Tak czy inaczej na moje szczęście przynajmniej z tym to nie ja ponoszę koszty, mam tylko znaleźć i kupić, a nie chce kupić nie pełnego zestawu dla tego pytam na forum
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przeczytaj jeszcze raz to co napisalemMAcieja87 pisze:Czyli w Probe nie ma w ogóle możliwości obejścia immo?
to wymieniłem (bez wkładek2Ya pisze: Kompletny zestaw w Probe z II generacja immobilisera, to przynajmniej 1 kluczyk z kością/układem kodującym w kluczyku, stacyjka + pętla/czytnik immo na stacyjce + moduł immobilisera + PCM/ECU czyli komputer + wkładki zamka, bagażnika oraz schowka.
Obadam to.2Ya pisze: Aby stwierdzić czy mamy immo w rocznikach 93-95:
a/sprawdzamy czy mamy pilota do immo
b/sprawdzamy czy mamy czerwona diodę przy obudowie licznika
c/rozbieramy środkowy tunel i sprawdzamy czy za pcm/ecu jest fizycznie immobiliser zamontowany (czarna duza skrzynka)
Wniosek: Aby być całkowicie pewnym o braku lub wyposażeniu immo w naszym aucie należy zrobic tak jak w podpunkcie "c" .
Dlaczego: Immo mogło zostac zmostkowane przez zworki i nadal sobie tam jest,a pilota wyrzucono i diody sygnalizującej też się pozbyto.
Aby stwierdzic czy mamy immo w rocznikach 95-97
a/sprawdzamy czy mamy kluczyk z wbudowanym transponderem (potocznie "pestka"),musi byc widać taki wciskany element w plastik/gume uchwytu kluczyka
b/sprawdzamy czy mamy antenę/koronke zczytująca kod z kluczyka przy/wokół stacyjki
c/sprawdzamy czy mamy gdzies na obudowie licznika diodę sygnalizującą
d/rozbieramy środkowy tunel i sprawdzamy czy za pcm/ecu jest fizycznie immobiliser zamontowany (mała plastikowa skrzynka)
Wniosek: Aby być całkowicie pewnym o braku lub wyposażeniu immo w naszym aucie należy zrobic tak jak w podpunkcie "d" .
Dlaczego: Immo mogło zostać zmostkowane / ktoś zrobił obejście itd., i nadal sobie tam jest,a kluczyk dorobiono i diody sygnalizującej też się pozbyto.