Hey,
FS w lidze silników 2.0 ma zerowy potencjał.
FS-ZE to inna bajka, przecież tam połowa gratów jest inna.
5,
			
			
									
						
							Turbinka
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- sawmaster
 - Posty: 726
 - Rejestracja: 2007-06-27 15:54
 - Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
 - Galeria: viewtopic.php?t=11616
 - Lokalizacja: Białystok
 
Re: Turbinka
poza blokiem silnika, dolotem od FS-ZE, tłokami i oprogramowaniem czymś się jeszcze różni od zwykłego FS?RX pisze: FS-ZE to inna bajka, przecież tam połowa gratów jest inna.
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
Re: Turbinka
Hey,
Tylko liznąłem ten temat, ale wałki też są inne z tego co czytałem, jak również takie pierdoły jak sprężynki zaworowe, zupełnie inny dolot, wyżej się kręci...
Znając różnice między KL a KLZE - inne głowice, inne wałki, inny komp, inna przepływka, inny kolektor ssący, inaczej otwierające się Vrisy, zapewne w FS wygląda to podobnie.
5,
			
			
													Tylko liznąłem ten temat, ale wałki też są inne z tego co czytałem, jak również takie pierdoły jak sprężynki zaworowe, zupełnie inny dolot, wyżej się kręci...
Znając różnice między KL a KLZE - inne głowice, inne wałki, inny komp, inna przepływka, inny kolektor ssący, inaczej otwierające się Vrisy, zapewne w FS wygląda to podobnie.
5,
					Ostatnio zmieniony 2009-07-17 08:52 przez RX, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Re: Turbinka
Jeśli bawisz sie w turbo do 300 km nie baw sie w zmiany kolektora ssącego. Przepływka też poleci na śmieci na pewno więc to też odchodzi 
 Virsy są nie potrzebne w turbo więc to trzeba by wywalić o ile to jest. Jedynie wałki co mogły by sie przydać a dół to robisz z tego co wiem na kuciźnie więc też odpada. Podsumowując nie bawił bym sie w FS-ZE jak daje sie turbo. No chyba ze znajdziesz te części po okazyjnych cenach 
			
			
									
						
							PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- sawmaster
 - Posty: 726
 - Rejestracja: 2007-06-27 15:54
 - Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
 - Galeria: viewtopic.php?t=11616
 - Lokalizacja: Białystok
 
Re: Turbinka
mam pytanie do znawców, otóż z tego co widać na poniższym zdjęciu można zmienić w silniku 2.0 FS tłoki które zmienią stopień sprężania z 9:1 na 11,8:1 co daje 170KM, jeśli dobrze obliczyłem i czy to już nie przesada dla tego silnika bo fs-ze miał 10,4:1 bodajże , pytanie czy cena 300 Funtów to jest ceną za 4 tłoki? i czy trzeba kupować do tego kupować nowe pierścienie, o co chodzi z tą grubszą podkładką z fot. 2 punkt 4?


			
			
									
						
										
						
