Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
paliwo dochodzi bo po krotkim kreceniu byla mokra
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Może być jeszcze kabel zapłonowy albo rozwalona kopułka - to z takich dziwnych przypadków. Kody błędów da się bez problemu sprawdzić w każdym aucie.

2.0, 16v, Klima, 94 r,
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
no jasne to o czym piszecie jest oczywiste.. ale swiece sa nowe i kopulka tez i nie w sensie ze "w tym roku kupowane" tylko maja przebieg 200km, iskra na tej swiecy jest niebieska i duza wiec zaplon odpada na bank
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Może wtryskiwacz leje ?

2.0, 16v, Klima, 94 r,
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Tez mysle ze cos z paliwem z tym ze to napewno nie chodzi o slaborozpylajacy wtrysk bo mam zalozona tez sekwencje z takimi odzielnymi wtryskiwaczami gazu do kazdego garu(nie listwa) i na gazie jest to samo i z tego wtryskiwacza gazu gaz jest podawany bo sprawdzalem sprobuje jutro podmienic kompa moze cos ze sterowaniem wtryskow jest nie tak moze za pozno podaje paliwo do cyl. bo lpg i pb korzysta z tych samych sygnalow z ECU 

Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Zaraz,zaraz skoro na gazie jest tak samo to na pewno nie wtryskiwacz - dziwi mnie,że ciśnienie masz 14atm.,bo obstawiałbym uwalony popychacz/e lub zawór/y ale wtedy nie powinno byc ciśnienia na cylindrze,a przynajmniej o wiele wiele mniejsze niz podałeś..
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to uszczelka pod głowicą / głowica padnieta - wtedy może byc komprecha si ale może np. zalewać cylinder itd,itp.
Płynu ci nie ubywa?olej jak wygląda ?
Pzdr. & c ya..
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to uszczelka pod głowicą / głowica padnieta - wtedy może byc komprecha si ale może np. zalewać cylinder itd,itp.
Płynu ci nie ubywa?olej jak wygląda ?
Pzdr. & c ya..

Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
plyn i olej jest w porzadku ale pewnie masz racje ze cos z glowica no nic jeszcze raz ja sciagne..
kocham ten samochod, Dzieki za podpowiedzi Pzdr.

-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-12-24 22:38
- Samochód: PROBE 2.5 92r USA
- Lokalizacja: KOWIESY LODZKIE
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Zamien ta swiece ktora nie chodzi na inna,po wymianie swiec u siebie jakies tysiac kilometrow mialem podobnie a byly to ngk
i tak jedna zdechla,wzialem stara ktora wymienilem i wszystko wrocilo do normy.Tak wiec nie patrz ze byla nowa tylko sprawdz ja przed zdjeciem glowicy.
i tak jedna zdechla,wzialem stara ktora wymienilem i wszystko wrocilo do normy.Tak wiec nie patrz ze byla nowa tylko sprawdz ja przed zdjeciem glowicy.
- sziaba
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-04-23 20:29
- Samochód: Skoda Octavia Scout
- Galeria: viewtopic.php?t=13751
- Lokalizacja: Szczecinek
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Powiem tyle
nie ma takiej opcji iskra jest , paliwo jest i autko nie pali
Chyba że nie ma kompresji albo paliwo to jakiś shit
Iskra nie równa się iskra mam tu na myśli że występują skrajne przypadki że jest ona zbyt słaba by spowodować zapłon
czyli padł - pada aparat zapłonowy
Tak było w jednym z moich poprzednich probków....
Jeżeli auto próbuje odpalać choćby minimalnie na kilku cylindrach - co słychać to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
Ale sytuacja opisana jak w temacie Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/... w zasadzie nie ma prawa zaistnieć nie będe się rozpisywał o innych skrajnych przypadkach bo nie ma to sensu .
Pozdrawiam


Chyba że nie ma kompresji albo paliwo to jakiś shit

Iskra nie równa się iskra mam tu na myśli że występują skrajne przypadki że jest ona zbyt słaba by spowodować zapłon


Tak było w jednym z moich poprzednich probków....
Jeżeli auto próbuje odpalać choćby minimalnie na kilku cylindrach - co słychać to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
Ale sytuacja opisana jak w temacie Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/... w zasadzie nie ma prawa zaistnieć nie będe się rozpisywał o innych skrajnych przypadkach bo nie ma to sensu .
Pozdrawiam
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Jest możliwość, że iskra jest w złym momencie...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Robert [i](już kiedyś)[/i] pisze:Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie.HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- fly_man
- Posty: 86
- Rejestracja: 2008-05-20 02:43
- Samochód: Ford Probe 2.0 97'
- Galeria: viewtopic.php?t=13781
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
ja tez mam taka sytuacje, ze iskra jest, paliwo jest, wtryskiwacze sie otwieraja, a nie odpala. sa dwie opcje jakie przychodza mi do glowy:
1) w zlym momenci iskra, czyli timing, a to moze byc powodem czujnika polozenia walu (dostaje iskre kiedy mieszanka nie jest sprezona)
2) za slabe cisnienie paliwa, wiec wtryskiwacze leja, a nie rozpylaja
samochod stoi u mechanika, jak tylko cos bedzie wiadomo to sie podziele
1) w zlym momenci iskra, czyli timing, a to moze byc powodem czujnika polozenia walu (dostaje iskre kiedy mieszanka nie jest sprezona)
2) za slabe cisnienie paliwa, wiec wtryskiwacze leja, a nie rozpylaja
samochod stoi u mechanika, jak tylko cos bedzie wiadomo to sie podziele
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2009-05-18 12:37
- Samochód: PROBE 2,5 V6 24V 96r. BLACK
- Lokalizacja: Łódź
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
WITAM WSZYSTKICH po dość długiej nieobecności. Z radościa informuje że udało się mi się pokonać dolegliwości mojej PROBAWKI. Przyczyna dziwnych zachowań był przestawiony rozrząd. POZDRAWIAM
- fly_man
- Posty: 86
- Rejestracja: 2008-05-20 02:43
- Samochód: Ford Probe 2.0 97'
- Galeria: viewtopic.php?t=13781
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
odebralem samochod od mechanika, "naprawili" zaplacilem 800 zł
ale...
okazalo sie, ze pekla sprezyna napinacza i pasek przeskoczyl, wymienili pasek, sprezyne, oba paski wielorowkowe, dolali oleju. silnik odpala, ale chodzi jak stary diesel, masakrycznie klepie spod dekla, a na dotatek jest slaby, jak wciskam pedal w deche to slabo ciagnie, wiem, ze wczesniej- mimo ze to tylko 2.0, byl duzo zywszy. powiedzieli, ze tlok mogl sie spotkac z zaworami, ale przeciez silnik jest bezkolizyjny
mam przejechac z 1000 km i samo regulatory powinny sobie z tym poradzic, jak nie to mam do nich podjechac, zalamka, co dalej z tym robic??? jezeli czeka go remont gory to jakies 2-3k, ale tez nie ma gwarancji, ze bedzie dobrze...

okazalo sie, ze pekla sprezyna napinacza i pasek przeskoczyl, wymienili pasek, sprezyne, oba paski wielorowkowe, dolali oleju. silnik odpala, ale chodzi jak stary diesel, masakrycznie klepie spod dekla, a na dotatek jest slaby, jak wciskam pedal w deche to slabo ciagnie, wiem, ze wczesniej- mimo ze to tylko 2.0, byl duzo zywszy. powiedzieli, ze tlok mogl sie spotkac z zaworami, ale przeciez silnik jest bezkolizyjny

- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
Co ... ??fly_man pisze:okazalo sie, ze pekla sprezyna napinacza i pasek przeskoczyl,
Przecież napinacz jest hydrauliczny, tam nie ma żadnej sprężynki ..
zapłaciłeś 800 zł za wymianę czegoś, czego nie ma ?? a pokazali Ci stary pasek ??
Chyba, że w 2.0 jest rzeczywiście ta sprężynka, jak tak to moja pomyłka,
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
2.0 jest bez kolizyjne ?

2.0, 16v, Klima, 94 r,
- fly_man
- Posty: 86
- Rejestracja: 2008-05-20 02:43
- Samochód: Ford Probe 2.0 97'
- Galeria: viewtopic.php?t=13781
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
jest sprezynka, pokazali mi ja oraz jak wygladal pasek po przeskoczeniu, kupilem juz nowy silnik, przy wymianie robie kompletny rozrzad, tym razem inny mechanik to robi, ale o sprezynke tez pytal, auto do piatku ma byc gotowe, pytanie co z tego wyjdzie... 
