-- oryginalny post 2010-07-15 03:20 --
Nowe przewody WN i filtr ...
-- dodano 2010-10-22 22:31 --
Dawno nic nie pisałem, więc napisze nieco co się w aucie zmieniło, a zmieniło się w sumie niewiele. Zamontowane zostały nowe hamulce (wyglądają i hamują bardzo dobrze), przewody WN i filtr stożkowy Fujita (to raczej dla dekoracji i dla zasady, niż dla mocy, ale zawsze ...), oraz sprzęgło Clutchmasters STAGE III, które miało byc tylko niewiele "ostrzejsze" od seryjnego, a okazało się totalną brzytwą i wymagało długiego zapoznawania z moją lewą nogą. Efekt jest taki, że nawet przy doładowaniu 0.7b auto rwie przyczepność przy zmianie z II na III i nadal w ruchu miejskim jest ciężko, ale daje sobie radę - zostawiam 15m przerwy ... i ŁOGIEŃ!! ... i ... HEBEL!! ... i tak w dużym skrócie. Miny ludzi w korkach bezcenne, zważywszy dodatkowo na efekty dźwiękowe mega głośnego BOV'a i równie "cichego" 2.5" przelotu
Tak ten przecudownie, niepraktycznie zaje'fajny kevlarowy klocek prezentuje się na zdjęciu od producenta (to chyba pierwszy raz, kiedy nie "obstrykalem" nowych części ... obiecuje poprawę)
Obecnie jestem na etapie oczekiwania na chip'a od Probinator'a (podobno jedyny działający wg. user'ów I gen. w US) ... jak zadziała i turbo zacznie tłoczyć wreszcie jakieś męskie wartości, pokuszę się o wizytę na dobrej hamowni, może jakiś filmik etc ... myśle, że do końca listopada coś uda się w tej sprawie poruszyć, o ile oczywiście nie spadnie śnieg ... a może to tylko plotki, że na pół-spieku "niepewnie" się jeździ w zimie
