Gaz-szczególy
Gaz-szczególy
Właśnie jestem przed montażem LPG sekwencja w swoim probasie,dokładnie w czwartek.Proszę o parę porad:
-gdzie najlepiej zamontować wlew?
-jaka butlę wybrać?35,45,60?60 ma 25 cm wysokości(oczywiście toroidalna),czy nie bedzie za wysoka i wystawać?Kto jaka ma?
-gdzie najzręczniej zamontować przełącznik ze wskażnikiem?
-gdzie najlepiej zamontować wlew?
-jaka butlę wybrać?35,45,60?60 ma 25 cm wysokości(oczywiście toroidalna),czy nie bedzie za wysoka i wystawać?Kto jaka ma?
-gdzie najzręczniej zamontować przełącznik ze wskażnikiem?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
Opłaca ci się zakładać taką instalkę............
Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami
)
Polecam Landirenzo (jakos tak
)
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami
Polecam Landirenzo (jakos tak
Probe 2.2GT
i więcej nic nie trzeba pisać
nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5

- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
zgadzam sie z reduktorem do turbo bo musi bycAlek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi
![]()
![]()
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami)
Polecam Landirenzo (jakos tak)
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT
:(:( BYL KIEDYS PIEKNY
:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6



<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje
:)</b>


<br><b><center>Stara miłość nie rdzewieje
No wiesz,ja już postanowiłem i jednak zdecydowałem się na sekwencję i 2 kafle w tym przypadku nie gra mi roli.Po za tym bedę mógł ja w przyszłości przełożyć do drugiego samochodu.Cynki ma sekwencje i wszystko jest GIT,po co mam się martwić,czy zrobia mi dobrze,czy spartaczą.Słyszałem,że w przypadku zwykłych instalacji przy turbo niektórzy mieli problemy np.wystrzał przepływościomierza itp.Alek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi
![]()
![]()
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami)
Polecam Landirenzo (jakos tak)
P.S fajny masz emblemacik
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
-
Gość
Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
Ja swoją butlę mam w kole zapasowym 45 L gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem. Liczy się to mniej więcej tak że z 45L bieżesz 80% i tyle niby ma wejść do butli.
Jak montowałem swój gazik to też chciałem koło wlewu paliwa ale gazownik mi odradził bo mogły by być problemy na przeglądzie technicznym i z homologacją bodajże. Chociaż co stacja diagnostyczna to inaczej. Wlew mam teraz pod zderzakiem bo nie chciłem dziurawić zderzaka no i go przynajmniej nie widać.
Instalację mam nie sekwencyjną ale mam silnik 2.2 bez turbo i jak na razie jest gitarka. na początku miałem problemy ale nie wynikało to z uszkodzonej instalacji gazowej.
Przełącznik do gazu mam tuż koło prawej nogi na konsoli środkowej ale niedawno widziałem fajne przełączniki, które nawet nie rzucają się w oczy i przy tym ładnie wyglądają.
Jak montowałem swój gazik to też chciałem koło wlewu paliwa ale gazownik mi odradził bo mogły by być problemy na przeglądzie technicznym i z homologacją bodajże. Chociaż co stacja diagnostyczna to inaczej. Wlew mam teraz pod zderzakiem bo nie chciłem dziurawić zderzaka no i go przynajmniej nie widać.
Instalację mam nie sekwencyjną ale mam silnik 2.2 bez turbo i jak na razie jest gitarka. na początku miałem problemy ale nie wynikało to z uszkodzonej instalacji gazowej.
Przełącznik do gazu mam tuż koło prawej nogi na konsoli środkowej ale niedawno widziałem fajne przełączniki, które nawet nie rzucają się w oczy i przy tym ładnie wyglądają.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :dCynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni.
polecam.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Cynki zawsze dobrze mówi,polać mu wódkikollek pisze:DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :dCynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni.
polecam.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
To ja - tylko cosik nieteges.Anonymous pisze:Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
glownie od stosunku = ilosc litrow na wskazniku / ilosc litrow do bakukollek pisze:gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)