
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: 2.2 GT Gaz
Nie wiem czy gazować swojego probe. 2,2T w sumie spalanie nie jest tragiczne bo 8-9L trasa (110-120) oraz 13 miasto (często 2bieg do 5tyś a tak to staram się trzymać go powyżej 2tyś). Lubię ten dzwięk nie wiem czego (tak jakby sprężonego powietrza taki syk jakiś) zwłaszcza otwarte okna. Inne auta tak nie robią
. Tym bardziej że za instalację pełną sekwencję dam 3000 tyś niecałe.

- karolo
- Posty: 1071
- Rejestracja: 2008-01-10 19:12
- Samochód: sluzbowy
- Galeria: viewtopic.php?t=13872
- Lokalizacja: Opatów
- Kontakt:
Re: 2.2 GT Gaz
3tys za sekwencje
chlopie poszukaj normalnych gazownikow 





było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled
jest Gsx 1300R

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa
Bylo GSX-R 1100 oil cooled



Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: 2.2 GT Gaz
No nie wiem najnowsza jakaś z tego co słyszałem. Odpadają jakieś tanie badziewia. Nie znam się na gazie i tak tylko gdybam ale jak założę to na bank nie jakąś używkę że szrotu 

Re: 2.2 GT Gaz
Jeździłem wczoraj probim Turbo na zwykłej instalce do tego z własnej roboty mikserem i o dziwo osiągi i praca silnika była nie naganna ale spalanie ok 20-18L
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: 2.2 GT Gaz
z własnej roboty mikserem ....to pewnie przez takie rzeźby tyle spala, a potem ludzie narzekają że gaz jest do du..y 

nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 

-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: 2.2 GT Gaz
Bardzo prosze o odpowiedz chlopaki. Powiedzcie na jakiej instalacji LPG chodzi wam ładnie 2.2GT ? Tak ze turbina ladnie chodzi na gazie i na benzynie zarówno na niskich jak i na wysokich obrotach. Ja mam teraz dysze 4mm, reduktor do 200koni i na wysokich troszke sie jakby dusi, a na niskich po rozgrzaniu mocniejszym szarpie;/ mam STAG 200 listwe VALTEK, dysze 4mm
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: 2.2 GT Gaz
Ja mam inastalke zenita, reduktor do 170 koni a dysze to nie wiem.. musze sprawdzic ale turbo chodzi na tym naprawde bez zarzutu nawet po rozgrzaniu i można ładnie do końca przycisnąc bez żadnego szarpania. Jedyny mankament u mnie jest taki że na wolnych obrotach jak lekko dotknę i zaraz puszczę pedał gazu to obroty spadaja o jakieś 100-150 obr/min. i zaraz się podnoszą ale przy mocniejszym wciskaniu do gazu objaw ten jest niezauważalny.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: 2.2 GT Gaz
No to u mnie jest podobnie, tylko ze przy mocnym wduszeniu sie dusi troche;/ Jak leciutko dodam i puszcze gaz to jest tak samo z szarpnięciem, tak samo jak u Ciebie. Kurcze, nie wiem jzu jak walczyć z tym Stag-iem..
A ile CI pali przy oszczędnej jeździe ? Mi przy dyszach 4mm i predkości w trasie(troszke miasta) 100km/h potrafi zejść do 8.5Lgazu...
A ile CI pali przy oszczędnej jeździe ? Mi przy dyszach 4mm i predkości w trasie(troszke miasta) 100km/h potrafi zejść do 8.5Lgazu...
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: 2.2 GT Gaz
U mnie gazole powiedzieli, że ''ten typ tak ma'' ale g..no mi się nie chce w to wierzyc, w sumie to się już do tego przyzwyczaiłem. Tak w jeździe mieszanej to nieco ponad 10l. pali a przy normalnej to myślę że powinien zejśc poniżej tej granicy. Ja skombinowałem sobie program do ustawiania mojej sekwencji ale brakuje mi jeszcze kabla, poza tym jeśli zechcę sam ustawiac to trzeba zresetowac ustawienia fabryczne a instalka jest jeszcze na gwarancji też na razie nie będe nic kombinował.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: 2.2 GT Gaz
Ja wlasnie tez mam program do instalacji swojej, tylko ze bez wersji TURBO. Dostałem płyte od mojego gazownika. Po jakims czasie skumał sie ze nie ma opcji turbo i sobie program załatwił a mi nie. To lekkie szarpniecie to pewnie wina duzej dawki, a duża dawka gazu jest po3bna przy pełnym depnięciu z użyciem turbiny, bo ma ostre zapo3bowanie.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: 2.2 GT Gaz
Panowie spokój!
A wracając do tematu to się właśnie zastanawiam czy da się to jakoś zlikwidowac.. Tak to instalka jest bez zarzutu i auto naprawdę ładnie ciągnie do końca. Z tego co czytałem to w najnowszych oprogramowaniach do sekwencji jest dużo opcji np. dotrysk benzyny itp. itd. więc może da się tą usterkę jakoś usunąc bez wpływu na dalszą pracę instalacji w pełnym zakresie obrotów..
Panowie jak wpadniecie na jakiś pomysł
to dajcie znac.



„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Re: 2.2 GT Gaz
Na wymiane filtrów do gazowników?? To raczej nie jest na tyle skomplikowana operacja zeby lecieć z tym do majstrów?? O ile to wogle jest skąplikowana operacjaDestroyer pisze: A co do Twojego problemu Prezes1986 to będę w tym tygodniu u gazoli na wymianie filtrów, to zapytam co to może być


- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: 2.2 GT Gaz
Ja tam się do tego nie dotykam. Gwarancję mam na 2 lata i ileś tam kilometrów, tak czy siak jeszcze obowiązuje, więc nie będę się paprał i kombinował. Zresztą pod blokiem to raczej tak nie bardzo siedzieć i majstrować 

Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside

Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM



Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: 2.2 GT Gaz
Przy normalnej jeździe z rzadkim używaniem turbo to będzie ok 10-11l. Tak za te 34 litry robie średnio 300 kilosów. A co do listwy to Ci teraz nie powiem bo nie mam papierów przy sobie. Instalka Zenita i reduktor do 170 koni.
Ostatnio zmieniony 2009-10-20 19:50 przez Prezes, łącznie zmieniany 1 raz.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.2 GT Gaz
Trochę spokojnien panowie...
Re: 2.2 GT Gaz
W sumie gwarancja jest po to żeby z niej korzystać;]
tylko że filtrów chyba nie wymieniają na gwarancji i znając życie ceny mają sporo wieksze za cześci i usługę niż samemu to kupic i zmienić... a z tym majstrowaniem pod blokiem to ja sobie jade miedzy garaże (wszedzie obecne) biore pare kluczyków i działam co nie znaczy że kazdy musi tak robić bo czasem trzeba kozystać z wygodniejszych rozwiązać
Pozdrawiam


Pozdrawiam
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: 2.2 GT Gaz
No u mnie to żeby gwarancja była to muszę co 10.000 tyś filtry wymnieniac za które płacę oczywiście ja
ale ciul tam ważne, że wogóle jest..

„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: 2.2 GT Gaz
-- oryginalny post 2009-10-30 22:18 --
A czy jest możliwość w regulacji manualnej, aby wzbogacenie mieszanki było TYLKO w momencie pracy z TURBINĄ ?
-- dodano 2010-02-27 00:25 --
Powtarzam pytanie chlopaki...mam juz program z wersja TURBO do mojego Stag 200. Instalacja chodzi znakomicie do polowy gazu, a gdy cisne z "oporem w pedale" (czytaj. turbina zalacza) to go dusii...buuu. Teraz wymienialem filtry i kalibracje mi zrobiono. Przedtem Szarpal na wolnych i na wysokich troszke nieregularnie, ale z turbo jako tako szedl. Stad moje pytanie:
Zwiekszona dawka na calym zakresie "no turbo" i "turbo" powoduje nieregularne obroty, czy jest mozliwosc zwiekszenia dawki(wzbogacenia mieszanki) tylko w momencie z turbo?
ps. dysze mam 4mm:P hyhy...w akcie desperacji mi rozwiercono na maxa.
pss. tu kolejne pytanie. Czy przy tych dyszach wiecej spli w spokojnej jezdzie niz przy dyszach np. 2.7mm tez spokojnej jezdzie? (przy wyregulowaniu ze nie szarpie na wolnych)
A czy jest możliwość w regulacji manualnej, aby wzbogacenie mieszanki było TYLKO w momencie pracy z TURBINĄ ?
-- dodano 2010-02-27 00:25 --
Powtarzam pytanie chlopaki...mam juz program z wersja TURBO do mojego Stag 200. Instalacja chodzi znakomicie do polowy gazu, a gdy cisne z "oporem w pedale" (czytaj. turbina zalacza) to go dusii...buuu. Teraz wymienialem filtry i kalibracje mi zrobiono. Przedtem Szarpal na wolnych i na wysokich troszke nieregularnie, ale z turbo jako tako szedl. Stad moje pytanie:
Zwiekszona dawka na calym zakresie "no turbo" i "turbo" powoduje nieregularne obroty, czy jest mozliwosc zwiekszenia dawki(wzbogacenia mieszanki) tylko w momencie z turbo?
ps. dysze mam 4mm:P hyhy...w akcie desperacji mi rozwiercono na maxa.
pss. tu kolejne pytanie. Czy przy tych dyszach wiecej spli w spokojnej jezdzie niz przy dyszach np. 2.7mm tez spokojnej jezdzie? (przy wyregulowaniu ze nie szarpie na wolnych)
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 2010-02-28 14:56
- Samochód: Ford Probe I 2,2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17280
- Lokalizacja: Bierutów Wrocław
Re: 2.2 GT Gaz
Ja mam na pełnej sekwencji Reduktor firmy Lovtec Zawór EV00 kosztowała 3 tys
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: 2.2 GT Gaz
Program chyba pozwala ręcznie edytować mapy wtrysku gazu. Tylko pewnie nie ma takiej opcji, żeby rozpoznał, kiedy turbo się załącza. Musiałbyś ręcznie edytować mapę w zakresie obrotów silnika, na których turbina najczęściej pracuje i testować, testować...
- exit
- Posty: 506
- Rejestracja: 2008-03-15 01:09
- Samochód: Doblo i Tipo 2019, 1.4 LPG :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14203
- Lokalizacja: Choszczno, Barlinek, Myślibórz
- Kontakt:
Re: 2.2 GT Gaz
Hmmm.... w czy Wy macie problem. .. kupujecie sekwencję pod silniki z turbo, które mają większy parownik, czujnik na turbinie oraz inny komputer i wszystko śmiga jak fabryka chciała.... Ja zamontowałem taką sekwencję o 500zł (3300zł) droższą od zwykłych i wszystko ślicznie chodzi z turbo i bez turbo.
A z tego co wiem, to te biedne komputerki które podłączają Ci przy instalacji to mają nie wiele do wyboru... ledwie zwiększenie ciśnienia, chyba że mowa o jakimś bardziej profesjonalnym sprzęcie
A z tego co wiem, to te biedne komputerki które podłączają Ci przy instalacji to mają nie wiele do wyboru... ledwie zwiększenie ciśnienia, chyba że mowa o jakimś bardziej profesjonalnym sprzęcie
-
- Posty: 234
- Rejestracja: 2008-09-30 16:24
- Galeria: viewtopic.php?t=18656
Re: 2.2 GT Gaz
No w tym problem ze nikt nie wie co zrobic zeby bylo dobrze, ale skoro Ty tak dobrze wiesz, to napisz co konkretnie kupić. Mam stag 200, wtryski Valtek (czerwone), parownik do 200KM.
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
- exit
- Posty: 506
- Rejestracja: 2008-03-15 01:09
- Samochód: Doblo i Tipo 2019, 1.4 LPG :)
- Galeria: viewtopic.php?t=14203
- Lokalizacja: Choszczno, Barlinek, Myślibórz
- Kontakt:
Re: 2.2 GT Gaz
Ja nie jestem gazownikiem i nie będę składał instalacji lpg z 5-ciu innych. Jedziesz do dobrego zakładu montującego gaz, kupujesz instalacje pod silnik z turbo, oni Ci zakładają, regulują i wszystko śmiga jak trzeba. Sam owszem, przekładałem gaz, ale to nie było składanie od podstaw. Poza tym o ile mi wiadomo jak mocno ciśniesz, to każdy gaz przy ok 5 tys obrotów przerzuca na paliwo, ale jak spokojnie rozpędzasz, to nie koniecznie. Osobiście mało kiedy mam okazje jeździć ponad 180 km/h to za specjalnie uwagi na to nie zwracam.