OLEY pisze:Miesiąc, to stanowczo za krótko, aby cokolwiek stwierdzić.
Oryginalne kolanka wytrzymują duuuuuużo dłużej.
Umówmy się, że zapytam za pół roku ok?
Minęły 2 lata i nadal jest wszystko OK Nic się nie porozrywało po za jednym przypadkiem gdy założyłem dysze od nitro +100 KM i jak odpaliłem to wszystko wyleciało w powietrze Wymieniłem jeden element po tym wypadku i dalej wszystko śmiga. Jeżdżę tak do dzisiaj Więc nie wiem czy jest sens inwestować kupę kasy w jakieś super wytrzymałe kolanka SAMCO. Chodź oczywiście będą lepsze i bardziej wytrzymałe.
Ford PROBE GT 2.2 TURBO + NITRO (USA) I Gen. 91r Galeria
Male pytanie laika. Czy wystarczy kupic jedno kolanko 90 z redukcja czy jeszcze cos do tego ?? Albo kupic kolanko bez redukcji i do tego osobna redukcje. Ladnie zlaczyc i bedzie git. Podaje linka co mam na mysli :
Witam koledzy. Jako, że stosunkowo niedawno zakupiłem sobie pierwsze probe, moim również pierwszym poważniejszym problemem jest owe kolanko. Jak na ten moment auto jeździ całkiem przyzwoicie lecz czasem zaczynam czuć przerywanie ( maluteńka dziurka się zrobiła ) Piszecie tu o tych silikonowych i od ciągników jak również o kondomach i tekturach na taśmę Ja osobiście wolałbym kupić oryginał tylko, że nie mogę u siebie w Łodzi dostać. Jeśli ktoś ma dostęp, słyszał, bądź ma jakieś informacje pozwalające na namierzenie owego oryginału to proszę napisać. Pozdrawiam.
Dostac takie kolanko to jest rzecz niemozliwa. Najlepsza alternatywa bedzie jak zakupisz sobie gume od przeplywomierza. Ma ona moze troche mniejsze wymiary ale jak sie troche pomeczysz to ja ladnie zalozysz.
O nowym takim kolanko możesz zapomnieć, jak kupisz używane... o ile Ci się uda, to też nie jest rozwiązanie. Przy przepustnicy jest bardzo duże ciśnienie i z biegiem czasu używane też się przedziurawi.
Ja na to znalazłem sposób zastąpiłem je kolankiem od przepływomierza. Łatwiej kupić i wytrzymuje trochę dłużej
trochę odkopałem moje zapasy po Probku i " kolanko na przepustnicę " mam w idealnym stanie oraz dwie sprawne "turbiny" jakby co pw ( nie często tu wpadam więc odpowiedź może być z lekkim opóźnieniem )
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
Witam . Mam pytanie apropo tych kolanek silikonowych samco czy one się nadają i czy wytrzymują ciśnienie i jaki ma być wymiar aby dać je do standardowej rury Noi jaki koszt pozdrawiam
Samco to najwyższa półka jeśli chodzi o tego typu elementy do tuningu pytanie o wytrzymałość jest nie na miejscu i dziwne. O wytrzymałość na ciśnienie nie musisz się martwić probe ma znikome doładowanie hehe
No to załatw. Kolega ma sklep z gratami jacky auto sport próbował mi załatwić i nie dało rady. Pisałem do jakiegoś sklepu gdzie mają tylko wyroby samco i też powiedzieli ze mają za 150zł a jak chciałem zamówić to okazało się że pomyliły im się wymiary i niewykonalne...
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
Ja pytałem u jakiegoś pośrednika z allegro odpisał że jak zbierze informacje - po tygodniu odpisał jak wyżej - jakiś koleś z allegro niebieskie złączki miał
Pisałem do sklepu internetowego gdzie mieli tylko wyroby samco typu złączki, redukcje, kolanka itp itd. i na początku mówili że da rade a jak poprosiłem żeby mi wysłali za pobraniem to po kilku dniach przyszedł mail że nie da rady takiego zrobić i do widzenia.
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
Ja od jakiegos czasu myślałem nad tym kolankiem ( już 2 poszły do śmieci ), czytałem posty i co raz to nowe pomysły i doszedłem do wniosku, że chyba najprostszy i najtańszy będzie taki sposób: http://img412.imageshack.us/i/dolot.jpg/
Narysowałem to w Paint więc nie zwracajcie uwagi na to jak wygląda. Chodzi mi aby wszystkim przedstawić mniej/więcej moją koncepcję. Jak tylko znajdę trochę czasu to zaczne sobie toczyć na tokarce taką alu redukcję, a jeśli chodzi kolanka i łączniki proste to znalazłem w dobrych cenach na re5pect.pl
Chciałem się podzielić pomysłem i każdy komentarz co do ewentualnych wymiarów mile widziany.
Witam jako że padło i na mnie z tym kolankiem, więc pogadałem z bratem, dałem swoje jako wzór i w piątek prawdopodobnie będę miał takowe (na razie stalowe) jeśli będzie git wsio pasowało identyczne będzie zrobione z kwasówki gr.3mm. Taką mają najcieńszą, rowki na połączenie z uszczelką mają być, też pozostanie tylko dokupienie uszczelek, co by połączyć owe kolanko z przepustnicą i tą rurą na dole, wstępnie rozmawiałem jak wszystko będzie git pasowało będzie możliwość większej ilości zdobycia (narazie nie wiem jak to nawet będzie wyglądało), ale o tym później, narazie nic nie obiecuję. Potrzebowałbym teraz (pracuję w delegacji) średnice wewnętrzne góry i dołu +3mm grubość materiału co by na piątek zamówić łączniki silikonowe do sprawdzenia. Pozdrawiam
czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie