Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
pilot przy kluczykach...
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2007-12-15 17:34
- Galeria: viewtopic.php?t=12820
- Lokalizacja: Częstochowa
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Zolak
- Posty: 517
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Powiedzcie mi co sadzicie o sterownikach centralnego na pilota z allegro??
Gdzie ewentualnie i za ile mozna w Warszawie zrobic sobie centralny na pilota??? Chodzi mi o sterownik+pilot+podlaczenie tego wszystkiego
Czy ktos robil juz cos takiego??
Pozdrawiam
Powiedzcie mi co sadzicie o sterownikach centralnego na pilota z allegro??
Gdzie ewentualnie i za ile mozna w Warszawie zrobic sobie centralny na pilota??? Chodzi mi o sterownik+pilot+podlaczenie tego wszystkiego
Czy ktos robil juz cos takiego??
Pozdrawiam
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2007-12-15 17:34
- Galeria: viewtopic.php?t=12820
- Lokalizacja: Częstochowa
- lalamido
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-03-27 16:50
- Samochód: BYŁ:-( Ford Probe V6 94/95 euro, Jest Yaris '00
- Lokalizacja: Młodzieszyn
Podepnę się pod ten temat: czyli jeśli ja również mam fabryczny pilot i nie korzystam z niego przy odpalaniu tzn że nie mam immo? Czyli jak wy odpalacie? Otwieracie auto kluczykiem i potem naciskacie i trzymacie przycisk na pilocie?, Potem wkładacie kluczyk do stacyjki i brum
? Tok myślenia może nudny, ale w takim razie nie musiałbym wyrabiać kluczyka z chipem, tylko zwykły (muszę wyrobić bo mi prawie pęknął), czy tak?
A tak nawiasem mówiąc, jeśli wasze powyższe wypowiedzi to prawda, to wtedy w przypadku wyczerpania baterii w pilocie, przy działającym immo, nie odpaliłoby się auta?

A tak nawiasem mówiąc, jeśli wasze powyższe wypowiedzi to prawda, to wtedy w przypadku wyczerpania baterii w pilocie, przy działającym immo, nie odpaliłoby się auta?
- lalamido
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-03-27 16:50
- Samochód: BYŁ:-( Ford Probe V6 94/95 euro, Jest Yaris '00
- Lokalizacja: Młodzieszyn
Czyli w końcu od czego jest ten pilot: alarmu, centralnego zamka, czy immo?
Jeśli od immo to mi odpala auto bez pilota, a z drugiej strony w przypadku wyczerpania baterii w ogóle bym nie zapalił silnika. U mnie też jest fabryczny pilot z 1 przyciskiem okrągłym i czerwoną diodą po tej samej stronie, a po drugiej jest logo Forda i napisy m.in. ROBERT BOSCH GmbH.Proszę o odpowiedź kogoś kto ma taki sam pilot imu działa, lub kogoś kto na pewno wie od czego to jest, bo już zgłupiałem, pozdro
Jeśli od immo to mi odpala auto bez pilota, a z drugiej strony w przypadku wyczerpania baterii w ogóle bym nie zapalił silnika. U mnie też jest fabryczny pilot z 1 przyciskiem okrągłym i czerwoną diodą po tej samej stronie, a po drugiej jest logo Forda i napisy m.in. ROBERT BOSCH GmbH.Proszę o odpowiedź kogoś kto ma taki sam pilot imu działa, lub kogoś kto na pewno wie od czego to jest, bo już zgłupiałem, pozdro
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
A czy jest możliwość skopiowania kodu pilota od immo do nowo dorabianego kluczyka?? Chodzi mi o to, czy jest szansa pozbycia się pilota, a właściwie jakby umieszczenie tego pilota w kluczyku bez wymiany całego immo na taki, który był montowany w nowszych rocznikach Probe?
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
A czy jest możliwość dorobienia dodatkowego pilota od immo?? Kupując Probe dostałem jednego pilota od immo, który mając już ładnych kilka lat nie wygląda najlepiej i chciałbym zrobić ewentualny zapas. Czy jest coś takiego jak czysty pilot, którego można zaprogramować kopiując kod z oryginalnego pilota?
Silver Probe 2,5 V6 `94 & Silver Puma '98 1,7 VTC
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
jest mozliwe dokladajac sterownik innej firmy i podpinajac go do fabrycznego alarmu lub immo.tak samo jest z dokladaniem alarmu ,podpina sie kable pod fabryczne sterowniki i mozna sterowac zamykaniem i otwieraniem jak i alarmem z dwuch kompletow pilotow.Proponuje odrazu dolozyc sterownik do otwierania i zamykania szybek z pilota 

Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- szpagat
- Posty: 205
- Rejestracja: 2007-02-03 14:34
- Galeria: viewtopic.php?t=11166
- Lokalizacja: Piła
Re: Pilot centralnego
Jak kupiłem probasa nie miałem pilota ani immo. Ostatnio się dowiedziałem że immo było tylko je ktoś wyciągnął (i chwała mu za to ). Postanowiłem sobie sprawić pilocik. Sprzęt instalował mi koleś który się na autach specjalnie nie zna, ale jest inżynierem elektronikiem czy jakoś tak, pracuje w dużej firmie właśnie przy elektronice i generalnie się zna na rzeczy. Sterownik kupowany był właśnie zwyczajnie z allegro (on wybierał oczywiście). Że jestem leniwy i nie lubię marznąć to sprawiłem sobie pilota normalnie do centralnego ale z opcją zdalnego odpalania auta z pilota. Jak jest zimno to przed wyjściem do pracy robię sobie kawę, odpalam stojąc przy oknie w mieszkanku probka(oczywiście zostawiam zawsze nawiew ustawiony na szybę i na maksymalne grzanie), potem wypijam kawkę, idę spokojnie do samochodu, wsiadam i odjeżdzam. W środku jest już ciepło (jak się ma skórzaną tap to się przydaje heh) szyby czyste, odparowane, nie trzeba nic skrobać. Polecam wszystkim, fajny bajer. Koszt sterownika, pilota itp 130 zł. Koszt założenia- zależy co?, gdzie?, jak?, dla kogo?, u kogo? - do dogadania z fachowcem.
Fight like a man!!!
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pilot centralnego
Koszt paliwa, które w ten sposób spalasz?
Do ogrzewania postojowego jest Webasto.
Do ogrzewania postojowego jest Webasto.
- szpagat
- Posty: 205
- Rejestracja: 2007-02-03 14:34
- Galeria: viewtopic.php?t=11166
- Lokalizacja: Piła
Re: Pilot centralnego
Tak tylko dokładnie się nie znam ale wydaje mi się że montować Webasto to spore modyfikacje, spore koszty itp. a tu żadnego kłopotu - przy okazji montowania pilota parę przekazników więcej. Poza tym webasto ustawiasz na czas, ja nie wiem kiedy będę potrzebował odpalić probka. Zresztą takie odpalanie to poprostu fajna zabawka i przydaje się też do innych celów - nie tylko nagrzewam wnętrze i pozbywam się np. lodu z szyb, ale rozgrzewam silnik. Jak już wsiadam do auta i ruszam, to od razu na rozgrzanym silniku. Wiadomo że ciśnięcie na zimnym silniku powoduje spalanie dużo większej ilości paliwa, więc akurat zwraca się to co spalisz jak chodzi silnik podczas postoju. Mam w probku sekwencje, która przełącza na lpg co prawda szybko ( na ciepłym silniku po 5 sekundach) ale na zimnym trochę to trwa. Więc jak trochę silnik rozgrzeję to gdy ruszam przeskakuje już od razu na lpg. Poza tym kto jeżdżący probkiem dba o te pare litrów beny więcej. Jakby nas to obchodziło to jeżdzilibyśmy Arosami albo Polo.
I niech mi nikt nie odpisuję, że ja dbam bo mam Lpg. Lpg mam bo czasem jadę w dalsze trasy, i jak mam jechać np 1000 kilometrów na wakację to wolę mieć lpg i płacić 33 złote za 100km (czyli 330 za 1000) niż 60 zł za 100 (czyli 600 za 1000 - 300 stówy więcej), a parę złotych jakie miesięcznie mi "zje" takie ogrzewanie nie robi mi różnicy.
Zresztą wiesz, takie odpalanie to poprostu zabawka - wcale nie twierdzę że to jedyne słuszne rozwiązanie, ale jakby ktoś się nad takim zastanawiał to polecam bo ja mam z tego niezłą radochę. No i te miny kolesi co pod marketem na parkingu szpanują ostentacyjnie zamykając pilotem swoje Fiaty i patrzą tylko czy każdy słyszał wieśniackie piknięcie ich alarmu (ja wybrałem model bez wydawania dzwięków jakby kto pytał hehe) ; jak ja swoim odpalam stojącego obok probka

I niech mi nikt nie odpisuję, że ja dbam bo mam Lpg. Lpg mam bo czasem jadę w dalsze trasy, i jak mam jechać np 1000 kilometrów na wakację to wolę mieć lpg i płacić 33 złote za 100km (czyli 330 za 1000) niż 60 zł za 100 (czyli 600 za 1000 - 300 stówy więcej), a parę złotych jakie miesięcznie mi "zje" takie ogrzewanie nie robi mi różnicy.
Zresztą wiesz, takie odpalanie to poprostu zabawka - wcale nie twierdzę że to jedyne słuszne rozwiązanie, ale jakby ktoś się nad takim zastanawiał to polecam bo ja mam z tego niezłą radochę. No i te miny kolesi co pod marketem na parkingu szpanują ostentacyjnie zamykając pilotem swoje Fiaty i patrzą tylko czy każdy słyszał wieśniackie piknięcie ich alarmu (ja wybrałem model bez wydawania dzwięków jakby kto pytał hehe) ; jak ja swoim odpalam stojącego obok probka



Fight like a man!!!
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pilot centralnego
Webasto odpalasz na czas, z pilota lub komórką. Ogrzewa ci płyn, też silnik też odpalasz na ciepłym od razu. Zjada mniej paliwa, a nie ma problemu, że kiedyś odpali ci na biegu i pojedzie, a ty będziesz patrzył z okna 

- szpagat
- Posty: 205
- Rejestracja: 2007-02-03 14:34
- Galeria: viewtopic.php?t=11166
- Lokalizacja: Piła
Re: Pilot centralnego
A to ok. Nie wiedział hehe. Z pilota też nie odjedzie bo masz czujnik - jak nie masz na luzie i zaciągniętego ręcznego to nie odpalisz. No i ciągle twierdzę że wstawiać Webasto jest drożej, trudniej no i mniej zabawy hehe 

Fight like a man!!!
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pilot centralnego
fakt oszczędza się ponad tysiąca zamiast zakładać webasto czyli na benzynę zostanie
. Widziałem to odpalanie z pilota u mirka i nawet fajny to gadżet. Czasem jak się zaśpi to można oszczędzić chwile czasu na skrobanie i nagrzewanie autka a przymusu nie ma codziennie tracić na to paliwo 


- arko
- Klubowicz
- Posty: 589
- Rejestracja: 2009-04-19 23:32
- Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=16280
- Lokalizacja: Łódź
Re: immo jest w kluczyku?
jestem nowy i zielony na forum więc pozdrawiam wszystkich od niedawna jeżdżę probe 2,5 24v95r mam takie pytanie związane z immo o tuż po przekręceni kluczyka w zamku zamyka się centralny zamek równocześnie zapala się kontrolka wyglądająca tak auto a po długości kulczyk co to ma oznaczać proszę o pomoc i wyjaśnienie co to oznacz dzięki za uwagę.
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: immo jest w kluczyku?
Zajrzyj do instrukcji (w PDFie, znajdź sobie na forum), nie ma tam piktogramów z kontrolek, ale dojdziesz po położeniu.
Jeśli chodzi Ci o prawą kontrolkę na tarczy obrotomierza, to tu znajdziesz opis:
http://www.performanceprobe.com/info/op ... nt_aic.htm
Jeśli chodzi Ci o prawą kontrolkę na tarczy obrotomierza, to tu znajdziesz opis:

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade




