Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
cacek pisze:A ja z racji tego, że autko służy codzien jako dowóz do pracy, w tym tygodniu zakladam LPG (sekwencje BRC)![]()
Zło konieczne
---->>>KASZCZU pisze:jeszcze będziesz wielbił teń dzień....Przy każdym tankowaniu ten uśmiech na twarzy widok bez ceny, a jak Ci dobrze zestroją instalkę to różnicy nie odczujesz
cacek pisze:A ja juz sie ciesze z jazdy na gazie Twisted Evil
Sekwencja BRC i powiem Wam cosik Very Happy narazie jestem w mega dobrym humorze Very Happy
Jechalem nad morze i w trasie spalil mi okolo 8l/100km Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Jakie to piekne przy cenie 2,03 za litr Twisted Evil


- Rozgrzeszony
- Posty: 85
- Rejestracja: 2005-12-16 22:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7335
- Lokalizacja: Ruda Śląska Dania
Jestem w trakcie generalki probe. Posiadam starą instalację gazową, jednak ciągłe problemy z reduktorem itd.... zmusiły mnie do jazdy na benzynce.
Jaką instalację polecacie włożyć do 2 litrówki 93r i czy w ogóle opłacalne jest zakładanie nowej instalacji??
Pozdrawiam!
Jaką instalację polecacie włożyć do 2 litrówki 93r i czy w ogóle opłacalne jest zakładanie nowej instalacji??
Pozdrawiam!
Czarna rakieta - jak mówi moja Mama ;o)
Ford Probe 2.0 93 Base- w trakcie przebudowy.
Ford Probe 2.0 93 Base- w trakcie przebudowy.
- Badyl
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-09-18 12:01
- Galeria: viewtopic.php?t=12196
- Lokalizacja: Warszawa
też stoję przed tym dylematem... zakładać czy nie zakładać...
<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj
Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert</b>
może ktoś zna dobry i tani zakład w Warszawie bądź okolicy?
Ktoś polecił mi kiedyś ale aż w Łomży - dzwoniłem tam i powiedzieli mi za sekwencje 2200 do 2500
<b title="Zapraszam do lektury. Robert">Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj

Robert</b>
może ktoś zna dobry i tani zakład w Warszawie bądź okolicy?
Ktoś polecił mi kiedyś ale aż w Łomży - dzwoniłem tam i powiedzieli mi za sekwencje 2200 do 2500
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- bany0072
- Posty: 104
- Rejestracja: 2009-05-09 00:17
- Samochód: pRoBe II 95 2.0 16v HIGHLIGHT
- Galeria: viewtopic.php?t=16573
- Lokalizacja: Krasnystaw
- Lapeno
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-03-23 20:55
- Samochód: 2zero - v16ka + el_pegie
- Galeria: viewtopic.php?t=15929
- Lokalizacja: Łódź i okolice
Re: Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
ja w 2.0 na 16 mam zwykłą prostą instalacje i ani razu strzału (nie zapeszam
) a na beni mi narazie nie chodzi wiec i odpalam z lpg, nie muli i całkiem ekonomicznie jeździ (11-13l lpg w mieście) dlatego zwykłą instalke polecam w 100%

sonda FS 2.0 16v '94
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Re: Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
ktoś się orientuje jakie były ceny gazu w 2008?
- Lapeno
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-03-23 20:55
- Samochód: 2zero - v16ka + el_pegie
- Galeria: viewtopic.php?t=15929
- Lokalizacja: Łódź i okolice
- regaciarz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2011-02-19 07:13
- Samochód: Probe II 2.0 euro 97'
- Galeria: viewtopic.php?t=18793
- Lokalizacja: Sokółka
Re: Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
odświeżę trochę temat
Niedawno kupiłem Probe II 2.0 i miałem nie zakładać gazu. Ale chyba jednak to zrobię, rocznie zrobię 15-20 tyś km. Mam BLOSa 70mm( został mi po poprzednim aucie, ma trzy miesiące) i zastanawiam się czy zamówić instalację pod BLOSa czy sekwencję. Różnica w cenie to około 400zł. Orientuje się ktoś jaka jest różnica w spalaniu? Osobiście chyba skłaniam się ku BLOSowi z wydajnym reduktorem, jednak instalacja o niebo prostsza. Czy zakładając gaz pod BLOSa trzeba montować emulatory wtrysków? Nie chcę widzieć check engine.
Niedawno kupiłem Probe II 2.0 i miałem nie zakładać gazu. Ale chyba jednak to zrobię, rocznie zrobię 15-20 tyś km. Mam BLOSa 70mm( został mi po poprzednim aucie, ma trzy miesiące) i zastanawiam się czy zamówić instalację pod BLOSa czy sekwencję. Różnica w cenie to około 400zł. Orientuje się ktoś jaka jest różnica w spalaniu? Osobiście chyba skłaniam się ku BLOSowi z wydajnym reduktorem, jednak instalacja o niebo prostsza. Czy zakładając gaz pod BLOSa trzeba montować emulatory wtrysków? Nie chcę widzieć check engine.
- glodzillaryki
- Posty: 116
- Rejestracja: 2011-06-23 16:33
- Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
- Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P
Re: Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
witam
stary temat juz ale odswiezyc date nie zaszkodzi
pozwole sobie zauwazyc ze instalacia drugiej generacji nie oznacza strzalow w filtr
jak strzela to wymieniac kable wn swiece albo w dalszej kolejnosci wizyta u gazownika
to nawet taka zaleta bo przypomina o tym ze samochodem sie nie tylko jezdzi
trzeba dbac by bylo wszystko w dobrej formie 






... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .
- matix84
- Posty: 218
- Rejestracja: 2009-09-10 21:24
- Samochód: był Ford Probe II, 2,5 V6 '94 163KM
- Galeria: viewtopic.php?t=16857
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
Przy odpowiednim składzie mieszanki nie powinno być strzałów.
Odnośnie blosa to jestem trochę sceptycznie nastawiony. Kiedyś sam z niego korzystałem i porównałem go do miksera. Na blosie silnik palił mi ok. 0,5 litra gazu mniej na 100km jednak znacząco tracił na przyspieszeniu. Na mikserze dużo lepiej zbierał się. Druga sprawa wygląda w ten sposób, że pomiędzy blosem a przepustnicą musisz zostawić dłuższy kawałem rury, żeby gaz wymieszał się z powietrzem. W przypadku iskry ma co wybuchać.
Na Twoim miejscu skłoniłbym się w kierunku sekwencji - dobrze zestrojona daje odpowiedni skład mieszanki. Silnik lepiej chodzi jednak w porównaniu z II gen więcej pali.
Odnośnie blosa to jestem trochę sceptycznie nastawiony. Kiedyś sam z niego korzystałem i porównałem go do miksera. Na blosie silnik palił mi ok. 0,5 litra gazu mniej na 100km jednak znacząco tracił na przyspieszeniu. Na mikserze dużo lepiej zbierał się. Druga sprawa wygląda w ten sposób, że pomiędzy blosem a przepustnicą musisz zostawić dłuższy kawałem rury, żeby gaz wymieszał się z powietrzem. W przypadku iskry ma co wybuchać.
Na Twoim miejscu skłoniłbym się w kierunku sekwencji - dobrze zestrojona daje odpowiedni skład mieszanki. Silnik lepiej chodzi jednak w porównaniu z II gen więcej pali.
Klima Systems - Chłodnictwo, Klimatyzacja, Wentylacja, Elektryka, Automatyka
www.klima-systems.pl
www.klima-systems.pl
- glodzillaryki
- Posty: 116
- Rejestracja: 2011-06-23 16:33
- Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
- Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P
Re: Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
sekwencja wiecej pali od dwójki
sorki ale nie zgodze sie ze odpowiedni skład mieszanki zalatwia sprawe
wiem bo grzebałem w gen1, 2 i sam ustawiałem na czuja po czym do gazownika i zawsze wychodzily tylko minimalne poprawki a przy padnietych kablach wn strzaly w filtr to codziennosc- przy czym nie zawsze kable te daja poza tym jakiekolwiek objawy niesprawności 


















... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .