak mozesz sprawdzic to bede bardzo wdzieczny potrzbowal bym wtedy 2 przednich lewy i prawy bo cos mi sie wydaje ze juz je ktos zmienial i niemam zadnej pewnosci ze to co mi zostalo to orginal
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”