problem z turbinką!
----> Skorik
We wcześniejszych postach w tym temacie była mowa o dźwięku turbiny.
Dokładnie chodzi o to czy świst ma być słyszalny czy nie?
Ja go słyszę, wiec nie wiem czy to normalne czy ma tego dźwięku nie być.
Ale świst turbiny to mi się wydawało że zawsze słyszałem...Czy się mylę?
Pozdrawiam
We wcześniejszych postach w tym temacie była mowa o dźwięku turbiny.
Dokładnie chodzi o to czy świst ma być słyszalny czy nie?
Ja go słyszę, wiec nie wiem czy to normalne czy ma tego dźwięku nie być.
Ale świst turbiny to mi się wydawało że zawsze słyszałem...Czy się mylę?
Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
u mnie jak kupilem probka to slabo bylo slychac turbinke:] ale jak stozek zamontowalem to poezja dla uszu!!:D piekny swist caly czas tylko nie polecam montowania stozka bo odrazu tak sie wam spodoba dzwiek ze spalanie wzrosnie pewnie o poloweflyke(vasil) pisze:z tego co wiem nie powinno byc slychac turbawki , u mnie slychac i to dosc dosc bo mam przedmuchy przy kolektorze;(
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Powiem tak, ja nic tam nie widzę.
Wszystko wygląda ok.
Myślę że warto by było żeby obejrzał to ktoś doświadczony.
Ma ktoś kontakt do KALIIEGO? Bo na gg to on chyba rzadko bywa.
A że czasem tam jeżdżę w jego okolicach, to by przy okazji chłopak zarobił.
Jak ktoś ma numer i może mi go podać(najlepiej za jego zgodą), to prośba o przesłanie na PW.
Pozdrawiam
Wszystko wygląda ok.
Myślę że warto by było żeby obejrzał to ktoś doświadczony.
Ma ktoś kontakt do KALIIEGO? Bo na gg to on chyba rzadko bywa.
A że czasem tam jeżdżę w jego okolicach, to by przy okazji chłopak zarobił.
Jak ktoś ma numer i może mi go podać(najlepiej za jego zgodą), to prośba o przesłanie na PW.
Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Komórka w jego stopce jest aktualna. Stacjonarny w FAQu też.edi_pg pisze:Ma ktoś kontakt do KALIIEGO?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mówimy oczywiście o stopce Kamila - nie mojej ani Twojej?
Ale przy okazji aż zajrzałem do FAQa i dopisałem pominięty stacjonarny.KALII pisze:_________________
2,5V6 GTT by KMS - 668 447 613
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
zaloz a sam sie przekonasz:] zobaczymy co wtedy bedziesz pisal:POLEY pisze:Chyba za długo jeździliście z otwartymi oknami i Wam w uszach świszczy.
Co ma wspólnego syk zasysanego powietrza przez stożek, do dźwięku turbiny?
Nie piszcie więc, że wcześniej nie było słychać turbiny, ale jak zamontowaliście stożek, to ją super słychać.
a i jeszcze najlepiej pokrecic troche doladowanie!! wtedy duzo lepiej slychac:D
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
To tak jak rożnica miedzy piciem w szczawnicy, a szczaniem w piwnicyOLEY pisze:Hehe.
Ale co słychać? Turbinę?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Witam,
W dalszym poszukiwaniu problemu, natknąłem się na małe ilości oleju(troche przyschniętego) w rurce która idzie prosto z przepływomierza(ta gruba karbowana).
I teraz pytanie czy:
a) Jest to normalne
b) Nie, i oleju nie może tam byc.
c) Może się to czasem zdarzyc i nie ma to wpływu na prace silnika.
Jeśli jest cos nie tak, to moze macie jakis pomysł skad moze się to brac.
pozdrawiam
W dalszym poszukiwaniu problemu, natknąłem się na małe ilości oleju(troche przyschniętego) w rurce która idzie prosto z przepływomierza(ta gruba karbowana).
I teraz pytanie czy:
a) Jest to normalne
b) Nie, i oleju nie może tam byc.
c) Może się to czasem zdarzyc i nie ma to wpływu na prace silnika.
Jeśli jest cos nie tak, to moze macie jakis pomysł skad moze się to brac.
pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
fabrycznie ta rura polaczona jest z odma wychodzaca z pokrywy zaworow,pod ktora jak wiadomo znajduja sie spore ilosci oleju,a biorac pod uwage przeplyw powietrza wlasnie w strone tej rury o ktorej Piszesz,oraz wysoka temperature,faktycznie mozliwe jest,a nawet powiedzialbym realne,ze opary oleju poleca sobie z pedem powietrza w strone tejze rury.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Możliwe, że się mylę, ale nawet na chłopski rozum biorąc, zobacz
jak gruba jest ta guma (kolanko) i jakie tam musi być ciśnienie, że jest w stanie rozerwać tak grubą rurę. Wątpię, aby pękała ona ze starości.
"Na oko" może i wygląda na szczelną, ale zasysane powietrze potrafi zrobić swoje. U mnie to było powodem i dlatego się trzymam mojej wersji. Możliwe, że u Ciebie to nie jest problem kolanka więc może nieszczelność jest w innym miejscu?
jak gruba jest ta guma (kolanko) i jakie tam musi być ciśnienie, że jest w stanie rozerwać tak grubą rurę. Wątpię, aby pękała ona ze starości.
"Na oko" może i wygląda na szczelną, ale zasysane powietrze potrafi zrobić swoje. U mnie to było powodem i dlatego się trzymam mojej wersji. Możliwe, że u Ciebie to nie jest problem kolanka więc może nieszczelność jest w innym miejscu?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-01-06 12:13
- Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
- Galeria: viewtopic.php?t=17158
- Lokalizacja: świecie
- Kontakt:
Re: problem z turbinką!
witam tez mam pewien problem z turbo chodzi o to ze turbo nie zawsze pompuje mi na 1 biegu na 2 i wyrzej jest ok a w ten sam dzien kiedy to zaowazyłem pekł mi tłumnik na srodkowym łaczeniu czy to moze miec cos z tym wspolnego??
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: problem z turbinką!
Szkoda, że zadajesz pytanie nie czytając tego, co jest napisane wcześniej...
Masz zwężkę? Sprawdziłeś szczelność dolotu? Sprawdziłeś ewentualne przyczyny
(opisane przyczyny!) złego funkcjonowania turbiny?
Pęknięcie tłumika nie ma raczej nic wspólnego.
Masz zwężkę? Sprawdziłeś szczelność dolotu? Sprawdziłeś ewentualne przyczyny
(opisane przyczyny!) złego funkcjonowania turbiny?
Pęknięcie tłumika nie ma raczej nic wspólnego.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-01-06 12:13
- Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
- Galeria: viewtopic.php?t=17158
- Lokalizacja: świecie
- Kontakt:
Re: problem z turbinką!
własnie czytałem to co jest wyrzej ale nie nikt nie ma takich objawow dolot jest sczelny , a o co chodzi z ta zwezka??
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: problem z turbinką!
Trochę mało precyzyjnie zadałeś pytanie, ale spróbujmykwiatek8902 pisze:witam tez mam pewien problem z turbo chodzi o to ze turbo nie zawsze pompuje mi na 1 biegu na 2 i wyrzej j. . .?
Turbo wcale ci nie pompuje? zero doładowania? Kręcisz go na każdym biegu do końca i nie pompuje?
Może nie wiesz że probe GT ma dwie przepustnice, mniejszą i większą. Jeśli w miarę delikatnie operujesz pedałem gazu możesz nie załączać turbo do ok. 4 tys RPM. Na pedale gazu jest są jest wyczuwalna ta chwila w której otwiera się druga przepustnica(turbo zaczyna pompować). Może tu leży przyczyna?
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 2010-01-06 12:13
- Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
- Galeria: viewtopic.php?t=17158
- Lokalizacja: świecie
- Kontakt:
Re: problem z turbinką!
-- oryginalny post 2010-06-15 17:28 --
chodzi o to ze nie za karzdym razem turbo załacza sie na pierwszym biegu i jak na 1 sie nie załaczy to potem na wyrzszych biegach ta wskazowka od doładowania bardzo szybko rosnie a jak na jedynce sie załaczy to potem jest juz ok i teraz nie wiem co jest grane moze faktycznie chodzi o te przepustnice ale to zaczeło mi sie dziac po tym jak mi pekł na poł układ wydechowy no ale Oley pisał ze to nie ma z tym nic wspolnego dzis złoze tłumnik i zobacze jak bedzie chodziło
-- dodano 2010-06-15 20:24 --
no i tłumnik juz na swoim miejscu i dalej ten sam problem turbo nie chce załaczac sie za karzdym razem na 1 biegu nawet jak powoli operuje pedałem to czasem sie załaczy ale nie za karzdym razem, pozniej juz jest ok i nie wiem kompletnie o co chodzi jeszcze w poniedziałek było ok;/
chodzi o to ze nie za karzdym razem turbo załacza sie na pierwszym biegu i jak na 1 sie nie załaczy to potem na wyrzszych biegach ta wskazowka od doładowania bardzo szybko rosnie a jak na jedynce sie załaczy to potem jest juz ok i teraz nie wiem co jest grane moze faktycznie chodzi o te przepustnice ale to zaczeło mi sie dziac po tym jak mi pekł na poł układ wydechowy no ale Oley pisał ze to nie ma z tym nic wspolnego dzis złoze tłumnik i zobacze jak bedzie chodziło
-- dodano 2010-06-15 20:24 --
no i tłumnik juz na swoim miejscu i dalej ten sam problem turbo nie chce załaczac sie za karzdym razem na 1 biegu nawet jak powoli operuje pedałem to czasem sie załaczy ale nie za karzdym razem, pozniej juz jest ok i nie wiem kompletnie o co chodzi jeszcze w poniedziałek było ok;/
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-06-16 10:53
Re: problem z turbinką!
Ja mam taki kłopot z turbo że ładuje tylko do 6 i nic więcej były sprawdzane kody błyskowe nic nie wyskoczyło była czyszczona przepustnica czy jest cos takiego ze przez to cos sie popsuło i czy śrubka na przepustnicy jak była regulowana cos na z tym wspólnego ??? prosze o pomoc
Kolego zapoznaj się z TYM tematem a na pewno znajdziesz odpowiedź
Kolego zapoznaj się z TYM tematem a na pewno znajdziesz odpowiedź