
Luz na kierownicy
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Okazało się że luz jest dlatego bo w piaście jest wyrobiony otwór w który wchodzi sworzeń. Wina poprzedniego właściciela który zostawił tam luz. Wymiana śruby i mocniejsze ściśniecie pomogło jednak nie jest super. Luz pozostał jednak znacznie mniejszy i jakoś da się jeździć. Jakby komuś walała się niepotrzebna lewa przednia piasta w dobrym stanie to chętnie przyjmę   Na maglownicy też mam luz ale bardzo niewielki.
  Na maglownicy też mam luz ale bardzo niewielki.

			
			
									
						
							 Na maglownicy też mam luz ale bardzo niewielki.
  Na maglownicy też mam luz ale bardzo niewielki.
 I GT, Black & Red
 I GT, Black & Red- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- 
				Sh(.)(.)ters
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
a no tak zapomnialam,ze w klubie probe wszystko jest, szukałam ostatnio magla do nubiry i dwa miesiące mnie sie na to zeszły a w klubie nubiry nikt nie wiedział skąd to wziąc,ile to kosztuje i nie wiem czy w ogole wiedzieli co i jak, nikt sie na forum nie wypowiedział, moze im sie bardziej z prasowaniem bielizny skojarzyło, dlatego z gory tak założyłam,ze to towar deficytowySh(.)(.)ters pisze:Jak to nie łatwo? Wystarczy jedna wiadomość na PW i magiel gotowyAlexs pisze:...wcale o magiel nie łatwo....

I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
			
						Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
to zadam jedno zasadnicze pytanie , po co to robisz???
czy chodzi o osiągi ??
a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
			
			
									
						
							czy chodzi o osiągi ??
a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
nawet jak wspomaganie nie chodzi to idzie Probkiem jeździć zapewniam Ciedavidlive pisze:to zadam jedno zasadnicze pytanie , po co to robisz???
czy chodzi o osiągi ??
a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
 w mojej poprzedniej jedyneczce ze wspomaganiem byl problem....wsumie przez dluższy czas praktycznie wogle go nie było i jazda normalna po mieście nie sprawiała jakiś problemów, natomiast parkowanie w ciasnych parkingach to juz kierownica w dwie rece i do dzieła
  w mojej poprzedniej jedyneczce ze wspomaganiem byl problem....wsumie przez dluższy czas praktycznie wogle go nie było i jazda normalna po mieście nie sprawiała jakiś problemów, natomiast parkowanie w ciasnych parkingach to juz kierownica w dwie rece i do dzieła 
było  -   2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
			
						- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
Wywalenie paska niewiele mi powie,bo pozostaje olej w w układzie a zlewać go i potem zalewać jak by nic nie dało trochę mi się nie opłaca.Jest dwa powody takiego założenia,pierwszy to osiągi wspomaganie zabiera trochę mocy,drugi jest taki że wspomaganie trochę za lekko chodzi a wolałbym trochę lepiej czuć kierownice podczas jazdy.
			
			
									
						
							FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
			
						- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Pod fotelem kierowcy masz regulację wspomagania.
			
			
									
						
							 regul* wspomag* regul* wspomag*

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Rzeczywiście - tylko GT ją miały, więc Ty ją pewnie "prawie" masz.FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- mika_vixen
- Posty: 140
- Rejestracja: 2005-11-18 18:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Strzyżów









