Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Dziwny objaw silnika
Dziwny objaw silnika
Witam wszystkich
Posiadam Probasa 2,5 V6 1996r z instalacją gazową. Problem polega na tym, że silnik na benzynie nie ma w ogóle mocy. Pożera paliwo na jałowym (15min. - 12l), do tego strasznie kopci (na niebiesko) i pracuje bardzo nierówno. Na gazie natomiast nie ma żadnego problemu. Mechanicy rozkładają ręce. Byłem na kompie i wyskoczyły błędy P1170 i P1402. Ten pierwszy był prawdopodobie spowodowany nieszczelnym układem dolotowym - z tym sobie już poradziłem, bo w przeciwnym wypadku na benie od razu by gasł. A ten drugi to EGR. Ale co on może mieć wspólnego z tymi objawami. Proszę o pomoc Panowie!
Posiadam Probasa 2,5 V6 1996r z instalacją gazową. Problem polega na tym, że silnik na benzynie nie ma w ogóle mocy. Pożera paliwo na jałowym (15min. - 12l), do tego strasznie kopci (na niebiesko) i pracuje bardzo nierówno. Na gazie natomiast nie ma żadnego problemu. Mechanicy rozkładają ręce. Byłem na kompie i wyskoczyły błędy P1170 i P1402. Ten pierwszy był prawdopodobie spowodowany nieszczelnym układem dolotowym - z tym sobie już poradziłem, bo w przeciwnym wypadku na benie od razu by gasł. A ten drugi to EGR. Ale co on może mieć wspólnego z tymi objawami. Proszę o pomoc Panowie!
wygląda na to,że masz uwalony/zapieczony zawór recyrkulacji spalin czyli egr i dlatego prawdopodobnie masz objawy takie jakie masz,bo silnik dławi sie spalinami przy za niskich obrotach .
podejrzewam,iż zapiekł się w pozycji półotwartej lub całkowicie otwartej.
sprawdź ten zaworek i daj znać co i jak
pzdr & c ya..
podejrzewam,iż zapiekł się w pozycji półotwartej lub całkowicie otwartej.
sprawdź ten zaworek i daj znać co i jak
pzdr & c ya..

- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W ten sposób sobie raczej nie sprawdzi. W dodatku - przecież już sprawdził 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
A ja proponuję przestudiować ten temat i inne w nim zawarte.
Totalny brak mocy w V6

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Dzisiaj byłem na regulacji LPG. Facet nie mógł nic zrobić bo lamdba skakała jak oszalała, a na benie miała cały czas maksymalną wartość i nie spadała. Czy sonda jest do wymiany? Czy możliwe jest, że przez to że jest zepsuta podaje tak dużą dawkę paliwa?
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Panowie w sobotę wymieniłem wszystkie wtryski. Efekt jest wciąż ten sam. Okropny smród paliwa, gęsty biały dym z wydechu i opadający w oczach wskaźnik. Co to może być? Sterowanie wtryskami? Dzisiaj słyszałem, że to może być uszkodzony komputer. Na benie nie da się jeździć, zostaje tylko LPG. Co dalej po wymienie wtrysków???
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Był Probe 2.2GT '91r.
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
Probe 2.5 V6 '96r. + LPG kameleon
Jest:
Probe 2.5 V6 '96r. RED
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Wypnij wężyk,od podciśnienia przy zaworze i załóż inny ,tak żeby mozna było zaciągnąc podcisnienie ustami i obserwuj czy działa,a w sumie to bardziej na słuch-powinno byc słychac,że pracuje albo zdemontuj całkowicie to wtedy obadasz go wizualnie i mechanicznie i mozna wyczyscic jeśli jest taka potrzeba,a raczej na pewno będzie.

- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hmm..
a skoro masz gaz i na gazie jest git,a na benzynie leje wtryskami( bo piszesz,że zalewa) to hmm..moze sterownik,od gazu jest uwalony,może coś zwiera sygnał do wtrysków na stałe,po przełączeniu na zasilanie benzyną i wtryskiwacze wtedy są cały czas otwarte..
w końcu sterownik gazu symuluje / emuluje prace wtrysków dla ecu silnika..
może warto pójśc tym tropem i wypiąc sterownik gazu i podłączyc z powrotem tak jak było oryginalnie i zobaczyc efekt..
może to coś pomoże
pzdr. & c ya..
a skoro masz gaz i na gazie jest git,a na benzynie leje wtryskami( bo piszesz,że zalewa) to hmm..moze sterownik,od gazu jest uwalony,może coś zwiera sygnał do wtrysków na stałe,po przełączeniu na zasilanie benzyną i wtryskiwacze wtedy są cały czas otwarte..

w końcu sterownik gazu symuluje / emuluje prace wtrysków dla ecu silnika..

może warto pójśc tym tropem i wypiąc sterownik gazu i podłączyc z powrotem tak jak było oryginalnie i zobaczyc efekt..

może to coś pomoże


pzdr. & c ya..
