Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
Problem z dmuchawą
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Lisiu odpowiedział Ci na niezadane (jeszcze) pytanie o przekaźnik - nie bezpiecznik.
Fotkę znajdziesz (o ile Ci się będzie chciało) na drugiej stronie wątku "Dziwne wtyczki...", dokładny opis w temacie "Sterowanie zawieszeniem!!".
Możesz też rzucić okiem na wątek "Rozpiska bezpieczników i przekaźników... ?".
Celowo nie podaję odsyłaczy, bo jak już się zaczniesz poruszać po wyszukiwarce, to w przyszłości sobie sam poradzisz.
Fotkę znajdziesz (o ile Ci się będzie chciało) na drugiej stronie wątku "Dziwne wtyczki...", dokładny opis w temacie "Sterowanie zawieszeniem!!".
Możesz też rzucić okiem na wątek "Rozpiska bezpieczników i przekaźników... ?".
Celowo nie podaję odsyłaczy, bo jak już się zaczniesz poruszać po wyszukiwarce, to w przyszłości sobie sam poradzisz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
a ja na złość robertowi odpowiem na 3 orzeszki w tym poście.
1. Kabel trzeba przylutować nie przykleić bo klej nie przewodzi prądu.
2. mogła ci paść krańcówka
3. przeczyszczenie czujników powinno pomóc jeśli to jest przyczyną
1. Kabel trzeba przylutować nie przykleić bo klej nie przewodzi prądu.
2. mogła ci paść krańcówka
3. przeczyszczenie czujników powinno pomóc jeśli to jest przyczyną
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
zauważyłem jeszce jedną rzecz...w żadnej z wtyczek znajdujących sie przy silniczku i tych opornikach nie ma plusa ( brak prądu ) patrzałem przy przekręconej stacyjce...więc niech ktoś sie zlituje i powie gdzie jest ten ewentualny bezpiecznik kracówka czy co tam jeszcze innego bo wertuje to forum na prawo i lewo i nie moge tego znalez a czeka mnie juto dłuższa podróż
wszystkie styki które widziałem, ten przekaźnik...przeczyszciłem odrdzewiaczem do styków i dalej nic
<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj
Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert</b>
<p disabled="on">który kabel jest zasilającym dmuchawe??, pamietam ze kiedys jak tez cos takiego sie dzialo wyjalem rezystorki, poruszalem kablami przy dmuchawie i wszystko zaczelo dzialac</p>
który kabel z wtyczek przy tych opornikach powinien mieć "+" po przekręceniu kluczyka???, u mnie na żadnym nie ma plusa
, sprawdzałem też w kostce przy panelu sterowania i "+" jest tylko na jednym kablu ( obstawiam ze to od klimy - bo kontrolka AC zapala sie po ustawieniu na pierwszy i drugi bieg ), wiec który kabel odpowiada za zasilanie dmuchawy ( ktora po spieciu na krótko normalnie dziala ) rezystorki tez mam naprawione niby

<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj

Robert</b>
<p disabled="on">który kabel jest zasilającym dmuchawe??, pamietam ze kiedys jak tez cos takiego sie dzialo wyjalem rezystorki, poruszalem kablami przy dmuchawie i wszystko zaczelo dzialac</p>
który kabel z wtyczek przy tych opornikach powinien mieć "+" po przekręceniu kluczyka???, u mnie na żadnym nie ma plusa

było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
sprawdź wszystkie bezpieczniki, sprawdź czy działają ci te przekaźniki przy dmuchawie i ten pod maską, przyczyną może być uszkodzony panel a też nie domaganie w zasilaniu więc rzecze miłego sprawdzania.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
Jak ktoś potrzebuje trochę drutu oporowego to służę (tylko koszt przesyłki). Kupiłem go, a że mieli tylko odcinki 10 metrowe to trochę mi go zostało
Zrobiłem w końcu u siebie i działa, mam nadzieję że na długo. Ten który mam ma średnicę 0,35 mm, założony na 2 najwyższe biegi (zbliżona średnica).
Teraz musze zająć się klimą. Też nie działa

Zrobiłem w końcu u siebie i działa, mam nadzieję że na długo. Ten który mam ma średnicę 0,35 mm, założony na 2 najwyższe biegi (zbliżona średnica).
Teraz musze zająć się klimą. Też nie działa

PROBE I, 2,2 GT, 92 r.
gg 16101475
gg 16101475
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Chyba pirotechnika.wargawiesiek pisze:mam brata elektronika
Elektrody od spawarki?wargawiesiek pisze:...bez drutu tylko na opornikach czy grom wie jak to się zwie.


Sorry - chcesz coś wnieść, to przeczytaj wcześniejszą dyskusję, czemu w tym przypadku zastosowano rezystory powietrzne - mimo, że przecież znali już "normalne" (choćby w przyciskach centralnego). Albo napisz przynajmniej, że Ci to brat-elektronik (aka Unabomber) zrobił 5 lat temu i wciąż działa (np. nie wybuchło) - to też jest jakaś informacja.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin



aka Unabomber

Ależ oczywiście. Sam nie śmiałem o to prosić. Będę wdzięczny.wargawiesiek pisze:zrobić ci zdjęcie jak ja mam zrobione?
Chętnie zobaczę jak masz to zrobione.
Jest tylko jeden minus. Niestety w działanie tego elementu będę musiał uwierzyć na słowo.

Równie dobrze mógłbym w miejsce sprężynek wlutować kondensatory,
zrobić i wrzucić zdjęcie i powiedzieć, że działa.

Teraz wjadę Ci troszkę na ambicję.

Pewnie i tak nie zrobisz zdjęcia, bo zawsze znajdą się jakieś wymówki,
jak nie zepsuty aparat, to brak czasu itd., itp.


[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
To może jak już będziesz te zdjęcia cykał to ja bym poprosił o zdjęcie tego magicznego kabelka
Sorry za off ale nie mogłem się powstrzymać




Sorry za off ale nie mogłem się powstrzymać



Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside

Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM



Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1311
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Problem z dmuchawą

FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany

- zuku19
- Posty: 117
- Rejestracja: 2008-12-03 15:06
- Galeria: viewtopic.php?t=14932
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z dmuchawą
podaj wartości to jutro się dowiem w sklepie na Hożej 

- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1311
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Problem z dmuchawą
własnie problem w tym ze nieznam wartosci tego bo ani zadnych numerow bo wszysko jest starte
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany

- zuku19
- Posty: 117
- Rejestracja: 2008-12-03 15:06
- Galeria: viewtopic.php?t=14932
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z dmuchawą
No to lipa z sosną 

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problem z dmuchawą
Przy ustawionym maksymalnie zimnym (do końca w lewo) ma dawać poniżej 1.5V, przy maksymalnie gorącym (do końca w prawo) 4-7V - elektrykowi powinno wystarczyć.
Jeśli to na pewno rezystor, a nie np. kabel/cięgno spadło z przysłony otwierającej ciepło/zimno.
Jeśli to na pewno rezystor, a nie np. kabel/cięgno spadło z przysłony otwierającej ciepło/zimno.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Problem z dmuchawą
Witm, mam mały problem, w moim probku ogrzewanie w ostatnim tygodniu postanowiło sobie zrobić wolne, ustawiałem na max ciepło , powietrze z zewnątrz i dupa. Wczoraj nieświadomie przełączyłem ogrzewanie na wewnętrzny obieg, po kilku minutach zaczeło lecieć ciepłe powietrze ale auto zaparowało więc przestawiłem na zaciąg powietrza z zewnątrz no i odziwo leciało dalej ciepłe, sprawdziłem to kilka razy sytuacja się powtarza, jaki może być powód?
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
- K4mil
- Posty: 357
- Rejestracja: 2008-12-13 11:10
- Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
- Galeria: viewtopic.php?t=15213
- Lokalizacja: Legnica/Głogów
Re: Problem z dmuchawą
Wydaje mi sie ze to problem z obiegiem plynu w chlodnicy masz, kup jakis dodatek do czyszczenia chlodnicy i jak obieg wroci to i ogrzewanie powinno, sprawdz tez czy masz wystarczajaca ilosc plynu chlodniczego. pozdro
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED

- wojtas89
- Posty: 2193
- Rejestracja: 2006-09-21 21:43
- Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14148
- Lokalizacja: Illinois - Chicago
Re: Problem z dmuchawą
Płyn jest, ukłąd odpowietrzony tak jak należy, też przyszło mi na myśl odkamienienie układu ale K. . .a kupować nowy płyn juz przed zimą zmieniałem (chyba zbankrutuje), troche szkoda mi płynu bo jest nowy
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.