luuuudzie no co wy!!!!
Ketch-> masz najzwyczajniej w świcie za wysoko ustawione obroty
MiH pisze:1. znajdź płaski śrubokręt
2. otwórz maskę
3. znajdź pokrętło selenoidu (za filtrem powietrza i przepływomierzem po skręcie ale przed kolektorem dolotowym. Otwór od góry a w środku śruba)
3. użyj śrubokręta w celu dokręcenia (o 1/2 obrotu)
4. ponaciskaj gaz kilka razy alby silnik się ustabilizował
5. jeśli nadal faluje powtórz od pkt.3
Wszystko wykonaj na rozgrzanym silniku. Tzn nie na ciepłym, tylko po np. 20 minutach jazdy - czyli w normalnych warunkach pracy.
oczywiście możesz mieć walnięte kable, brudny solenoid, świece do wymiany. ALE NA PEWNO MASZ ZA WYSOKIE OBROTY.
PS. Idź po śladach powierza..... najpierw masz wlot, potem filtr powietrza, zaraz za nim przepływomierz (na wylocie z fitra, jakby w tą obudowę wbudowany. potem jest rura plastikowa i solenoid czyli kawałek żelastwa między tą plastikową rurą a kolektorem dolotowym.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)