gdzie znajde pompe paliwa???
- Bartekk
 - Posty: 141
 - Rejestracja: 2004-10-17 15:13
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10629
 - Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
 
witam
ja mam dokladnie to samo rano musze pokreciz z 5 sekund. albo za drugim razem zapalic.tak jakby pompa słabo pompowala paliwo. na luzie tak czasami obroty troszke szarpią dokladnie tak jakby mial zgasnąć. ale pozniej w ciagu dnia jak auto jest w użytkowane bez wielogodzinnych przerw pali od kopa wsumie. dziwne to troche....czy to też może być ten sam problem ?
pozdrawiam
			
			
									
						
							ja mam dokladnie to samo rano musze pokreciz z 5 sekund. albo za drugim razem zapalic.tak jakby pompa słabo pompowala paliwo. na luzie tak czasami obroty troszke szarpią dokladnie tak jakby mial zgasnąć. ale pozniej w ciagu dnia jak auto jest w użytkowane bez wielogodzinnych przerw pali od kopa wsumie. dziwne to troche....czy to też może być ten sam problem ?
pozdrawiam
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
			
						jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
Witam,
Wiem tyle, że moduł u mnie załatwił sprawę bankowo. Jeśli to faktycznie jakiś tam objaw padania modułu to ostrożnie bo kiedyś przyjdzie dzień, że przyda się linka holownicza
 Ja jeździłem na tym sporo i było okej, ale nigdy nie wiadomo kiedy urządzenie padnie - najczęściej zdarza się w to w najmniej odpowiednim momencie 
Pzdr.
			
			
									
						
										
						Wiem tyle, że moduł u mnie załatwił sprawę bankowo. Jeśli to faktycznie jakiś tam objaw padania modułu to ostrożnie bo kiedyś przyjdzie dzień, że przyda się linka holownicza
Pzdr.
- 
				Voodoo
 - Posty: 1604
 - Rejestracja: 2005-02-06 18:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5493
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
 - Kontakt:
 
Jak dla mnie to nie żaden problem, a w sumie zaleta.
Zastanówcie się co dzieje się z silnikiem po nocy kiedy cały olej spływa do miski olejowej. Startujecie na sucho. To tylko czysto teoretyczne, bo też zależy jakiego oleju używacie i jakie ma właściwości (chodzi o film olejowy). W ten sposób pozwalacie aby pompa zassała trochę oleju i podała go na elementy silnika. Więc i żywotność się zwiększa w szczególności, że rano startuje on na ssaniu, czyli coś ok. 2k RPM.
			
			
									
						
							Zastanówcie się co dzieje się z silnikiem po nocy kiedy cały olej spływa do miski olejowej. Startujecie na sucho. To tylko czysto teoretyczne, bo też zależy jakiego oleju używacie i jakie ma właściwości (chodzi o film olejowy). W ten sposób pozwalacie aby pompa zassała trochę oleju i podała go na elementy silnika. Więc i żywotność się zwiększa w szczególności, że rano startuje on na ssaniu, czyli coś ok. 2k RPM.
Ford Probe 2.0 '94r. - Bartekk
 - Posty: 141
 - Rejestracja: 2004-10-17 15:13
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10629
 - Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
 
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
- 
				totmes (gonciu)
 - Posty: 379
 - Rejestracja: 2005-09-30 16:45
 - Galeria: viewtopic.php?t=10331
 - Lokalizacja: Radomsko
 
ja mam pytanie o pompe paliwa, czy istnieje mozliwosc dopasowania pompy od innego auta? chodzi o wydajniejsza, lub taka podobną, 
i czy pompa moze miec wpływ na nie odcinanie zapłonu?czy przez mało wydajna pompe mozna nie osiagać max obrotów czyli momentu gdzie odcinany jest zapłon?
			
			
									
						
							i czy pompa moze miec wpływ na nie odcinanie zapłonu?czy przez mało wydajna pompe mozna nie osiagać max obrotów czyli momentu gdzie odcinany jest zapłon?

nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- HellHound
 - Posty: 1294
 - Rejestracja: 2006-06-03 13:43
 - Samochód: Focus 2004r. TDCI
 - Galeria: viewtopic.php?t=12610
 - Lokalizacja: Międzyzdroje
 
Witam , mam fajnego newsa.Probek był na warsztacie , sprawdzono pompę i gra, sprawdzili aparat i gra.Powiedzieli że nie mają pojęcia o co chodzi że nie chce zapalać.No więc parę dni temu byłem w Świnoujściu i zatankowałem z ciekawości V-power racig.Efekt jest taki że autko znowu normalnie zapala i nie szarpie na niskich obrotach.
			
			
									
						
							Let The Galaxy Burn....
			
						- _/Damian\_
 - Posty: 493
 - Rejestracja: 2005-10-18 14:32
 - Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Witajcie!
Z samym modułem może być NAPRAWDE CIĘŻKO:( Z aparatem zapłonowym jest nie jest łatwo:( Nowy w ASO 3800,-!!! Mi udało nabyć się używany - mam nadzieję , że sprawny i załatwi moje problemy - Już do mnie jedzie, jutor powinien być, więc w piątek sobotę podziele się z Wami czy faktycznie, w moim przypadku, wina leżała właśnie w module=aparacie zapłonowym.
A tak na marginesie to czy przeróbka modułu i podpięcie pod radiator faktycznie zwiększa iskrę? Czy ma to jakiś pozytywy wpływ na pracę silnika czy nie ma to żadnego wpływu na osiągi silnika z przerobionym aparatem(modułem) zapłonowym?
Pozdrawiam
			
			
									
						
							Z samym modułem może być NAPRAWDE CIĘŻKO:( Z aparatem zapłonowym jest nie jest łatwo:( Nowy w ASO 3800,-!!! Mi udało nabyć się używany - mam nadzieję , że sprawny i załatwi moje problemy - Już do mnie jedzie, jutor powinien być, więc w piątek sobotę podziele się z Wami czy faktycznie, w moim przypadku, wina leżała właśnie w module=aparacie zapłonowym.
A tak na marginesie to czy przeróbka modułu i podpięcie pod radiator faktycznie zwiększa iskrę? Czy ma to jakiś pozytywy wpływ na pracę silnika czy nie ma to żadnego wpływu na osiągi silnika z przerobionym aparatem(modułem) zapłonowym?
Pozdrawiam
Nie Sprzedam 
Gen II 94
V6 2,5L
			
						Gen II 94
V6 2,5L
- Chaos
 - Posty: 364
 - Rejestracja: 2006-07-06 09:26
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=15476
 - Lokalizacja: Lubartów
 
- _/Damian\_
 - Posty: 493
 - Rejestracja: 2005-10-18 14:32
 - Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
- Chaos
 - Posty: 364
 - Rejestracja: 2006-07-06 09:26
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=15476
 - Lokalizacja: Lubartów
 
- bes_pieczniq
 - Posty: 51
 - Rejestracja: 2008-08-22 18:47
 - Galeria: viewtopic.php?t=16665
 - Lokalizacja: Grudziądz
 
Re: Czyszczenie wtryskiwaczy, bezinwazyjne [fotorelacja]
witam!! mam takie pytanie, czy w probe II gen trzeba wyciągać zbiornik żeby dostać sie do pompy czy tez jest dostęp do pompy pod tylną kanapa ?
pozdrawiam
			
			
									
						
										
						pozdrawiam
- tom87dg
 - Klubowicz
 - Posty: 574
 - Rejestracja: 2009-12-25 12:37
 - Samochód: probe 1993 2.5 v6
 - Galeria: viewtopic.php?t=16963
 - Lokalizacja: DG
 
Re: gdzie znajde pompe paliwa???
pompa paliwa jest dostepna tak jak piszecie po zdjeciu zbiornika, pompe mozna w prosty sposob sprawdzic czy padla czy tez kable zdechly najprosciej jest dostac sie do kabli wtyczka jest kolo wstrzasowego przelacznika w bagazniku , jest to kosta z 4 kablami niebieski to jest (+) od pompy czarny (-)od pompy  nalezy podpiac z akumulatora + i - i sprzodowac uruchomic rozrusznikiem auto to jest tzw metoda na krotko:) daje to pewnosc czy to pompa jest przyczyna czy tez kable zeby niepotrzebnie nie odkrecac zbiornika.
			
			
									
						
							http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
			
						
