Alarm wyje bez powodu
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
Alarm wyje bez powodu
Witam,
kontynuując serię moich problemów z samochodem... ktoś wie co może być nie tak z alarmem skoro sporadycznie uruchamia się bez powodu?? Wpierw myślałem, że jest to związane ze zdychającym już akumulatorem ale teraz mam nowy i przed chwilą znowu wył alarm. Zdarza się to czasami raz na parę dni, a czasami kilka razy na dzień. Odpowiedzi z racji tematyki prosiłbym na PW.
Alarm oczywiście fabryczny
kontynuując serię moich problemów z samochodem... ktoś wie co może być nie tak z alarmem skoro sporadycznie uruchamia się bez powodu?? Wpierw myślałem, że jest to związane ze zdychającym już akumulatorem ale teraz mam nowy i przed chwilą znowu wył alarm. Zdarza się to czasami raz na parę dni, a czasami kilka razy na dzień. Odpowiedzi z racji tematyki prosiłbym na PW.
Alarm oczywiście fabryczny
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W opcji Szukaj po wpisaniu krańc*
(np. w wątkach 5457 i 6219)
(np. w wątkach 5457 i 6219)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Raczej mało prawdopodobne, bo jeżeli by nie łączyły to zapalało by się światło w kabinie, a alarm powinien przy uzbrajaniu informować o uszkodzonej krańcówce.zenith839 pisze:Sprawdzałeś czy wyłączniki krańcowe nie zacinają się??
Prędzej stawiam na wilgoć i zimne luty w centralce.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A może przeregulowany czujnik wstrząsowy i przejeżdża TIR lub autobus?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
W fabrycznym do II nie ma czujnika wstrząsowego.Robert pisze:A może przeregulowany czujnik wstrząsowy i przejeżdża TIR lub autobus?
To by się nawet zgadzało bo problem zaistniał w czasie ostatnich deszczy więc mogła mu wilgoć zaszkodzić. Mogę temu jakoś zaradzić??Jedrek pisze:Prędzej stawiam na wilgoć i zimne luty w centralce.
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Ja bym proponował wpierw sprawdzić masy w samochodzie, spróbować dobrać się do centralki i sprawdzić czy przy niej gdzieś nie gubi tego minusa.
Oczyść jednak krańcówki i wymień baterie w pilocie.
No i czy to się dzieje samoistnie, czy tylko jak otwierasz samochód.
O ile mi wiadomo w fabrycznym alarmie nie było czujnika wstrząsów.
No i też mogą się okazać zimne luty w centralce immobilaizera, bo ścisłe on współpracuje z alarmem.
Oczyść jednak krańcówki i wymień baterie w pilocie.
No i czy to się dzieje samoistnie, czy tylko jak otwierasz samochód.
O ile mi wiadomo w fabrycznym alarmie nie było czujnika wstrząsów.
No i też mogą się okazać zimne luty w centralce immobilaizera, bo ścisłe on współpracuje z alarmem.
Ford Probe 2.0 '94r.
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
Alarm uruchamia się samoistnie. Zaczynam utwierdzać się w przekonaniu, że wyje tylko wtedy jak zamkne samochód przyciskiem na lewych drzwiach (z tym że to się zdarza wyjątkow rzadko więc nie zawsze pamiętam w jaki sposób zamknąłem drzwi). Jak zamknę kluczykiem to jest ok. Pilota do tego nie ma, to jest wersja tylko na kluczyk.Voodoo pisze:Oczyść jednak krańcówki i wymień baterie w pilocie.
No i czy to się dzieje samoistnie, czy tylko jak otwierasz samochód.
Ostatnio zmieniony 2006-04-02 23:01 przez RuCiK, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Podstawowa sprawa, naucz się zamykać tylko i wyłącznie kluczykiem.
Alarm ten jest tak zbudowany, że próby zamykania lub otwierania przez przyciski w drzwiach może powodować jego wyzwalanie.
Ze względu na budowę drzwi bez ramek i możliwość wsunięcia czegokolwiek między uszczelki, to jest super rozwiązanie aby uniknąć włamania.
Alarm ten jest tak zbudowany, że próby zamykania lub otwierania przez przyciski w drzwiach może powodować jego wyzwalanie.
Ze względu na budowę drzwi bez ramek i możliwość wsunięcia czegokolwiek między uszczelki, to jest super rozwiązanie aby uniknąć włamania.
Ford Probe 2.0 '94r.
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2007-12-25 16:25
- Galeria: viewtopic.php?t=12836
- Lokalizacja: Kielce
podczepie sie pod temat, bo tutaj jest troche podobnie jak u mnie (podpialem sie tez pod inny, ale teraz znalazlem ten) wczesniej mialem zepsuty pilot wiec otwieralem i zamykalem auto kluczykiem, po odebraniu naprawionego pilota mam caly czas problem z wyciem syreny, otoz po otwarciu samoch. pilotem (obojetne ktorym guzikiem {sa 2 maly i duzy}) auto wyje, oczywiscie jak dalej naciskam to tylko dziala centralny nic wiecej a syrena wyje dalej, gdy przekrece kluczykiem w dzrwiach to przestaje i tak w kolko nie mam nerwow zastanawiam sie czy odpiac alarm i zostawic sam centralny, jesli sie tak oczywiscie da, ale narazie czekam na pomoc, moze cos sie uratuje bez kombinowania
Probek - fajny wozik
niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Alarm wyje bez powodu
Podczepiam się .. mam taki problem: Po naciśnięciu "lock" od strony kierowcy centralny zamyka tylko od strony pasażera .. kiedy zamknę drzwi kluczykiem od strony kierowcy alarm się uzbraja i kiedy potem otwieram drzwi zaczyna wyć i musze przekrecić kluczyk od strony pasażera żeby przestał ... wie ktoś w czym może leżeć przyczyna?
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Alarm wyje bez powodu
Tak. Pod warunkiem, że lock od strony pasażera również nie zamyka drzwi kierowcy, a kluczyk od strony kierowcy nie otwiera prawych drzwi.
Może napisz co się zamyka i otwiera po naciśnięciu po kolei 4 przycisków przy różnych stanach zamknięcia oraz otwieraniu kluczykiem z obu stron zamkniętego auta i zamykaniu otwartego.
Schemat, na podstawie którego możesz sam rozpracować, która wtyczka jest wypięta:
Może napisz co się zamyka i otwiera po naciśnięciu po kolei 4 przycisków przy różnych stanach zamknięcia oraz otwieraniu kluczykiem z obu stron zamkniętego auta i zamykaniu otwartego.
Schemat, na podstawie którego możesz sam rozpracować, która wtyczka jest wypięta:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Alarm wyje bez powodu
Dokładnie tak jest ...Robert pisze:Tak. Pod warunkiem, że lock od strony pasażera również nie zamyka drzwi kierowcy, a kluczyk od strony kierowcy nie otwiera prawych drzwi.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Alarm wyje bez powodu
Opisz jednak dokładnie co robi zamykanie kluczykiem i przyciskami z obu stron otwartego auta (który grzybek reaguje) i analogicznie otwieranie zamkniętego.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Alarm wyje bez powodu
Sprawdziłem i sprawa wygląda tak:
Lewa strona (kierowca) :
lock- zamyka tylko od strony pasażera
unlock- otwiera tylko od strony pasażera
kluczyk lock- zamyka obydwie strony i uzbraja alarm
kluczyk unlock- otwiera tylko od strony kierowcy i zaczyna wyć! ... (muszę otworzyć kluczykiem drzwi pasażera żeby przestał)
Prawa strona (pasażer):
lock- zamyka tylko z prawej drzwi
unlock- otwiera tylko prawe
kluczyk lock- zamyka tylko prawe
kluczyk unlock- otwiera tylko prawe
Jakieś pomysły
Lewa strona (kierowca) :
lock- zamyka tylko od strony pasażera
unlock- otwiera tylko od strony pasażera
kluczyk lock- zamyka obydwie strony i uzbraja alarm
kluczyk unlock- otwiera tylko od strony kierowcy i zaczyna wyć! ... (muszę otworzyć kluczykiem drzwi pasażera żeby przestał)
Prawa strona (pasażer):
lock- zamyka tylko z prawej drzwi
unlock- otwiera tylko prawe
kluczyk lock- zamyka tylko prawe
kluczyk unlock- otwiera tylko prawe
Jakieś pomysły
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
Re: Alarm wyje bez powodu
Ja mam jeden ,
wyrzucić przekaźnik i pozbyć się tych locków .
Ja to dziadostwo wypiąłem po tym jak zamknąłem kluczyk w środku auta (wysiadając jakoś niechcący wcisnąłem ten magiczny przycisk... i jakoś tak się drzwi zamkneły i sruuu ). .
Całe szczęście miałem otwarty szyber .
Nie mając z tyłu drzwi nie czułem nigdy potrzeby zamykania zamków od środka .
pozdr
wyrzucić przekaźnik i pozbyć się tych locków .
Ja to dziadostwo wypiąłem po tym jak zamknąłem kluczyk w środku auta (wysiadając jakoś niechcący wcisnąłem ten magiczny przycisk... i jakoś tak się drzwi zamkneły i sruuu ). .
Całe szczęście miałem otwarty szyber .
Nie mając z tyłu drzwi nie czułem nigdy potrzeby zamykania zamków od środka .
pozdr
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Alarm wyje bez powodu
Podsumowując: nic (oprócz kluczyka w tymże zamku) nie otwiera Ci lewego zamka, a prawy działa również zdalnie. Czyli do S247 i S248 dochodzi prąd, a przerwa jest gdzieś dalej, pomiędzy tym złączem a lewym silniczkiem (pewnie wypięta któraś z kostek C267 albo C505, ew. przecięte kable czrwony lub zielony na tym odcinku, ale kostki sprawdzisz szybciej).
Dodatkowo nie działa unlock z lewego kluczyka - tu sygnał idzie jednym kablem, więc teoretycznie wszystko podpięte, ale na otwieranie idzie mniejsze napięcie, więc dla porządku możesz sprawdzić wtyczkę C501 (rozepnij, oczyść, psiknij jakimś polepszaczem połączeń i zepnij z powrotem), ale raczej problem w niestykaniu pozycji otwartej w cylinderku - albo wyregulujesz, albo wymienisz (albo zamienisz stronami kierowca / pasażer). Nie mam fotki, jak to wygląda w realu.
Dodatkowo nie działa unlock z lewego kluczyka - tu sygnał idzie jednym kablem, więc teoretycznie wszystko podpięte, ale na otwieranie idzie mniejsze napięcie, więc dla porządku możesz sprawdzić wtyczkę C501 (rozepnij, oczyść, psiknij jakimś polepszaczem połączeń i zepnij z powrotem), ale raczej problem w niestykaniu pozycji otwartej w cylinderku - albo wyregulujesz, albo wymienisz (albo zamienisz stronami kierowca / pasażer). Nie mam fotki, jak to wygląda w realu.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade