Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Dwa tłumiki
Wkladka niestety moze niewiele pomoc. Tutaj chodzi o maksymalny doplyw zimnego powietrza. Najlepiej aluminiowa rura, ktora dodatkowo mozna puscic w oslonie termicznej.
W takich "baranach" jest ulatwiony przeplyw oraz unikniecie uderzenia spalin na polaczeniach, a taka sytuacja ma czesto miejsce przy "odetkanym" wydechu, ale nie zmienionym kolektorze. Srednica do tlumikow ma w nich 1,5 cala, ale nie znam oryginalnej, wiec trudno cokolwiek powiedziec.
W takich "baranach" jest ulatwiony przeplyw oraz unikniecie uderzenia spalin na polaczeniach, a taka sytuacja ma czesto miejsce przy "odetkanym" wydechu, ale nie zmienionym kolektorze. Srednica do tlumikow ma w nich 1,5 cala, ale nie znam oryginalnej, wiec trudno cokolwiek powiedziec.
Czyli ingerencja w układ wydechowy żeby miała sens wiąże się z niezłym wydatkiem finansowym . Od baranów po końcowy tłumik i najlepiej stożek, który w moim wypadku odpada bo mam gaz. Ewentualnie wkładka plus dobry dolot powietrza.
A słyszał ktoś może o takiej polskiej firmie LORBI która robi wydechy??
A słyszał ktoś może o takiej polskiej firmie LORBI która robi wydechy??
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Dzięki za pozytywne opinie. Tłumik jeden kosztuje 229 złoty sztuka i tylko tyle mnie to kosztowało. bo reszte sam zrobiłem rozgałęzienie łoczniki itp.
Jak silnik jest zimny to go lekko słychać. Jak się rozgrzeje to mocniej go słychać lecz w środku spokojnie można słuchać radia i rozmawiać.
Jeśli się zaczyna trrzymać go na obrotach zaczyna dudnić bas nie wysoki a w środku nadal nie ma nadto hałasu.
Z mojej skromnej wiedzy wynika że jak bym założył jeden to dużo większe ciśnienie było by w komorze i było by głośniej a tak rozdwaja sie na dwa i jest w sam raz. Teraz biore się za tłumik środkowy bede wstawiał strumienice bo ten co mam też jest do bani.
Jeszcze raz dzięki za opinie. Jeszcze dziś zrobie fotki pod spodem jak wygląda i wrzóce na forum.
Jak silnik jest zimny to go lekko słychać. Jak się rozgrzeje to mocniej go słychać lecz w środku spokojnie można słuchać radia i rozmawiać.
Jeśli się zaczyna trrzymać go na obrotach zaczyna dudnić bas nie wysoki a w środku nadal nie ma nadto hałasu.
Z mojej skromnej wiedzy wynika że jak bym założył jeden to dużo większe ciśnienie było by w komorze i było by głośniej a tak rozdwaja sie na dwa i jest w sam raz. Teraz biore się za tłumik środkowy bede wstawiał strumienice bo ten co mam też jest do bani.
Jeszcze raz dzięki za opinie. Jeszcze dziś zrobie fotki pod spodem jak wygląda i wrzóce na forum.
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt: