Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Gaz-szczególy
Gaz-szczególy
Właśnie jestem przed montażem LPG sekwencja w swoim probasie,dokładnie w czwartek.Proszę o parę porad:
-gdzie najlepiej zamontować wlew?
-jaka butlę wybrać?35,45,60?60 ma 25 cm wysokości(oczywiście toroidalna),czy nie bedzie za wysoka i wystawać?Kto jaka ma?
-gdzie najzręczniej zamontować przełącznik ze wskażnikiem?
-gdzie najlepiej zamontować wlew?
-jaka butlę wybrać?35,45,60?60 ma 25 cm wysokości(oczywiście toroidalna),czy nie bedzie za wysoka i wystawać?Kto jaka ma?
-gdzie najzręczniej zamontować przełącznik ze wskażnikiem?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
Opłaca ci się zakładać taką instalkę............
Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami
)
Polecam Landirenzo (jakos tak
)



(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami

Polecam Landirenzo (jakos tak

Probe 2.2GT
i więcej nic nie trzeba pisać
nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5






- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
zgadzam sie z reduktorem do turbo bo musi bycAlek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi
![]()
![]()
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami)
Polecam Landirenzo (jakos tak)







DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT
:(:( BYL KIEDYS PIEKNY
:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6



<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje
:)</b>







<b><center>Stara miłość nie rdzewieje

No wiesz,ja już postanowiłem i jednak zdecydowałem się na sekwencję i 2 kafle w tym przypadku nie gra mi roli.Po za tym bedę mógł ja w przyszłości przełożyć do drugiego samochodu.Cynki ma sekwencje i wszystko jest GIT,po co mam się martwić,czy zrobia mi dobrze,czy spartaczą.Słyszałem,że w przypadku zwykłych instalacji przy turbo niektórzy mieli problemy np.wystrzał przepływościomierza itp.Alek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi
![]()
![]()
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami)
Polecam Landirenzo (jakos tak)
P.S fajny masz emblemacik

2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
Ja swoją butlę mam w kole zapasowym 45 L gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem. Liczy się to mniej więcej tak że z 45L bieżesz 80% i tyle niby ma wejść do butli.
Jak montowałem swój gazik to też chciałem koło wlewu paliwa ale gazownik mi odradził bo mogły by być problemy na przeglądzie technicznym i z homologacją bodajże. Chociaż co stacja diagnostyczna to inaczej. Wlew mam teraz pod zderzakiem bo nie chciłem dziurawić zderzaka no i go przynajmniej nie widać.
Instalację mam nie sekwencyjną ale mam silnik 2.2 bez turbo i jak na razie jest gitarka. na początku miałem problemy ale nie wynikało to z uszkodzonej instalacji gazowej.
Przełącznik do gazu mam tuż koło prawej nogi na konsoli środkowej ale niedawno widziałem fajne przełączniki, które nawet nie rzucają się w oczy i przy tym ładnie wyglądają.
Jak montowałem swój gazik to też chciałem koło wlewu paliwa ale gazownik mi odradził bo mogły by być problemy na przeglądzie technicznym i z homologacją bodajże. Chociaż co stacja diagnostyczna to inaczej. Wlew mam teraz pod zderzakiem bo nie chciłem dziurawić zderzaka no i go przynajmniej nie widać.
Instalację mam nie sekwencyjną ale mam silnik 2.2 bez turbo i jak na razie jest gitarka. na początku miałem problemy ale nie wynikało to z uszkodzonej instalacji gazowej.
Przełącznik do gazu mam tuż koło prawej nogi na konsoli środkowej ale niedawno widziałem fajne przełączniki, które nawet nie rzucają się w oczy i przy tym ładnie wyglądają.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :dCynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni.
polecam.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Cynki zawsze dobrze mówi,polać mu wódkikollek pisze:DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :dCynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni.
polecam.

2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
To ja - tylko cosik nieteges.Anonymous pisze:Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
glownie od stosunku = ilosc litrow na wskazniku / ilosc litrow do bakukollek pisze:gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)