Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
gdzie znajde pompe paliwa???
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
witam
ja mam dokladnie to samo rano musze pokreciz z 5 sekund. albo za drugim razem zapalic.tak jakby pompa słabo pompowala paliwo. na luzie tak czasami obroty troszke szarpią dokladnie tak jakby mial zgasnąć. ale pozniej w ciagu dnia jak auto jest w użytkowane bez wielogodzinnych przerw pali od kopa wsumie. dziwne to troche....czy to też może być ten sam problem ?
pozdrawiam
ja mam dokladnie to samo rano musze pokreciz z 5 sekund. albo za drugim razem zapalic.tak jakby pompa słabo pompowala paliwo. na luzie tak czasami obroty troszke szarpią dokladnie tak jakby mial zgasnąć. ale pozniej w ciagu dnia jak auto jest w użytkowane bez wielogodzinnych przerw pali od kopa wsumie. dziwne to troche....czy to też może być ten sam problem ?
pozdrawiam
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Wiem tyle, że moduł u mnie załatwił sprawę bankowo. Jeśli to faktycznie jakiś tam objaw padania modułu to ostrożnie bo kiedyś przyjdzie dzień, że przyda się linka holownicza
Ja jeździłem na tym sporo i było okej, ale nigdy nie wiadomo kiedy urządzenie padnie - najczęściej zdarza się w to w najmniej odpowiednim momencie 
Pzdr.
Wiem tyle, że moduł u mnie załatwił sprawę bankowo. Jeśli to faktycznie jakiś tam objaw padania modułu to ostrożnie bo kiedyś przyjdzie dzień, że przyda się linka holownicza


Pzdr.
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Jak dla mnie to nie żaden problem, a w sumie zaleta.
Zastanówcie się co dzieje się z silnikiem po nocy kiedy cały olej spływa do miski olejowej. Startujecie na sucho. To tylko czysto teoretyczne, bo też zależy jakiego oleju używacie i jakie ma właściwości (chodzi o film olejowy). W ten sposób pozwalacie aby pompa zassała trochę oleju i podała go na elementy silnika. Więc i żywotność się zwiększa w szczególności, że rano startuje on na ssaniu, czyli coś ok. 2k RPM.
Zastanówcie się co dzieje się z silnikiem po nocy kiedy cały olej spływa do miski olejowej. Startujecie na sucho. To tylko czysto teoretyczne, bo też zależy jakiego oleju używacie i jakie ma właściwości (chodzi o film olejowy). W ten sposób pozwalacie aby pompa zassała trochę oleju i podała go na elementy silnika. Więc i żywotność się zwiększa w szczególności, że rano startuje on na ssaniu, czyli coś ok. 2k RPM.

- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
ja mam pytanie o pompe paliwa, czy istnieje mozliwosc dopasowania pompy od innego auta? chodzi o wydajniejsza, lub taka podobną,
i czy pompa moze miec wpływ na nie odcinanie zapłonu?czy przez mało wydajna pompe mozna nie osiagać max obrotów czyli momentu gdzie odcinany jest zapłon?
i czy pompa moze miec wpływ na nie odcinanie zapłonu?czy przez mało wydajna pompe mozna nie osiagać max obrotów czyli momentu gdzie odcinany jest zapłon?

nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Witam , mam fajnego newsa.Probek był na warsztacie , sprawdzono pompę i gra, sprawdzili aparat i gra.Powiedzieli że nie mają pojęcia o co chodzi że nie chce zapalać.No więc parę dni temu byłem w Świnoujściu i zatankowałem z ciekawości V-power racig.Efekt jest taki że autko znowu normalnie zapala i nie szarpie na niskich obrotach.
Let The Galaxy Burn....
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witajcie!
Z samym modułem może być NAPRAWDE CIĘŻKO:( Z aparatem zapłonowym jest nie jest łatwo:( Nowy w ASO 3800,-!!! Mi udało nabyć się używany - mam nadzieję , że sprawny i załatwi moje problemy - Już do mnie jedzie, jutor powinien być, więc w piątek sobotę podziele się z Wami czy faktycznie, w moim przypadku, wina leżała właśnie w module=aparacie zapłonowym.
A tak na marginesie to czy przeróbka modułu i podpięcie pod radiator faktycznie zwiększa iskrę? Czy ma to jakiś pozytywy wpływ na pracę silnika czy nie ma to żadnego wpływu na osiągi silnika z przerobionym aparatem(modułem) zapłonowym?
Pozdrawiam
Z samym modułem może być NAPRAWDE CIĘŻKO:( Z aparatem zapłonowym jest nie jest łatwo:( Nowy w ASO 3800,-!!! Mi udało nabyć się używany - mam nadzieję , że sprawny i załatwi moje problemy - Już do mnie jedzie, jutor powinien być, więc w piątek sobotę podziele się z Wami czy faktycznie, w moim przypadku, wina leżała właśnie w module=aparacie zapłonowym.
A tak na marginesie to czy przeróbka modułu i podpięcie pod radiator faktycznie zwiększa iskrę? Czy ma to jakiś pozytywy wpływ na pracę silnika czy nie ma to żadnego wpływu na osiągi silnika z przerobionym aparatem(modułem) zapłonowym?
Pozdrawiam
Nie Sprzedam 
Gen II 94
V6 2,5L

Gen II 94
V6 2,5L
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Chaos
- Posty: 364
- Rejestracja: 2006-07-06 09:26
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=15476
- Lokalizacja: Lubartów
- bes_pieczniq
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-08-22 18:47
- Galeria: viewtopic.php?t=16665
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Czyszczenie wtryskiwaczy, bezinwazyjne [fotorelacja]
witam!! mam takie pytanie, czy w probe II gen trzeba wyciągać zbiornik żeby dostać sie do pompy czy tez jest dostęp do pompy pod tylną kanapa ?
pozdrawiam
pozdrawiam

- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: gdzie znajde pompe paliwa???
pompa paliwa jest dostepna tak jak piszecie po zdjeciu zbiornika, pompe mozna w prosty sposob sprawdzic czy padla czy tez kable zdechly najprosciej jest dostac sie do kabli wtyczka jest kolo wstrzasowego przelacznika w bagazniku , jest to kosta z 4 kablami niebieski to jest (+) od pompy czarny (-)od pompy nalezy podpiac z akumulatora + i - i sprzodowac uruchomic rozrusznikiem auto to jest tzw metoda na krotko:) daje to pewnosc czy to pompa jest przyczyna czy tez kable zeby niepotrzebnie nie odkrecac zbiornika.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku