Jak juz OLEY napisal:
OLEY pisze:Musiałbyś chyba wymienić wszystko oprócz budy.

Kable, wiązki, skrzynię, komputery, półosie itd., itp.
Taniej wyniesie Cię kupno jedynki.

Do tego spójrz na techniczny aspekt całej zamiany, czyli:
- przespawanie zamocowań silnika tak aby pracował pod najbliższym kątem jak w I gen.
- pomyśl co zrobisz z półosiami bo długości nie będą pasować
Wiem ze to wszystko jest wykonalne, ale czy ty jesteś na 100% pewny ze tego chcesz?
To tylko 2 punkty co do całej przekładki silnika, robiłem to już kiedyś i uwierz mi same chęci nie wystarcza.
Potrzeba wielkiej kasy jak nie masz dobrych znajomych którzy zarazem są dobrymi fachowcami.
Do tego jeszcze elektryka, musisz mieć pełną dokumentacje (wszystkie schematy) sterowania silnikiem.
Przekładałem już kiedyś silnik i to naprawdę masa roboty i kasy, nie mówiąc o czasie.
Jeśli jesteś naprawdę zaparty to próbuj, na pewno tu na forum znajdzie się ktoś kto ci doradzi w pewnych kwestiach.
Tylko przemyśl to dokładnie, żeby nie było ze w połowie przekładki nie wytrzymasz i tak zostanie.
Jak coś to trzymam kciuki i życzę powodzenia, będziesz pierwszym właścicielem takiego autka.