Brak mocy od 4000obr
Brak mocy od 4000obr
Witam!
Walczę z problemem już od jakiegoś czasu (od zakupu probasa).
Od czasu pierwszego zalogowania wertowałem forum i próbowałem różnych sposobów -
wiele się o naszym aucie nauczyłem, ale nie udaje się pozbyć problemu
Dodam, że właściwie to samo mam na benie i gazie.
Objawy:
od ok 4300 obr auto słabnie, ok 5000 obr. wraca moc na chwilkę, ale tak raczej szarpie;
jak jest na luzie i go podgazuje wysoko (ok 5000 obr.) i puszcze gaz to obroty spadają do 500 i jakby na jakiś gar nie pracował i jakby miał zaraz zdechnąć - po chwili obroty wracają do normy;
odpowietrzałem dziś układ chłodzenia - korek odkręcony a płyn powoli podnosi się i wykapuje z niego
(czy to normalne czy uszczelkę szlag trafił?);
śmierdzi płynem chłodniczym i wydaje mi się, że go ubywa
czasem mi się wydaje, że na biegu jałowym coś popiskuje od spodu na wydechu
- ale to chyba tylko z powodu lekko nierównych obrotów.
Komp nie pokazuje żadnych błędów!!
Oto co zrobiłem sugerując się różnymi tematami na forum:
- kopułka i palec nowe
- kable WN i świece nowe NGK
- katalizator wywalony podejrzewałem, że się zapchał
- odpowietrzenie układu chłodzenia
- reset kompa (nie wiem po co )
- sprawdziłem dolot - gumy całe i podokręcane
- przepływomierz się nie zablokował - sprawdzone
- turbo dmucha do czerwonego
- filtr powietrza nowy
Już nie wiem czy to uszczelka, czy lambda czy coś innego..kasa mi sie kończy
PS: Ale i tak uważam Probka za najlepsze autko pod słońcem
nie wysyłajcie mnie do szukajki bo już wszystko przeszukałem
HELP! Będę wdzięczny, jak ktoś choć trochę pomoże
Pozdrawiam, kramar
Walczę z problemem już od jakiegoś czasu (od zakupu probasa).
Od czasu pierwszego zalogowania wertowałem forum i próbowałem różnych sposobów -
wiele się o naszym aucie nauczyłem, ale nie udaje się pozbyć problemu
Dodam, że właściwie to samo mam na benie i gazie.
Objawy:
od ok 4300 obr auto słabnie, ok 5000 obr. wraca moc na chwilkę, ale tak raczej szarpie;
jak jest na luzie i go podgazuje wysoko (ok 5000 obr.) i puszcze gaz to obroty spadają do 500 i jakby na jakiś gar nie pracował i jakby miał zaraz zdechnąć - po chwili obroty wracają do normy;
odpowietrzałem dziś układ chłodzenia - korek odkręcony a płyn powoli podnosi się i wykapuje z niego
(czy to normalne czy uszczelkę szlag trafił?);
śmierdzi płynem chłodniczym i wydaje mi się, że go ubywa
czasem mi się wydaje, że na biegu jałowym coś popiskuje od spodu na wydechu
- ale to chyba tylko z powodu lekko nierównych obrotów.
Komp nie pokazuje żadnych błędów!!
Oto co zrobiłem sugerując się różnymi tematami na forum:
- kopułka i palec nowe
- kable WN i świece nowe NGK
- katalizator wywalony podejrzewałem, że się zapchał
- odpowietrzenie układu chłodzenia
- reset kompa (nie wiem po co )
- sprawdziłem dolot - gumy całe i podokręcane
- przepływomierz się nie zablokował - sprawdzone
- turbo dmucha do czerwonego
- filtr powietrza nowy
Już nie wiem czy to uszczelka, czy lambda czy coś innego..kasa mi sie kończy
PS: Ale i tak uważam Probka za najlepsze autko pod słońcem
nie wysyłajcie mnie do szukajki bo już wszystko przeszukałem
HELP! Będę wdzięczny, jak ktoś choć trochę pomoże
Pozdrawiam, kramar
Ostatnio zmieniony 2007-11-20 23:00 przez kramar, łącznie zmieniany 2 razy.
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Zacznę od odpowiedzi co do uszczelki pod kol. ssącym, ,a mianowicie jej wymiana nic a nic nie pomogła, bo poprzednia była ok, ale jak już rozebrałem to wstawiłem nową.
Teraz kilka pytań mam do ciebie:
- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik?
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ?
- czy wiązka od kompa do silnika jest ok (nie byla uszkodzona ,jest w oryginale ?)
- czy zmieniałeś pompe paliwa?
- czy modernizowałeś dolot ?
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ?
- czy jesteś pewien że intercooler nie ma dziur?
- ile bierze ci tego płynu?
- w jakim stanie jest turbinka?
- czy zmieniałeś kompa?
Odpowiedz na te pytanka to będę już widział że robiłes to co ja , a jesli nawet ja na coś nie wpadłem to napisz dokładniej co robiłes i co sprawdzałeś .
oooo jeszcze jedno
jakie masz wyposażenie ?
Zawsze tak miałeś ???czy może stało się to za twojego użytkowania probka?
p.
Teraz kilka pytań mam do ciebie:
- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik?
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ?
- czy wiązka od kompa do silnika jest ok (nie byla uszkodzona ,jest w oryginale ?)
- czy zmieniałeś pompe paliwa?
- czy modernizowałeś dolot ?
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ?
- czy jesteś pewien że intercooler nie ma dziur?
- ile bierze ci tego płynu?
- w jakim stanie jest turbinka?
- czy zmieniałeś kompa?
Odpowiedz na te pytanka to będę już widział że robiłes to co ja , a jesli nawet ja na coś nie wpadłem to napisz dokładniej co robiłes i co sprawdzałeś .
oooo jeszcze jedno
jakie masz wyposażenie ?
Zawsze tak miałeś ???czy może stało się to za twojego użytkowania probka?
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik? ja ? nie...poprzedni właściciel się nie chalił
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ? nie wiem
- czy wiązka od kompa do silnika jest ok (nie byla uszkodzona ,jest w oryginale ?) wydaje się, że ok
- czy zmieniałeś pompe paliwa? - na gazie dzieje się tak samo....
- czy modernizowałeś dolot ? nie
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ? też nie - ponoć BOV był wstawiony a potem zdjęty
- czy jesteś pewien że intercooler nie ma dziur? hmm - nie wiem jak to spr
- ile bierze ci tego płynu? za dużo - wyczytałem, że jak przy odkręconym korku wybija płyn to uszczelka pod głowicą
- w jakim stanie jest turbinka? sucha i dmucha do czerwonego prawie
- czy zmieniałeś kompa? chodzi o chipa? - nie
wyposażenie : klima tylko
i szyber, hehe
Mam tak od kupna auta czyli od 30.10.2007... kupa czasu jak widać
auto kupione od forumowicza...
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ? nie wiem
- czy wiązka od kompa do silnika jest ok (nie byla uszkodzona ,jest w oryginale ?) wydaje się, że ok
- czy zmieniałeś pompe paliwa? - na gazie dzieje się tak samo....
- czy modernizowałeś dolot ? nie
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ? też nie - ponoć BOV był wstawiony a potem zdjęty
- czy jesteś pewien że intercooler nie ma dziur? hmm - nie wiem jak to spr
- ile bierze ci tego płynu? za dużo - wyczytałem, że jak przy odkręconym korku wybija płyn to uszczelka pod głowicą
- w jakim stanie jest turbinka? sucha i dmucha do czerwonego prawie
- czy zmieniałeś kompa? chodzi o chipa? - nie
wyposażenie : klima tylko
i szyber, hehe
Mam tak od kupna auta czyli od 30.10.2007... kupa czasu jak widać
auto kupione od forumowicza...
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
No ja mam ten sam objaw,sprawdzałem kompresje (10.5) żadnych żurków ,barszczy,zalewajek i tego typu podobnych nie stwierdziłem a płynu mi nie ubywa , może kolega ma mały wyciek i to wszystko .
Od kogo go kupiłeś ??
Panie kolego jeśli na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wywala ci troche płynu to musi tak po prostu , być , jest to układ ciśnieniowy ,i mamy tam ciśnienie (i tu są sprzeczne dane )od 0.9 do 1.1 czegoś tam na cm2.
Musi tak być i tyle ,w każdym autku tak jest, a myślisz że dlaczego na korku pisze "nie otwierać na ciepłym"??? żebyś sobie witek nie poparzył
p.
p.
Od kogo go kupiłeś ??
Panie kolego jeśli na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wywala ci troche płynu to musi tak po prostu , być , jest to układ ciśnieniowy ,i mamy tam ciśnienie (i tu są sprzeczne dane )od 0.9 do 1.1 czegoś tam na cm2.
Musi tak być i tyle ,w każdym autku tak jest, a myślisz że dlaczego na korku pisze "nie otwierać na ciepłym"??? żebyś sobie witek nie poparzył
p.
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
od Shooters'a z wawy-chłop bardzo w pożądkudavidlive pisze: Od kogo go kupiłeś ??
p.
za późno...davidlive pisze: Musi tak być i tyle ,w każdym autku tak jest, a myślisz że dlaczego na korku pisze "nie otwierać na ciepłym"??? żebyś sobie witek nie poparzył
a kompresji nie sprawdzałem cholera - o tym nie pomyślałem
dzięki davidlive
sprawdzę ten "ser" i "rosół" - dzięki Hellhound
hmm... aż zgłodniałem
PozDr
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Szukaj nabiału pod korkiem , i w wężyku od odmy tym co wchodzi do przepływki, nie powinno go tam być oczywiście .kramar pisze: sprawdzę ten "ser" i "rosół" - dzięki Hellhound
hmm... aż zgłodniałem
PozDr
Pojawia się jesli np. masz do pracy 2 km i tak co dzien brykasz , to wilgoć miesza się z olejem i takie coś się dzieje , a nie świadczy koniecznie o uszkodzeniu uszczelki .
Jeśli przeczyścisz to i pochodzi troszke i nagrzeje się to nie powinno tego być.
I nie gadaj mi tu jeden z drugim że nie wiem co pisze bo już to przerabiałem
skoro taki spoko chłop (swoją droga cos sie ostatnio nie odzywa ) to czy powiedział ci o tym objawie??? możesz wyduśić od niego troszke informacji??
"Wysłany: 2007-10-30 15:24 Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Auto sprzedane. Mam nadzieję, że obecny właściciel będzie równie zadowolony jak ja byłem z tego samochodu. " - szoters
i jak zadowony?
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
zapomniałem napisać, że wymieniłem.HellHound pisze:A filtr powietrza?
nie jeżdże za dużo Probe bo trochę mam obawy w tych korkach i cieknącym płynem chłodniczym ale na pewno tyle nie pali.HellHound pisze: Uwaloną lambdę raczej byś poczuł po kieszeni na stacji benzynowej, spalanie ok 20litrów na 100 km.
W ogóle to jakieś fatum nade mną ciąży - wczoraj mi moje stareńkie volvo umarło - jeszcze nie zdążyłem błędów zczytać i do tego jeszcze mojej młodej alternator w Tigrze naprawiałem bo się rozleciał - masakra jakaś.
PoZDr
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
ZAraz zaraz panowie luzik spokojnie , filtr powietrza nie ma nic do rzeczy , ja rozumie hell (ty piekielny diable ) że chcesz nam pomóc ale ten objaw nie może wskazywac na zawalony filtr.
PO prostu to jest tak że wciskasz gaz na 3 autko idzie jak szalone i nagle zgon przy ok 4500 , filtr mam stożkowy i nowy więc odpada .
p.
PO prostu to jest tak że wciskasz gaz na 3 autko idzie jak szalone i nagle zgon przy ok 4500 , filtr mam stożkowy i nowy więc odpada .
p.
Ostatnio zmieniony 2007-11-20 22:34 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- czy kiedykolwiek przegrzałeś silnik? ja ? nie...poprzedni właściciel się nie chalił
nie był przegrzany.
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ? nie wiem
dół nie był wyjmowany. robione były zawory + głowica, więc tę jako źródło ubywania płynu raczej bym wykluczał.
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ? też nie - ponoć BOV był wstawiony a potem zdjęty
dokładnie - bov został usunięty - może włożony na jego miejsce oryginalny by-pass dokonał żywota. nie było zwężki ale turbina zawsze dmuchała do czerwonego. chip jakby co jest osiągalny zgodnie z umową. by-pass też daj znać zapukam gdzie 3ba.
- ile bierze ci tego płynu? za dużo - wyczytałem, że jak przy odkręconym korku wybija płyn to uszczelka pod głowicą
patrz wyżej. hmm jak czujesz zapach płynu to raczej gdzieś jest wyciek i coś go smaży - zobacz dokładnie okolice chłodnicy i kolektora czy nie ma nalotów (tam jest taki wężyk do chłodzenia przepustnicy bodaj). chłodnica jest praktycznie nowa (masz gwarancję w PL) ale z doświadczenia wiem, że wystarczy jeden niedolany spaw by gdzieś puszczała (tak było z chłodnicami klimy, które ściągnęliśmy swego czasu z USA)...
o filtrze powietrza faktycznie nie pomyśleliśmy...
Jak widzę dotychczas wszystkie forumowe podpowiedzi zawiodły, a myślałem że dawno rozwiązałeś ten problem...
Shoot
nie był przegrzany.
- czy silnik był kiedyś wyjmowany ? nie wiem
dół nie był wyjmowany. robione były zawory + głowica, więc tę jako źródło ubywania płynu raczej bym wykluczał.
- czy wstawialeś zwężkę albo MBC ? też nie - ponoć BOV był wstawiony a potem zdjęty
dokładnie - bov został usunięty - może włożony na jego miejsce oryginalny by-pass dokonał żywota. nie było zwężki ale turbina zawsze dmuchała do czerwonego. chip jakby co jest osiągalny zgodnie z umową. by-pass też daj znać zapukam gdzie 3ba.
- ile bierze ci tego płynu? za dużo - wyczytałem, że jak przy odkręconym korku wybija płyn to uszczelka pod głowicą
patrz wyżej. hmm jak czujesz zapach płynu to raczej gdzieś jest wyciek i coś go smaży - zobacz dokładnie okolice chłodnicy i kolektora czy nie ma nalotów (tam jest taki wężyk do chłodzenia przepustnicy bodaj). chłodnica jest praktycznie nowa (masz gwarancję w PL) ale z doświadczenia wiem, że wystarczy jeden niedolany spaw by gdzieś puszczała (tak było z chłodnicami klimy, które ściągnęliśmy swego czasu z USA)...
o filtrze powietrza faktycznie nie pomyśleliśmy...
Jak widzę dotychczas wszystkie forumowe podpowiedzi zawiodły, a myślałem że dawno rozwiązałeś ten problem...
Shoot
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Shoot ma teraz pytanko do ciebie (jak mnie naleci to moze nie jedno)
Czy ty tez miałeś ten objaw od poczatku???
czy tak go kupiłeś ???
Jeśli jak kupiłeś było ok to po jakim wydarzeniu-(jakies wyscigi, zmiana jakieś znaczącej części, remont) ten objaw sie pojawił??
p.
Czy ty tez miałeś ten objaw od poczatku???
czy tak go kupiłeś ???
Jeśli jak kupiłeś było ok to po jakim wydarzeniu-(jakies wyscigi, zmiana jakieś znaczącej części, remont) ten objaw sie pojawił??
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Przyglądając się Twojej aktywności na forum mam nadzieję, że Cię "nie naleci".davidlive pisze:Shoot ma teraz pytanko do ciebie (jak mnie naleci to moze nie jedno)
Czy ty tez miałeś ten objaw od poczatku???
czy tak go kupiłeś ???
Jeśli jak kupiłeś było ok to po jakim wydarzeniu-(jakies wyscigi, zmiana jakieś znaczącej części, remont) ten objaw sie pojawił??
p.
Jakiś czas temu miałem podobne problemy (nierówne obroty o których pisał Kramar) z powodu wadliwie działającego bova. Po wymianie na seryjny układ wszystko wróciło do normy. Tylko z tym jestem w stanie to jakkolwiek powiązać.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2005-04-27 23:15
- Galeria: viewtopic.php?t=5897
- Lokalizacja: Łódź
Witam
Ja dodam od siebie ze mam identyczne objawy jak wy, wymieniłem już wszystkie wypisane przez was części i dalej to samo, trochę mnie to irytuje bo ostatnio ładnie bym się nadział na czołówkę z tirem więc jak dacie rade z tym to czekam na info
Ja dodam od siebie ze mam identyczne objawy jak wy, wymieniłem już wszystkie wypisane przez was części i dalej to samo, trochę mnie to irytuje bo ostatnio ładnie bym się nadział na czołówkę z tirem więc jak dacie rade z tym to czekam na info
Najlepsze jest to co szybkie...
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
Sh(.)(.)ters pisze: patrz wyżej. hmm jak czujesz zapach płynu to raczej gdzieś jest wyciek i coś go smaży - zobacz dokładnie okolice chłodnicy i kolektora czy nie ma nalotów (tam jest taki wężyk do chłodzenia przepustnicy bodaj). chłodnica jest praktycznie nowa (masz gwarancję w PL) ale z doświadczenia wiem, że wystarczy jeden niedolany spaw by gdzieś puszczała (tak było z chłodnicami klimy, które ściągnęliśmy swego czasu z USA)...
Shoot
no śmierdzi i do tego dymek widać z pod machy - sika pewnie na kolektor i od razu paruje
rozwiąże, rozwiąże choćbym miał nie wiem co to rozwiążęSh(.)(.)ters pisze: Jak widzę dotychczas wszystkie forumowe podpowiedzi zawiodły, a myślałem że dawno rozwiązałeś ten problem...
Shoot
Dzięki Rafale za odpowiedź - myślałem, że już siedzisz na HONDA forum...
Pozdrawiam
PS: a jeżeli chodzi o autko to jestem zadowolony, a jak problemu się pozbędę to będę w 7 niebie
SI!
Eborp - na pewno napiszę jak problem rozwiąże
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
Kramar -> punkt zaczepienia już masz, więc dopóki nie usuniesz usterki z wyciekającym płynem to nie ma sensu zabierać się za coś innego.
Po usunięciu ww. usterki, jeśli objawy będą się powtarzać pomyśli się dalej. Ale nie szukajcie rozwiązania problemu w sytacji jeśli coś jest zwalone.
Nie ma bata, przyczyna jakaś musi być więc do dzieła .
pzdr
Po usunięciu ww. usterki, jeśli objawy będą się powtarzać pomyśli się dalej. Ale nie szukajcie rozwiązania problemu w sytacji jeśli coś jest zwalone.
Nie ma bata, przyczyna jakaś musi być więc do dzieła .
pzdr
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Eborp !!!! kurde to ty jesteś dłużej na forum niż ja i nigdy nie widziałeś tematu albo masy postów jakie poświęciłem temu objawowi????
A co do płynu to niby kramarowi ubywa i mówicie że to może być przyczyna (albo jedna z przyczyn) , ale mi nic nie ubywa a mam to samo
Ja dziś odłączę wtyczke od teko urządzonka co wskazuje doładowanie na blacie i zobacze czy to coś da.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz,im doładowanie większe tym objaw się nasila ,co wy na to???
p.
A co do płynu to niby kramarowi ubywa i mówicie że to może być przyczyna (albo jedna z przyczyn) , ale mi nic nie ubywa a mam to samo
Ja dziś odłączę wtyczke od teko urządzonka co wskazuje doładowanie na blacie i zobacze czy to coś da.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz,im doładowanie większe tym objaw się nasila ,co wy na to???
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
Masz racje w 100%kollek pisze:Kramar -> punkt zaczepienia już masz, więc dopóki nie usuniesz usterki z wyciekającym płynem to nie ma sensu zabierać się za coś innego.
Po usunięciu ww. usterki, jeśli objawy będą się powtarzać pomyśli się dalej. Ale nie szukajcie rozwiązania problemu w sytacji jeśli coś jest zwalone.
Nie ma bata, przyczyna jakaś musi być więc do dzieła .
pzdr
jeżeli chodzi o wyciek to dziś najpóźniej jutro go "zatkam" (mam nadzieje).
Jeżeli to nic nie da to dalej będę temat wałkował
Dzięki Kollek za zainteresowanie
aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...)
2.2 GT turbo, red '91 + gaz sekwencja
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
pisałem wyżej że tam na nagrzanym silniku występuje spore ciśnienie i rurki powinny być twarde, zresztą weź mi wyjaśnij w jaki sposób po odkręceniu korka poparzyłeś sobie łapy skoro nie masz ciśnienia???kramar pisze: aha - jeszcze jedno: czy rury od chłodnicy powinny być miękkie czy twarde? (ja np tę górną mam cały czas miękką)
(hmm...)
Jeśli nie masz ciśnienia to faktycznie masz kłopot i ta dziura jest spora .
i z czego ty się cieszysz ???
kramar pisze:
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 2005-04-27 23:15
- Galeria: viewtopic.php?t=5897
- Lokalizacja: Łódź
[quote="davidlive"]Eborp !!!! kurde to ty jesteś dłużej na forum niż ja i nigdy nie widziałeś tematu albo masy postów jakie poświęciłem temu objawowi????
Widziałem i czytałem wszystkie tematy, ale ja się borykam z tym problemem od wakacji tzn wydaje mi sie odkąd miałem remont góry silnika czyli nowe zawory i uszczelka pod głowice, a zresztą wydaje mi się ze to właśnie uszczelka puszcza mi, choć nie widzę żadnych wycieków płynów
Widziałem i czytałem wszystkie tematy, ale ja się borykam z tym problemem od wakacji tzn wydaje mi sie odkąd miałem remont góry silnika czyli nowe zawory i uszczelka pod głowice, a zresztą wydaje mi się ze to właśnie uszczelka puszcza mi, choć nie widzę żadnych wycieków płynów
Najlepsze jest to co szybkie...
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
czerwone PROBE GT 2.2 TURBO 92r--> Był
granatowe PROBE GT 2.5 V6 94r----->Jest
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Zaraz zaraz nie widzicie tu pewnej zbieżności???
Ja miałem remont kapitalny i zonk
kramar kupił tez po zdięciu głowicy
Eborp też widze ma ten problem po zdięciu głowicy
Czy to nie wydaje się dziwne ? może założyliśmy uszczelki od GL , może się to czymś różni??
Jaką macie kompresje panowie???
p.
Ja miałem remont kapitalny i zonk
kramar kupił tez po zdięciu głowicy
Eborp też widze ma ten problem po zdięciu głowicy
Czy to nie wydaje się dziwne ? może założyliśmy uszczelki od GL , może się to czymś różni??
Jaką macie kompresje panowie???
p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny