Tam było "immo II generacji - Temic", w odróżnieniu od "immo I generacji - Bosch".
Zgaduję, że w trakcie czytania pojawiła Ci się dodatkowa literka "w".

Oba immobilajzery są w d.generacji, 93-95 to Bosch, 96-97 to TEMIC.
Do Ambrożego: patrz wyżej


No akurat o immo możecie być spokojni. Warto natomiast sprawdzić gdzie macie podłogę, a gdzie już jej nie maRobert pisze:w jedynkach nie mamy problemów z padającym immo
Bolek88 pisze:ogólnie chodzi o to ze stracilem jedyny kluczyk jaki mialem z immo... niestety nie dorobilem, a przy zakupie dostalem tylko jeden kluczyk... wiec co w takim razie najlepiej wymienic aby wszystko gralo spowrotem tak jak powinno...
-- dodano 2010-02-10 12:10 --
w sensie zeby autko paliło:)
A na pewno masz Temic ? Pisałem w tej sprawie do ciebie kiedyś (stosunkowo niedawno) jak miałem problem z tym szitem,bo niby sobie z tym poradziłeś i do dziś nic nie odp..arko pisze:
Nie wiem dlaczego tak piszesz ale u mnie jest wyrzucone immo ,porobione są zworki w kostce i wszystko działa jak należy
Robert pisze:, 93-95 to Bosch, 96-97 to TEMIC.
Poszło gładko przejrzenie 2 poprzednich stron w celu namierzenia samego immo (na chacie pytał gdzie je znaleźć)2Ya pisze:Tzn. co poszło gładko ?
2Ya pisze:I jak idzie obejśc Temica zworkami to jestem totalnym głąbem jak i wszyscy,którzy piszą w sieci,że nie idzie![]()
Ale nie mam co pociąć, by spróbować, czy zadziała.Immobiliser (Ford Probe) (Mazda MECS)
From 1995 the Probe vehicles were equipped with an immobiliser that has created some problems. The immobiliser is wired into the ignition output signal from the distributor and may disrupt the output signal despite the immobiliser being disarmed. A kit is available from Ford to increase the amplifier output and this usually solves the problem. It is also possible to rewire the ignition wiring and thus by-pass the immobiliser.
Cut the two wires leading to pins 10 and 13 at a position close to the immobiliser ECM. Join the two wires together that are not connected to the immobiliser. These wires lead to the distributor and to the ECM and the result is an uninterrupted signal from distributor to ECM. Join the two wires together that are connected to the immobiliser (pins 10 and 13) and connect to ground.
Robert pisze:2Ya pisze:I jak idzie obejśc Temica zworkami to jestem totalnym głąbem jak i wszyscy,którzy piszą w sieci,że nie idzie![]()
http://www.omitec.com/us/support/common ... ntsystems/
Ale nie mam co pociąć, by spróbować, czy zadziała.Immobiliser (Ford Probe) (Mazda MECS)
From 1995 the Probe vehicles were equipped with an immobiliser that has created some problems. The immobiliser is wired into the ignition output signal from the distributor and may disrupt the output signal despite the immobiliser being disarmed. A kit is available from Ford to increase the amplifier output and this usually solves the problem. It is also possible to rewire the ignition wiring and thus by-pass the immobiliser.
Cut the two wires leading to pins 10 and 13 at a position close to the immobiliser ECM. Join the two wires together that are not connected to the immobiliser. These wires lead to the distributor and to the ECM and the result is an uninterrupted signal from distributor to ECM. Join the two wires together that are connected to the immobiliser (pins 10 and 13) and connect to ground.
Dokładnie, odpala bez problemu bez wciskania sprzęgławujeksex pisze:a Europę odpalisz bez wciskania sprzęgła