pilot przy kluczykach...

Awatar użytkownika
medici
Posty: 129
Rejestracja: 2004-11-07 21:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

pilot przy kluczykach...

Post autor: medici »

mam orginalnego pilota forda przy kluczykach , jak nacisne przycisk na pilocie to na nim świeci sie dioda w ''trybie ciągłym'' ale auto nie reaguje w ogóle... poza tym w ogóle nie świeci się , nie mruga dioda przy kierownicy.
panowie nie wiem do czego to jest ... z instrukcji po niemiecku nie moge sie doczytac bo zamieszane jest nieżle.
to chyba jakiś alarm lub immobilajzer jest, ale nie wiem dlaczego auto nie reaguje na pilota . powinno sie samo aktywowac po chyba 30 sekundach od wyjęcia kluczyków ze stacyjki- a tu nic... może bezpieczniki?
chyba ,że idąc inną drogą nie jest to immmobilajzer tylko centralny zamek??? ale nic mi nie działa - auto nie reaguje na tego pilota.
jeśli bedziecie wiedzieli co to jest i jak to naprawić to dajcie znać chłopaki . dzięki. :-)
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

mój "pilot" to po prostu deaktywator alarmu i otwarcie auta - centralnym zamkiem... i tyle...

jesli nie działa to moze jest walnięty... ja miałem tak ze mi się swieciła ta dioda na nim ale sam pilot nie działał - stało sie to po upadku kluczyków na beton... wiec moze tez masz cos takiego...

nie naprawiałem tego bo miałem 2 komplety kluczy i pilotów
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
medici
Posty: 129
Rejestracja: 2004-11-07 21:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: medici »

tyle ze u mnie pilot jest ok , dioda w aucie nie świeci , centralny nie działa. moze to bezpieczniki centralnego?
autko musze otwierac i zamykac kluczykiem. :-(
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Masz odłączony fabryczny alarm sprzęzony z zamkiem centralnym. Jak chcesz grzebać to umieszczone są oba pod plastikiem przy prawej nodze pasażera. Bez serwisówki lepiej nie ruszaj bo możesz mieć problemy potem z dezaktywacją alarmu.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

założę się że on cię MiH nie posłucha i zacznie grzebać :twisted:
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

też tak sądzę :twisted:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

A może trzeba tylko wymienić bateryjkę :D :D :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: pilot przy kluczykach...

Post autor: P.I.M.P.O. »

medici pisze:jak nacisne przycisk na pilocie to na nim świeci sie dioda w ''trybie ciągłym''
czyli bateryjka jest ok
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
medici
Posty: 129
Rejestracja: 2004-11-07 21:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: medici »

bateryjka jest wporzadku.
Awatar użytkownika
brzoza
Posty: 63
Rejestracja: 2004-04-11 10:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: brzoza »

ja bym postawil an bateryjke przerabialem to samo (prawie to samo)jak auto bylo zimne nie chodzi mi o silnik ale o wnetrze bylo ok zamykal sie z pilota i td> ale jak postal na sloncu i sie nagrzalo w srodku to juz dzialy sie cyrki nie dzialal zamek a jak dzialal to znowu nie moglem wylaczyc odcuecia zaplonu itd cuda doslownie wymienilem bateryjke i jak uzdrowiony wymien nowa koszt kilka zloty a zadowolenie moze byc WIELKIE (na starej dioda swiecila !!!!!)
Lublin rosnie w sile :)
2gen.2.5gt93r
Awatar użytkownika
nordd46
Posty: 55
Rejestracja: 2005-12-12 15:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Glogow

immo jest w kluczyku?

Post autor: nordd46 »

Siamano, chce dorobic kluczyk do Probka,tylko zastanawialem sie czy odpali bo z tego co mi wiadomo to immo jest w kluczyku nie wiem co bedzie z dorabianym? a kto wie? :?
MADE IN USA [FLAT ROCK ,MI] 2.5 V6 24v 93r GT. 4Life!!!
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Dobra firma która drabia klucze nie ma z tym problemu dorabiają , kopiują sygnał i nie ma problemu , jeśli klucza nie ma na miejscu to w ciągu kilku dni to robią .
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Z tego co ja wiem to immo w probach jest na pilota. Dorabiałem ostatnio kluczyk i zapłaciłem 20 zł więc z immo on nie był. Wystarczy trochę poszukać: Immo.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Nowsze modele mają immo w kluczyku .
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Ale kolega ma 1993 rok, a link który umieściłem wszystko wyjaśnia.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
endriu
Posty: 45
Rejestracja: 2005-05-05 04:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: endriu »

Dorabiałem taki kluczyk , kopiuja jakims urządzeniem kod z klucza i zapłaciłem za to 120 zł
Probe 95' 2.0
Awatar użytkownika
nordd46
Posty: 55
Rejestracja: 2005-12-12 15:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Glogow

V6

Post autor: nordd46 »

dobra.troche mi sie tu rozjasnilo :shock: potrzebuje alarm! dzieki za namiary hopy. 3majta sie kierownicy. :wink:
MADE IN USA [FLAT ROCK ,MI] 2.5 V6 24v 93r GT. 4Life!!!
ICEK
Posty: 3
Rejestracja: 2007-07-13 13:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pilot centralnego

Post autor: ICEK »

Witam wszystkich i o pomoc proszę - jak się koduje pilota ponieważ tylko led mruga a nic nie działa. Probe 1994
dziękuję z góry :twisted:
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Po pierwsze, czy chodzi Ci o fabrycznego pilota Bosch ze znaczkiem Forda na odwrocie :?: Bo jeśli tak, to nie jest to pilot od centralnego, a od immo. Były one montowane właśnie w tych rocznikach który Ty masz.
Po drugie, jeśli masz taki i odpalasz auto bez korzystania z niego, to oznacza, że już masz ominięty immobilaizer, a dioda miga sobie wtedy dla picu.
A na koniec po trzecie, to jeśli masz coś innego niż wyżej opisałem, jedź do elektryka, bo nie jest to fabryczne rozwiązanie i raczej informacji więcej na ten temat nie znajdziesz.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ICEK
Posty: 3
Rejestracja: 2007-07-13 13:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ICEK »

ok Dziękuję
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

ICEK pisze:ok Dziękuję
I tylko tyle :? Szkoda, że nawet nie raczyłeś nic więcej napisać o problemie. Hmmm... ciekawe po co ja się produkuje...
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
stiv
Posty: 274
Rejestracja: 2006-10-01 15:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: stiv »

u mnie immo reaguje na pilota pomimo ze odpalam auto bez niego,jak wciskam guzik na pilocie to dioda mruga sobie szybciej albo sie świeci cały czas albo różne dyskoteki odwala :lol:
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket :P
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Stiv to masz ominięte immo fabryczne. U mnie nie odpalisz auta bez przytrzymania przycisku na pilocie.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ICEK
Posty: 3
Rejestracja: 2007-07-13 13:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ICEK »

Ok już się rozpisuję :evil:

jest to pilot oryginalny Boscha, myślałem iż steruje centralnym - a tu jak wynika z Twoich informacji to jest immo.
Problem wynika z tego iż centralny działa tylko w kluczyku w drzwiach i tyle, myślałem że da się to zrobić tym pilotwm

pozdrawiam i dziękuję za rady
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

Cześć ja mam 94 rok i nie odpale jak nie przytrzymam tego przycsku- pilot ze znaczkiem forda.Ale mam inny problem :-)Czy probe miały seryjny centralny z pilota ?czy tylko na kluczyk bo ja mam central na pilot i działało wszystko fajnie ale teraz działają tylko prawe drzwi lewe nie otwierają się ani nie zamykają z pilota-tylko kluczyk.Wiem że najlepiej rozebrać i zobaczyć.Chciałem się dowiedziec czy miały seryjnie centralne na pilot bo w środku wiadomo jest blokada drzwi prawych i lewych przyciskiem.i Irytuje mnie to pyanie.Chyba ,że coś przymarzło bo jeszcze wczoraj działał okej a dzisiaj rano po mrozie -14 już się nie otworzył.pozdrawiam
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”