Witam
Przed swietami odebralem autko po malym remoncie, jakies dwa dni temu zauwazylem luzny przewodzik i juz szukalem ale nie bardzo wiem gdzie on powinien sie znajdowac byl byb wdzieczny jesli ktos moglby sprawdzic u siebie i mi powiedziec
zdjecie nieszczesnego przewodu zamiescilem w strefie zrzutu[/img]
wersja USA 2.5 V6 93 rok
Nie wiem gdzie powinien byc ten przewodzik
- Bogdan_607
- Posty: 16
- Rejestracja: 2005-02-18 17:21
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Lublin
Nie wiem gdzie powinien byc ten przewodzik
Ostatnio zmieniony 2005-04-05 14:56 przez Bogdan_607, łącznie zmieniany 1 raz.
GT 2.5 V6 93r
Re: Nie wiem gdzie powinien byc ten przewodzik
czy zna ktos odpowiedz na to pytanie?
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Nie wiem gdzie powinien byc ten przewodzik
A nie do czarnej puszki (akumulatora podciśnień) koło skraplacza klimy?
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
Re: Nie wiem gdzie powinien byc ten przewodzik
mam podobny, tez luzny
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
Re: Nie wiem gdzie powinien byc ten przewodzik
to jest przewod od czujnika na pompie wspomagania.Odpowiada za podbicie obrotow jak sie w miejscu kreci kierownica.Na odpalonym silniku teraz bez tego kabla jak krecisz w miejscu kiera obroty spadaja a nie powinny.A dotknij do masy ta koncowka to zobaczysz jak obroty skocza.Tam jest slabe dojscie do zalozenia tego i partacze olewaja temat i kabelek wisi