ABS
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: ABS
Użyj jakiejś innej lampki do diagnostyki.
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: ABS
np. jaką ??to kupie w sobotę odpowiedniąRobert pisze:Użyj jakiejś innej lampki do diagnostyki.
zwykła żarówka nawet nie zaświeci
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: ABS
Zwykła żarówka (na 12V oczywiście) doskonale się nadaje.
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: ABS
sorry ale zwykła żarówka 12V się do tego nie nadaje bo nawet nie zaświeciRobert pisze:Zwykła żarówka (na 12V oczywiście) doskonale się nadaje.
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: ABS
No patrz - a w pasach są właśnie zwykłe żarówki 
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: ABS
-- oryginalny post 2010-07-24 14:50 --
 
zobacz to zrobiłem pomiar najlepiej jak wyciszcie głos
  http://www.youtube.com/watch?v=jLG66PMOdXI  chyba lepiej się nie da tego wymierzyć  
pozdrawiam wszystkich
-- dodano 2010-07-27 22:25 --
widzę że tu Tylko Robert jest
Pozdroo
			
			
									
						
							nie wiem sam już terazRobert pisze:No patrz - a w pasach są właśnie zwykłe żarówki
zobacz to zrobiłem pomiar najlepiej jak wyciszcie głos
pozdrawiam wszystkich
-- dodano 2010-07-27 22:25 --
widzę że tu Tylko Robert jest
Pozdroo
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: ABS
Generalnie też pozdrawiam Ciebie i Pawła 
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: ABS
ha ha ha ha  
  
 Paweł największy ruchacz na osiedlu  
  nie podejżewałem Cię o tak zbereźne czyny  
  
  
  
			
			
									
						
							nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 
			
						- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: ABS
ha ha to nie chodziło o mnie ja kręciłem film i sprawdzałem błędyPatryk- pisze:ha ha ha ha![]()
Paweł największy ruchacz na osiedlu
nie podejżewałem Cię o tak zbereźne czyny
![]()
![]()
![]()
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						Re: ABS
Xandr najlepiej do tego celu użyć miernika analogowego a nie cyfrowego 
 
A tak przy okazji mam taki problem że [r]...CIACH...
Swój problem opisałeś 9 minut wcześniej we właściwej generacji, więc może wystarczy chwilę poczekać na odpowiedź?
Robert[/r]
			
			
									
						
										
						A tak przy okazji mam taki problem że [r]...CIACH...
Swój problem opisałeś 9 minut wcześniej we właściwej generacji, więc może wystarczy chwilę poczekać na odpowiedź?
Robert[/r]
- Xandr
 - Posty: 219
 - Rejestracja: 2006-12-10 13:19
 - Samochód: 1gen. 2.2 GT Red 81 Honda Milano
 - Galeria: viewtopic.php?t=17508
 - Lokalizacja: Warszawa/Działdowo
 
Re: ABS
nie po to wydałem 99zł żeby kupić teraz jeszcze jeden analogowyMarcin G pisze:Xandr najlepiej do tego celu użyć miernika analogowego a nie cyfrowego![]()
A tak przy okazji mam taki problem że [r]...CIACH...
Swój problem opisałeś 9 minut wcześniej we właściwej generacji, więc może wystarczy chwilę poczekać na odpowiedź?
Robert[/r]
widzę że naprawdę jest problem w odczytaniu
1gen.  2.2 GT      Red 81 Honda Milano
			
						Re: ABS
Nie mówię że masz słaby miernik bo sam używam unita tylko że UT55. A ja miałem na myśli miernik analogowy nawet za 15zł 
  Ja planuje do odczytu błędów zastosować jakiś buzer wtedy słucham pikania i na kartce notuję za pomocą kresek (krótsza dłuższa) kody błędów. Można też wgrać na laptopa program oscyloskop wtedy za miast diody podpinamy laptopa przez kartę dzwiękową, już kiedyś taki posiadałem. I wtedy wyraźnie widzisz ile sekund trwa każdy impuls i każda przerwa i chyba wyraźniej się już nie da. Potem wystarczy podstawić cyfry i mamy kod błędu. O ile odczytuje się błędy tak samo jak w IIgeneracji probe.
			
			
									
						
										
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: ABS
Może ktoś mi podpowie coś (nie sprawdzałem jeszcze błędów) bo wszystko zganiałem na mijającą sie zębatkę na przegubie z czujnikiem ale niestety to nie to. Wyskakiwał mi błąd Anti-Lock przy 80km/h (zębatka mijała sie z czujnikiem o połowię czujnika) teraz naciąłem czujnik aby go można było przesunąć że pasuje idealnie na zębatkę. Lecz teraz błąd wyskakuje przy ok 70km/h. Wszystkie czujniki mają ok 1kOhm i zmieniają swoją rezystancje (wiem indukcyjność a dokładnie zmieniała się przenikalność magnetyczna ale nie ważne) jak przybliżałem coś metalowego a tylne piasty obracałem. I moje pytanie o co chodzi? Jutro chcę sprawdzić błędy
po chwili
błąd 11 i 12 rocznik 92 mrugał anti-lock a nie żarówka na zielono czerwonym przewodzie
			
			
									
						
										
						po chwili
błąd 11 i 12 rocznik 92 mrugał anti-lock a nie żarówka na zielono czerwonym przewodzie
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: ABS
Magia, nie? Obracasz tylne piasty, a tu przednie czujniki (skoro wszystkie) reagują i jeszcze śmią wykazywać błędy (11 i 12)adrian_seki pisze:Wszystkie czujniki mają ok 1kOhm i zmieniają swoją rezystancje (wiem indukcyjność a dokładnie zmieniała się przenikalność magnetyczna ale nie ważne) jak przcybliżałem coś metalowego a tylne piasty obracałem.
Sprawdziłeś wszystko wg opisu na końcu 3 strony (w 2 osoby), czy niepotrzebnie się produkowałem?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: ABS
Sprawdzę Robert sprawdzę ale aż dziwne troche - chwilo walczę z przewodem hamulcowym i jak coś to dam znać co się stało z ABS 
			
			
									
						
										
						- Pawel_-5
 - Posty: 373
 - Rejestracja: 2010-06-09 21:29
 - Samochód: Probe 2.5 V6 96r
 - Galeria: viewtopic.php?t=18025
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: ABS
Jak sprawdzić czy mam ABS, tylko bez próby hamowania??
			
			
									
						
							2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ 
2.5 GT v6 1996r. - JEST
			
						2.5 GT v6 1996r. - JEST
- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: ABS
sprawdz czy masz zębatki na przegubach przy kole
			
			
									
						
										
						- Pawel_-5
 - Posty: 373
 - Rejestracja: 2010-06-09 21:29
 - Samochód: Probe 2.5 V6 96r
 - Galeria: viewtopic.php?t=18025
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: ABS
Ok a gdzie ją znajdę (koło czego, w którym miejscu) 
   
			
			
									
						
							2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ 
2.5 GT v6 1996r. - JEST
			
						2.5 GT v6 1996r. - JEST
- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Re: ABS
Koło serwa od hamulców, pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego 
  w pobliżu zbiorniczka z płynem do sprzęgła. 
  
    Blisko przepływomierza lub lewego kielicha amortyzatora inaczej już się chyba nie da  
  
 Chyba że masz inny układ pod maską  
  pozdrawiam
			
			
									
						
							2.2gt 92 rok
			
						- 
				adrian_seki
 - Posty: 911
 - Rejestracja: 2009-05-21 22:31
 - Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
 - Galeria: viewtopic.php?t=16334
 - Lokalizacja: Konin (WLKP)
 
Re: ABS
Jeszcze u mnie w galerii możesz zerknąć - Tego roczny remont - dzień 21 - zdjęcie 5 - takie coś kwadratowe z rurkami u góry (6 rurek)
			
			
									
						
										
						- Pawel_-5
 - Posty: 373
 - Rejestracja: 2010-06-09 21:29
 - Samochód: Probe 2.5 V6 96r
 - Galeria: viewtopic.php?t=18025
 - Lokalizacja: Gdynia
 
Re: ABS
Ok, dzięki wielkie 
 
Wniosek taki, że ABS-u brak
			
			
									
						
							Wniosek taki, że ABS-u brak
2.2 GL 1989r. w automacie - BYŁ 
2.5 GT v6 1996r. - JEST
			
						2.5 GT v6 1996r. - JEST
- Prezes
 - Klubowicz
 - Posty: 1767
 - Rejestracja: 2008-09-27 13:31
 - Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=15588
 - Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
 
Re: ABS
A ja po prawie 3 latach walki z tym nieszczęsnym ''anti- lockiem'' wyszedłem zwycięsko z tego boju 
 . A tak naszło mnie, żeby jeszcze raz sprawdzic kody za pomocą diody i wyszło to co przypuszczałem, czyli prawy tylny czujnik albo zębatka. Więc zacząłem się zabierac za sprawdzanie przewodów idących do czujnika, ale i tak na bank byłem pewien, że zębatka gdzieś walnięta bo auto było puknięte z tamtej strony i byc może, że cały błotnik wymieniany był. No to ściągam boczek z tyłu w bagażniku i co się okazuje - koleś który to robił po prostu nie podłączył czujnika do kostki koło amorka! 
  Po podłączeniu i odpaleniu silnika kontrolka zgasła po 5 sekundach i teraz ABS działa jak trzeba. O dziwo kiedyś pamiętam, że ściągałem już ten boczek i niczego nie zauważyłem, ale to było zaraz po kupnie i Probe było dla mnie czarna magia więc wolałem niczego nie dotykac 
 . A tyle było kombinowania i myślenia... 
  
			
			
									
						
							„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
			
						- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa