poziom oleju w skrzyni biegów
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
poziom oleju w skrzyni biegów
Czy da sę sprawdzić poziom oleju w skrzyni biegów IIgen? Może jest jakaś miarka? ER
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
olaj w skrzyni jak sprawdzic ile jest i gdzie wlew?
wiem wiem zaraz rykna dobre dusze "OPCJA SZUKAJ" juz to zrobilem!!!!!!
ale nie znalazlem potrzebnych mi informacji a przynajmniej nie tyle ile chce
wiec moje pytanie :
jak sprawdzic ile go tam jest ?
i jak dolac brak
prosze o dokladne wskazowki za ktore bede dzwieczny :)pozdrawiam i z gory dzieki
ale nie znalazlem potrzebnych mi informacji a przynajmniej nie tyle ile chce
wiec moje pytanie :
jak sprawdzic ile go tam jest ?
i jak dolac brak
prosze o dokladne wskazowki za ktore bede dzwieczny :)pozdrawiam i z gory dzieki
Lublin rosnie w sile
2gen.2.5gt93r
2gen.2.5gt93r
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Dobre Ja bez bicia sie przyznam, ze odpowiedzi na zdane pytanie nie znam Ale chetnie bym sie dowiedzial, bo moze tez bym sie tym kiedys zainteresowal Ale za to humor jest cool!BRZOZA pisze: a moze wszyscy macie skrzynie do sprzedania i czekacie az mi padnie moja
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Nie wiedzialem o tym. zawsze uzupełniam pompka przez korek z boku w skrzyni, on równiez wskazuje ile powinno byc oleju. Tak jak we wszystkich chyba samochodach.Sh(.)(.)ters pisze:Jeżeli jest analogicznie jak w I gen. to uzupełnia się przez linkę prędkościomierza. Tam też jest miernik poziomu.
Pzdrv
ot dobrze prawiKonrad pisze:Nie wiedzialem o tym. zawsze uzupełniam pompka przez korek z boku w skrzyni, on równiez wskazuje ile powinno byc oleju. Tak jak we wszystkich chyba samochodach.Sh(.)(.)ters pisze:Jeżeli jest analogicznie jak w I gen. to uzupełnia się przez linkę prędkościomierza. Tam też jest miernik poziomu.
Pzdrv
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Gdzie jest wskaźnik poziomu oleju w skrzyni?
znowu mam mały problem zatkał mi sie ostatnio odpowietrznik od skrzyni biegów i wywaliło mi olej teraz dolałem oleju tylko nie mam pojęcia gdzie jest śrubka do sprawdzania poziomu oleju bo dolałem tyle że aż wylało sie korkiem wlewu a to niezadobrze chyba
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Hej
Nie zakładam nowego tematu tylko podepnę tutaj.
Ostatnio jak wiecie padło autko, byłem przekonany, że to wysypało się sprzęgło, jak tylko unieśliśmy przód do góry okazało się, że dyfer nie chodzi tak jak powinien. Przy obracaniu jednego koła, drugie nie reagowało, a przecież powinno się kręcić w przeciwna stronę.
Rozebraliśmy skrzynie i na dnie leżał wyłamany ząb. okazało się, że był to ząb z satelity.
Tutaj pare fotek:
http://kedziorski.probe-team.com/skrzynia/
Czy wyłamany ząb mógł zablokować dyferencjał, że nie było przeniesienia napędu na koła?? Skrzynia chodziła bezproblemowo, tylko furka nic nie ciągnęła, czyli tak jak przy zwalonym sprzęgle, dlatego to mnie zmyliło.
Nie zakładam nowego tematu tylko podepnę tutaj.
Ostatnio jak wiecie padło autko, byłem przekonany, że to wysypało się sprzęgło, jak tylko unieśliśmy przód do góry okazało się, że dyfer nie chodzi tak jak powinien. Przy obracaniu jednego koła, drugie nie reagowało, a przecież powinno się kręcić w przeciwna stronę.
Rozebraliśmy skrzynie i na dnie leżał wyłamany ząb. okazało się, że był to ząb z satelity.
Tutaj pare fotek:
http://kedziorski.probe-team.com/skrzynia/
Czy wyłamany ząb mógł zablokować dyferencjał, że nie było przeniesienia napędu na koła?? Skrzynia chodziła bezproblemowo, tylko furka nic nie ciągnęła, czyli tak jak przy zwalonym sprzęgle, dlatego to mnie zmyliło.
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Chyba założę sobie temat w tuningu pt.: "Jak ... dyfer"
Po głębszych oględzinach okazało się, że
Koło oberwało się od koszyczka , http://kedziorski.probe-team.com/skrzynia/dyfer/, tutaj troszkę więcej fotek tej ciekawej przypadłości.
Spotkał się już ktoś z czymś takim? Możliwe żeby nastąpiło aż takie zmęczenie materiału?
Po głębszych oględzinach okazało się, że
Koło oberwało się od koszyczka , http://kedziorski.probe-team.com/skrzynia/dyfer/, tutaj troszkę więcej fotek tej ciekawej przypadłości.
Spotkał się już ktoś z czymś takim? Możliwe żeby nastąpiło aż takie zmęczenie materiału?
ja się spotkałem....właśnie dzisiaj kiedy robione były te fotki...
a tak poważnie,to czy jeden wyłamany ząb z satelity,nawet gdyby dostał się miedzy inne koła zębate,mógł tak przyblokować dyfer,że go ukręciło?są przecież"delikatniejsze"punkty czy to w dyfrze,czy to w skrzyni,które w takiej sytuacji powinny paść pierwsze...
a tak poważnie,to czy jeden wyłamany ząb z satelity,nawet gdyby dostał się miedzy inne koła zębate,mógł tak przyblokować dyfer,że go ukręciło?są przecież"delikatniejsze"punkty czy to w dyfrze,czy to w skrzyni,które w takiej sytuacji powinny paść pierwsze...
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- malin
- Posty: 27
- Rejestracja: 2006-05-22 00:26
- Galeria: viewtopic.php?t=8862
- Lokalizacja: Józefów I Pruszków
- pawelc
- Posty: 115
- Rejestracja: 2006-04-26 15:30
- Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
- Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
- Kontakt:
wlewasz przez korek poziomu aż zacznie wypływac ,wlewa się taka strzykawką http://moto.allegro.pl/item242373529_wy ... eczki.htmlMaroZet pisze:A gdzie się wlewa olej do skrzyni biegów?
Da się to zrobić samemu, czy lepiej w serwisie?
Tylko się pytam. Nie zaszkodzi wiedzieć w razie czego.malin pisze: Przecież uzupełniał mi olej jak wymieniał osłony przegubów więc po co chcesz wlewać, cieknie skąś olej???
Na razie poza wariującym ABSem i piszczącym paskiem przy uruchamianiu wszystko chodzi ładnie.
Czerwone Probe II 2.0 1996 MEDICI (uwielbiam skórzaną tapicerkę:)