Taxon
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Taxon
Siemka!
Mimo iż na forum goszczę od ponad roku, dopiero teraz zdecydowałem sie zamieścić foty. Bądź co bądź - są dla mnie dość osobiste i kontrowersyjne - z jednej strony cieszę się, ze żyje, z drugiej - nie jest to miłe uczucie i kiedy do niego wracam, to dziwny dreszcz przebiega mi po plecach... Nie wiedzieć czemu - przez głupotę, wypity w nocy alkohol, gówniarską fantazje omal nie zabiłem siebie i kogoś...
Może zacznę od mojego pierwszego "Proboszcza", który "nie zmieścił się"w zakręt pod Konstancinem (170km/h) i poszedł w pas zieleni, wyciął barierki i po 5 dachach stanął na kołach na przeciwległym pasie ruchu (na szczęście pustym.
Ofiary -
- Probek - nie do uratowania (RIP)
- Ja - zryta czacha (nic się nie zmieniło),
- kumpel wybity bark.
Mam gdzieś jeszcze filmik z WOT'u.
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... tuuyd9.flv
I filmik Mańka, zwanego Bolesławem
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 138fl0.flv
W każdym bądź razie - jak widać z fotek silnik i mechanika nietknięte
W lipcu 2007 pojechałem pod Poznań po następce dla "Czarnej Perły".
Niestety auto było totalnie zaniedbane i wymagało mnóstwa pracy.
Aczkolwiek mogę powiedzieć, ze wiekszość prac mam za sobą.
Został gruntownie przemalowany, została wymieniona część tapicerki, pousuwane usterki elektryczne itd.
Ponadto kupiłem mu nowe Felgi i oponki Dunlop'a (przyprowadziłem go na 14 calowych, zimowych Yokohamkach, a był koniec lipca - niezapomniane przeżycia )
Przy silniku póki co nie grzebałem, nie licząc wymiany świec, oleju, filtrów i układu dolotowego. Mam nietknięty silnik i skrzynie z "Czarnucha" więc jak Kalii się obrobi trochę, coś z nim wymyślimy.
Wogóle "Czarnuch" już oddał trochę organów "Czerwonemu meteorowi"
Kompletny wydech (miałem nowy), dywaniki, blendę z dodatkowym" STOP'em", mieszek na gałe i wiele innych pierdółek, bez których byłoby ciężko.
Po malowanku, na wycieczce w Brodnicy:
A to najświeższe foto po dodaniu atestowanych halogenów do jazdy dziennej :
Mały upgrade - Probek zyskał nowe wahacze i sprężyny (obniżające przód 30 mm). Przód czerwone - tył niebieskie.
Autko nie straciło na komforcie zanadto, za to zyskało na zakrętach
Silnik został wymieniony na ten z rozbitka i hula jak złoto.
Probkiem na grzybkach
20.04.2009....koniec drugiego Probaska
Chyba już czas zaktualizować galerię. Nowy dupowóz.
i ja:
______________________________________________________________________________________________________________________________________
5-6.12.2009
A więc na Mikołaja Cougi dostał nowy dolocik Całość robiona na gratach SIOMOTA, które dotarły w piątek.
Seria wyglądała tak :
Postanowiłem oprócz założenia stożka zmienić połączenie przepływomierza z przepustnicą i odseparować odmę. Jak widać powyżej- w standardzie jest harmonijkowa guma, która bynajmniej nie ułatwia przepływu powietrza.
Teraz wygląda to tak:
Wewnątrz jest aluminiowa rura o średnicy 77mm z wywierconym otworem na wysokości wpustu na silnik krokowy. Plany były co prawda trochę inne, ale okazało się, ze akurat w tym silniku takie rozwiązanie jest najlepsze. Planowałem wydłużenie dolotu i wyprowadzenie stożka daleko od silnika, czyli w nadkole, tak jak tu:
Ale po wnikliwej lekturze na forum Mondeo dałem sobie spokój, tym bardziej, ze przy takim rozwiązaniu filtr ląduje w miejscu niezbyt dla niego korzystnym:
Wyobraźcie sobie szybszy przejazd przez kałużę...lub jazdę latem po żwirowej drodze...
Doraźnie zainstalowałem osłonę z kwasówki, pod którą wychodzi seryjne doprowadzenie powietrza do filtra.Docelowo pod maską zagości solidnie wyizolowana termicznie pucha z aluminium z doprowadzonym dodatkowym dolotem zimnego powietrza spod zderzaka. Coś takiego, tyle ze solidniej wykonane i wyizolowane:
Modyfikacje poprawiły przyspieszenie, elastyczność silnika i ...dźwięk Fordowski potworek V6 po przekroczeniu 4500 obr/min daje niesamowity dźwięk. Brzmi podobnie doi tego - szczególnie pod koniec filmiku : Cougar ze stożkiem
W ten weekend kolejne mody
Mimo iż na forum goszczę od ponad roku, dopiero teraz zdecydowałem sie zamieścić foty. Bądź co bądź - są dla mnie dość osobiste i kontrowersyjne - z jednej strony cieszę się, ze żyje, z drugiej - nie jest to miłe uczucie i kiedy do niego wracam, to dziwny dreszcz przebiega mi po plecach... Nie wiedzieć czemu - przez głupotę, wypity w nocy alkohol, gówniarską fantazje omal nie zabiłem siebie i kogoś...
Może zacznę od mojego pierwszego "Proboszcza", który "nie zmieścił się"w zakręt pod Konstancinem (170km/h) i poszedł w pas zieleni, wyciął barierki i po 5 dachach stanął na kołach na przeciwległym pasie ruchu (na szczęście pustym.
Ofiary -
- Probek - nie do uratowania (RIP)
- Ja - zryta czacha (nic się nie zmieniło),
- kumpel wybity bark.
Mam gdzieś jeszcze filmik z WOT'u.
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... tuuyd9.flv
I filmik Mańka, zwanego Bolesławem
http://img532.imageshack.us/my.php?imag ... 138fl0.flv
W każdym bądź razie - jak widać z fotek silnik i mechanika nietknięte
W lipcu 2007 pojechałem pod Poznań po następce dla "Czarnej Perły".
Niestety auto było totalnie zaniedbane i wymagało mnóstwa pracy.
Aczkolwiek mogę powiedzieć, ze wiekszość prac mam za sobą.
Został gruntownie przemalowany, została wymieniona część tapicerki, pousuwane usterki elektryczne itd.
Ponadto kupiłem mu nowe Felgi i oponki Dunlop'a (przyprowadziłem go na 14 calowych, zimowych Yokohamkach, a był koniec lipca - niezapomniane przeżycia )
Przy silniku póki co nie grzebałem, nie licząc wymiany świec, oleju, filtrów i układu dolotowego. Mam nietknięty silnik i skrzynie z "Czarnucha" więc jak Kalii się obrobi trochę, coś z nim wymyślimy.
Wogóle "Czarnuch" już oddał trochę organów "Czerwonemu meteorowi"
Kompletny wydech (miałem nowy), dywaniki, blendę z dodatkowym" STOP'em", mieszek na gałe i wiele innych pierdółek, bez których byłoby ciężko.
Po malowanku, na wycieczce w Brodnicy:
A to najświeższe foto po dodaniu atestowanych halogenów do jazdy dziennej :
Mały upgrade - Probek zyskał nowe wahacze i sprężyny (obniżające przód 30 mm). Przód czerwone - tył niebieskie.
Autko nie straciło na komforcie zanadto, za to zyskało na zakrętach
Silnik został wymieniony na ten z rozbitka i hula jak złoto.
Probkiem na grzybkach
20.04.2009....koniec drugiego Probaska
Chyba już czas zaktualizować galerię. Nowy dupowóz.
i ja:
______________________________________________________________________________________________________________________________________
5-6.12.2009
A więc na Mikołaja Cougi dostał nowy dolocik Całość robiona na gratach SIOMOTA, które dotarły w piątek.
Seria wyglądała tak :
Postanowiłem oprócz założenia stożka zmienić połączenie przepływomierza z przepustnicą i odseparować odmę. Jak widać powyżej- w standardzie jest harmonijkowa guma, która bynajmniej nie ułatwia przepływu powietrza.
Teraz wygląda to tak:
Wewnątrz jest aluminiowa rura o średnicy 77mm z wywierconym otworem na wysokości wpustu na silnik krokowy. Plany były co prawda trochę inne, ale okazało się, ze akurat w tym silniku takie rozwiązanie jest najlepsze. Planowałem wydłużenie dolotu i wyprowadzenie stożka daleko od silnika, czyli w nadkole, tak jak tu:
Ale po wnikliwej lekturze na forum Mondeo dałem sobie spokój, tym bardziej, ze przy takim rozwiązaniu filtr ląduje w miejscu niezbyt dla niego korzystnym:
Wyobraźcie sobie szybszy przejazd przez kałużę...lub jazdę latem po żwirowej drodze...
Doraźnie zainstalowałem osłonę z kwasówki, pod którą wychodzi seryjne doprowadzenie powietrza do filtra.Docelowo pod maską zagości solidnie wyizolowana termicznie pucha z aluminium z doprowadzonym dodatkowym dolotem zimnego powietrza spod zderzaka. Coś takiego, tyle ze solidniej wykonane i wyizolowane:
Modyfikacje poprawiły przyspieszenie, elastyczność silnika i ...dźwięk Fordowski potworek V6 po przekroczeniu 4500 obr/min daje niesamowity dźwięk. Brzmi podobnie doi tego - szczególnie pod koniec filmiku : Cougar ze stożkiem
W ten weekend kolejne mody
Ostatnio zmieniony 2009-12-09 13:42 przez Taxon, łącznie zmieniany 17 razy.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Nie widziałeś ich wcześniej??Sqad pisze:He he Taxon, pojechałeś grubo z tymi fotami.
No no pelot dobrze gada, dawaj filmik jeszcze pamietam że w tv bylo
Chyba Kocurowi je dawałem.
A Filmiki są 2
Jeden z kuriera, a drugi nagrał koleś, który ze mną jechał (mimo wybitego barku
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Wierz lub nie, ale tapicera z prawych drzwi nietknięta.
Dodałem filmik z WOT'u i filmik mojego porypanego kolegi
Fuck - dodałem wzmiankę o Czarnym aby zachować chronologie - macie zachwycać się nowym
...chociaż wiem, ze tamten był ładniejszy...i zawdzięczam mu życie...
Niech to będzie przestroga - zapie...... można, ale tylko w pasach (i z seryjną fajerą ,Qki )
Dodałem filmik z WOT'u i filmik mojego porypanego kolegi
Fuck - dodałem wzmiankę o Czarnym aby zachować chronologie - macie zachwycać się nowym
...chociaż wiem, ze tamten był ładniejszy...i zawdzięczam mu życie...
Niech to będzie przestroga - zapie...... można, ale tylko w pasach (i z seryjną fajerą ,Qki )
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
No w końcu - pierwszy normalny....
Reszta oszalała - trumną na kołach mi się tu zachwycają ....
Rozbić się to nie ma komu, ale oglądać, to chcą wszyscy
Co za ludzie...
A tak poważnie - dzięki SHADOW
Mnóstwo pracy wymagał, więc to sporo znaczy.
Reszta oszalała - trumną na kołach mi się tu zachwycają ....
Rozbić się to nie ma komu, ale oglądać, to chcą wszyscy
Co za ludzie...
A tak poważnie - dzięki SHADOW
Mnóstwo pracy wymagał, więc to sporo znaczy.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Widziałem tylko tak ogólnie napisałemTaxon pisze:Nie widziałeś ich wcześniej??Sqad pisze:He he Taxon, pojechałeś grubo z tymi fotami.
No no pelot dobrze gada, dawaj filmik jeszcze pamietam że w tv bylo
Chyba Kocurowi je dawałem.
A Filmiki są 2
Jeden z kuriera, a drugi nagrał koleś, który ze mną jechał (mimo wybitego barku
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Zastanawiałem się raczej nad jakimś dyskretnym (mało oczoje...nym) bodykit'em z USA, ale nie miałem czasu wgryźć się w temat na dobre.
Listwy na V-ce fajnie wyglądają, ale szczerze powiem, ze nie jestem zwolennikiem "udawania większego" i dlatego oznaczenia modelu na dupci dalej dumnie informują wyprzedzanych, że dmuchnęła ich "16"
A muszę powiedzieć, ze po przepłukaniu układu paliwowego po pamiętnym tankowaniu tuż przed zlotem, auto sadzi do przodu ,jakby je gonił Robo z czosnkówką
Listwy na V-ce fajnie wyglądają, ale szczerze powiem, ze nie jestem zwolennikiem "udawania większego" i dlatego oznaczenia modelu na dupci dalej dumnie informują wyprzedzanych, że dmuchnęła ich "16"
A muszę powiedzieć, ze po przepłukaniu układu paliwowego po pamiętnym tankowaniu tuż przed zlotem, auto sadzi do przodu ,jakby je gonił Robo z czosnkówką
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
ładny ładny ale nie psuj jej kitem.
Co do listw to zakładanie ich niekoniecznie oznacza udawania Vki. Spójrz na BMW kompletny M pakiet wygląda świetnie i nie zakłada się go by udawać M3 bo od tego są naklejki na allegro i laminaty ale dla poprawienia wyglądu.
Co do listw to zakładanie ich niekoniecznie oznacza udawania Vki. Spójrz na BMW kompletny M pakiet wygląda świetnie i nie zakłada się go by udawać M3 bo od tego są naklejki na allegro i laminaty ale dla poprawienia wyglądu.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
- rabull
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-03-24 10:14
- Galeria: viewtopic.php?t=13456
- Lokalizacja: Koszalin
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie rabull...
Jak już pisałem - zamieściłem te foty, aby zachować chronologie i ku przestrodze innych amatorów "mokrych i szybkich" zakrętów, a nie po to by się chwalić, bo nie ma czym. Jak by na to nie patrzeć - świadczy to o naszych kompetencjach, jako kierowcach...jeżeli tak bardzo zależy Ci na splendorze jeżdżącego gorzej ode mnie - nie zamierzam się kłócić i polemizować
Poza tym trudno to nazwać kolizją, jeżeli auto trzeba było złomować, a ja miałem zadatki na wyrok (spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym) - to tak dla ścisłości, jeżeli już mówimy o nazewnictwie.
Nieważne - nie zamierzam się licytować, który z nas miał mniej rozumu zasuwając jak głupi - wnioski są dwa:
- Probek to na prawdę bezpieczna konstrukcja, choć z założenia nie lata (i nie próbujcie tego zmieniać)
- ZAWSZE ZAPINAJCIE PASY !!! (Będę to pisał do zarzygania, bo dzięki temu żyję). Wiem, ze ktoś zarzucił swego czasu temat o zapinaniu pasów - zapraszam delikwenta do mojej galerii i niech sobie wyobrazi, co by było, gdybym nie miał pasów zapiętych i podczas tego turlania siła odśrodkowa zaczęła by wysuwać mnie przez okienko - maszynka do mielenia mięsa...
Jak już pisałem - zamieściłem te foty, aby zachować chronologie i ku przestrodze innych amatorów "mokrych i szybkich" zakrętów, a nie po to by się chwalić, bo nie ma czym. Jak by na to nie patrzeć - świadczy to o naszych kompetencjach, jako kierowcach...jeżeli tak bardzo zależy Ci na splendorze jeżdżącego gorzej ode mnie - nie zamierzam się kłócić i polemizować
Poza tym trudno to nazwać kolizją, jeżeli auto trzeba było złomować, a ja miałem zadatki na wyrok (spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym) - to tak dla ścisłości, jeżeli już mówimy o nazewnictwie.
Nieważne - nie zamierzam się licytować, który z nas miał mniej rozumu zasuwając jak głupi - wnioski są dwa:
- Probek to na prawdę bezpieczna konstrukcja, choć z założenia nie lata (i nie próbujcie tego zmieniać)
- ZAWSZE ZAPINAJCIE PASY !!! (Będę to pisał do zarzygania, bo dzięki temu żyję). Wiem, ze ktoś zarzucił swego czasu temat o zapinaniu pasów - zapraszam delikwenta do mojej galerii i niech sobie wyobrazi, co by było, gdybym nie miał pasów zapiętych i podczas tego turlania siła odśrodkowa zaczęła by wysuwać mnie przez okienko - maszynka do mielenia mięsa...
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Co do koloru, to gadasz jak moja mama "...od razu miałam złe przeczucie jak zobaczyłam tego czarnego diabła..."hehehe
A poduchy nie wywaliły, bo pod zderzakiem nic nie tknięte. Poza tym jak pierwsza by poleciała szyba, a przy którymś dachu odpaliły by poduchy, to wole nie myśleć, co by zostało z mojej twarzy...coś w rodzaju przecieru pomidorowego...
Tak więc chyba jednak lepiej, ze nie walnęły...
Wracając do obecnego jeździdła - jestem na etapie modernizacji nagłośnienia. W miarę postępów będę wzbogacał galerię.
A poduchy nie wywaliły, bo pod zderzakiem nic nie tknięte. Poza tym jak pierwsza by poleciała szyba, a przy którymś dachu odpaliły by poduchy, to wole nie myśleć, co by zostało z mojej twarzy...coś w rodzaju przecieru pomidorowego...
Tak więc chyba jednak lepiej, ze nie walnęły...
Wracając do obecnego jeździdła - jestem na etapie modernizacji nagłośnienia. W miarę postępów będę wzbogacał galerię.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Stary, przy takiej nawierzchni, deszczu i prędkości nie ma cudów - choćbyś miał czarodziejskie zawieszenie, to i tak leżysz. A co do miękkości, to jest to dla mnie auto do codziennej jazdy i gdyby było sztywniejsze, to na naszych "równych" drogach oczopląsów można by dostać
Jeździłem kumpla Primerą 2.0 GT z usztywnioną zawiechą - mało zęby mi nie powypadały - w życiu takiej głupoty nie zrobie. Co innego kiedy nie jeździsz autem na co dzień, ale jeżeli jeździsz nim na co dzień po Warszawie...
Jeździłem kumpla Primerą 2.0 GT z usztywnioną zawiechą - mało zęby mi nie powypadały - w życiu takiej głupoty nie zrobie. Co innego kiedy nie jeździsz autem na co dzień, ale jeżeli jeździsz nim na co dzień po Warszawie...
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- stingu
- Posty: 257
- Rejestracja: 2006-12-10 17:38
- Samochód: 2022 Camaro LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=14533
- Lokalizacja: Waterloo, ON
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- stingu
- Posty: 257
- Rejestracja: 2006-12-10 17:38
- Samochód: 2022 Camaro LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=14533
- Lokalizacja: Waterloo, ON