jechałęm z gazem w podłodze i nie było szarpniecia tylko nie chciał iść powyzej tych obrotów, sprawdzałem kilka razy bo były odcinki autostrady lekko pod górke i lekko w dół,nawet światła zamknąłem zeby zmniejszyc opory ale nic nie dało- 5200 obrotów na 5 biegu i dalej nie da rady, jechałem samemu z pustym bagażnikiem, ładnie i płynnie przyspiesza od 0 do tych 195km/h, prędkosciomierz mi nawet zawyża bo kiedyś złapali mnie na "suszarke" przy 140 i pokazało 129.Kocureq pisze:Ograniczenie jest tylko w wersji usa i to jest odciecie, czyjesz jak nagle silnik przestaje jechac (spore szarpniecie jesli wczesniej jechales z gazem w podlodze), to nie tak ze delikatnie przestaje przyspieszac
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
V-max dla 2.0 16V
- derek
- Posty: 345
- Rejestracja: 2008-02-03 13:12
- Samochód: Probe 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=14135
- Lokalizacja: Tarnów (Małopolska)
Re: Odp: V-max dla 2.0 16V
Probe 2.0 , rocznik`95 (wg VIN `94), wersja HIGHLIGHT
- wujeksex
- Posty: 1394
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: V-max dla 2.0 16V
Kocureq pisze:Ograniczenie jest tylko w wersji usa i to jest odciecie
Tak jak pisze Kocur - tylko w USA jest odcięcie zapłonu, ale nie przy 195km/h, a przy około 180km/h (trochę powyżej 110mil/h).derek pisze:mój Probek nie chce przekroczyć 5200 obrotów co odpowiada 195 km/h
Jest dokładnie tak samo jakbyś na luzie wcisnął gaz w deskę i przy max obrotach "przerwie", obroty trochę spadną, dojdą do max i tak w kółko, z tym że w przypadku ogranicznika odcina zapłon przy 180km/h.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but

Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: V-max dla 2.0 16V
Ale mieli bombę po co w 2.0 ograniczenie do 180 ... Ale łatwo to zrozumieć po tym jak wsadzili 2.0 .... ja swoim 2.0 210km/h i ni chu chu więcej (obwodnica stargard)
Probe to nie samochód, to styl życia...
- bogdano
- Posty: 471
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: V-max dla 2.0 16V
Ja mam wersję USA i 195 jechałem chyba, że mi licznik źle pokazuje 

Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu 

- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: V-max dla 2.0 16V
Probe to nie samochód, to styl życia...
- kris24v
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-07-21 00:47
- Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
- Galeria: viewtopic.php?t=20553
- Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)
Re: V-max dla 2.0 16V
o mój film, raz na A4 od strony Aachen w kierunku Kolonii 215km/h mi pokazał licznik, a na nawi najwięcej miałem 202km/h to i tak nie jest źle jak na 115km ale porażka na 2.0 16v, odcięcie zapłonu hehe dobre, mogli dać silnik 1.8 90km i po sprawie hehe
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: V-max dla 2.0 16V
Hmm, dziwne to. Ja na obwodnicy Wyszkowa w 3 osoby, na oponach 2x225/40/18, 2x235/40/18 jechałem 210km/h (wg. dwóch navi, bo licznik mam usa- zamknięty), na s8 jak jechałem samemu miałem 216km/h też wg. navi, te same opony (licznik usa), a jak miałem EU (koła 225/50/15) liczniki to go zamknąłem- w rzeczywistości nie wiem ile jechałem (EU zegary sporo przekłamują), ale miałem prawie 6000obr/min na piątym biegu.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- kris24v
- Posty: 193
- Rejestracja: 2008-07-21 00:47
- Samochód: 2.0 16v '95 2.5 24v '97 2.8 tdi '00 Daily
- Galeria: viewtopic.php?t=20553
- Lokalizacja: Święciechów, Düren(De)
Re: V-max dla 2.0 16V
w 2.0 6000obr to jest ponad 230km/h no to z 2.5 możesz stawać na mecie
kiedyś 2,5 teraz 2,0 w przyszłości znów będzie 2,5(mam ogromną nadzieję) To stare marzenia bo teraz jest 24V!!
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
Był Niebieski MQ '93 2.5
Jest Czerwony HL '95 2.0
Jest Fioletowy JJ '97 2.5
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: V-max dla 2.0 16V
Oj nie wydaje mi się, ale niech będzie.
Zakładając, że jechałem na samych pozycjach (bardziej aerodynamiczny
), dosyć lekkie alu 15, maksymalnie mogłem mieć 220km/h, nie więcej, bo wyszłoby na to, że zegary by mi nie przekłamywały, a tak nie było.
Zakładając, że jechałem na samych pozycjach (bardziej aerodynamiczny

Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1311
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: V-max dla 2.0 16V
jak masz na r15 225/50 to sie nie dziwie ze ci zegary kłamią 

FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany

- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: V-max dla 2.0 16V
Miałem*
Nawet jak miałem profil wyższy (205/60/15), to zegary EU trochę zawyżały. Normalnie powinny być opony 205/55/15, różnica względem 225/50/15 jest tylko -0.08 %, więc to nie jest dużo.
Nawet jak miałem profil wyższy (205/60/15), to zegary EU trochę zawyżały. Normalnie powinny być opony 205/55/15, różnica względem 225/50/15 jest tylko -0.08 %, więc to nie jest dużo.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1311
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: V-max dla 2.0 16V
aha to czyli 225/55r16 to tylko v6 mają,moje niedopaczenie

FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany

-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2013-07-31 12:57
- Samochód: Probe II, 1996, 2.0 16v USA MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=21784
- Lokalizacja: Mosina
Re: V-max dla 2.0 16V
Moj poszedl 190km/h ale v-max nie zostal sprawdzony bo jakis koles nie chcial mi zjechac na prawo, ale mysle ze budzik zamknie. Spotkaliscie sie moze z tym ze 2.0 USA maja wiecej kucy? Bodajze w granicach 130-140km?
Nie moc silnika, lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:)
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V-max dla 2.0 16V
Ktoś Ci chyba bajek naopowiadał 

-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2013-07-31 12:57
- Samochód: Probe II, 1996, 2.0 16v USA MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=21784
- Lokalizacja: Mosina
Re: V-max dla 2.0 16V
nikt nic nie opowiadal:P poprostu na aukcjach tak nie raz wypisuja:P a druga rzecza jest to iz na rynek amerykanski zazwyczaj jest podnoszona moc przez producentow;P
Nie moc silnika, lecz technika zrobi z ciebie zawodnika:)
- Spider33
- Posty: 1244
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: V-max dla 2.0 16V
No ale niestety nie w probeBlackWolfBPS pisze:rynek amerykanski zazwyczaj jest podnoszona moc przez producentow;P

- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: V-max dla 2.0 16V
[quote="BlackWolfBPS"]Moj poszedl 190km/h/quote]
Ale to chyba na 4 biegu?
Ale to chyba na 4 biegu?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V-max dla 2.0 16V
Na aukcjach wypisują wszystko, są probki o mocy 180 KM (bez przyczyny), są probki z 1998 roku (nie było) i inne cuda na kijuBlackWolfBPS pisze:nikt nic nie opowiadal:P poprostu na aukcjach tak nie raz wypisuja:P a druga rzecza jest to iz na rynek amerykanski zazwyczaj jest podnoszona moc przez producentow;P
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V-max dla 2.0 16V
A tu akurat się mylisz bo były wypuszczane do marca, albo kwietniaKocureq pisze:BlackWolfBPS pisze: są probki z 1998 roku (nie było) i inne cuda na kiju

- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: V-max dla 2.0 16V
Masz cos co to potwierdza? Przez 6 lat mojej bytnosci na forum, kazdy probek z 1998 okazywal sie byc z 1997 tylko zarejestrowany po raz pierwszy w 1998, a po imporcie do polski to bylo wpisywane jako rok produkcji do polskiego dowodu rejestracyjnego
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10628
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: V-max dla 2.0 16V
He, niezle. Daj ten vin, sie upamietni 

- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: V-max dla 2.0 16V
widziałem jeszcze 2 sztuki z '98 bo takich z pierwszą rejestracją jest więcej 
Podobnie jak i były produkowane w '92

Podobnie jak i były produkowane w '92

- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: V-max dla 2.0 16V
Wracając do meritum tematu
, 188km/h wg GPSu z pedałem w podłodze od dłuższego czasu i to po delikatnym zjeździe w górki
jechałem na LPG. Kiedyś sprawdzę na benzynce 



Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było 
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest

Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- Kacpes
- Posty: 41
- Rejestracja: 2012-10-28 09:00
- Samochód: Probe II 1994 2.5 v6
- Lokalizacja: Białystok
Re: V-max dla 2.0 16V
Mi 2.0 nie chciało się sprawdzać bardziej niż 170, tylko że zawsze mam ciężki bagażnik i mało w trasach bywał. Za to 2,5 z pełnym za-pakunkiem 200 dalej dziewczyna na pokładzie się cholernie bała.
(Był) Ford Probe II 2.0 1994r. Srebrna Belladonna
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202
(Był) Ford Probe II 2.5 1994r. (vin 93) Czerwona Próbówka
Mazda RX-8 lp
Mazda RX-8 hp
b is for build: Rotary mercedes w202