
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
BRAK ISKRY
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-11-25 18:10
- Samochód: probe 1994 II-gen 2.0 16v / fiat 126p
- Lokalizacja: k-koźle
Re: BRAK ISKRY
mam problem ze swoim probe niema iskry. Na wtyczce do modułu na środkowych przewodach są skoki napięcia (podczas kręcenia aparatem) od 0v do 5v ale na 3 pinowej do cewki na wszystkich jest 12v na podłączonym aparacie (podłączałem inny aparat jest to samo) ale po odłączeniu jest tylko w jednym. Sprawdzałem również cewkę pod akumulator na świecy skacze iskra ale jak się złapie za kabel to kopie ale według mnie za słabo. Probe II 2,0 16v 1994r aparat s1 aparat który podłączałem nie wiem co to był za model w kopułce gniazda wychodziły na wprost i w środku wyglądał inaczej ale wtyczki były te same. auto stoi już tydzień w garażu i nie wiem do mam bo moje pomysły, zdolności i porady które znalazłem zostały wyczerpane
"fiat 126p wrócił do łask "

- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1888
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: BRAK ISKRY
tzn. niby napiecie wchodzi na aparat ale już przez przewody na świecy już nie ma iskry - na świecy wykręconej nic nie widać ?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-11-25 18:10
- Samochód: probe 1994 II-gen 2.0 16v / fiat 126p
- Lokalizacja: k-koźle
Re: BRAK ISKRY
tak dokładnie
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1888
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: BRAK ISKRY
hmm....a sprawdz kopułkę aparatu ( ja kombinowałem ze 2tyg a sie okazało że kopułka była uszkodzona -przepaliła sie w srodku), sprawdz czy jest przejście. Ja jakieś błedy wyświetla komp ? Tu masz jak sie czyta błędy - http://ford-probe.net/content/view/117/42/
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-11-25 18:10
- Samochód: probe 1994 II-gen 2.0 16v / fiat 126p
- Lokalizacja: k-koźle
Re: BRAK ISKRY
na kopułce jest przejście a błędy próbowałem sczytać przy pomocy kontrolki nic nie wyświetliło.
Re: BRAK ISKRY
Witam wszystkich.
Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Probe II 2.5 V6 93r. Nie jest to moje pierwsze probe lecz pierwsze z silnikiem 2.5 Prawdopodobnie to autko było jednego z klubowiczów. Ładny tuning wizualny oraz troszkę silnika. Na nic to wszystko jak po miesiącu użytkowania autko po prostu nie chciało zapalić. Po kilkunastu próbach autko odpaliło i jeździłem bez problemu. Ponownie probe odmówiło posłuszeństwa podczas jazdy. Po prostu zgasł. Udało mi się odpalić lecz po dodaniu gazu gasł. Po kilkunastu minutach już nie odpalił aż do dnia dzisiejszego.. Wymieniłem sterownik silnika, cewkę zapłonową, sprawdziłem napięcia które powinny pojawiać się jeżeli czujnik połozenia wału jest ok, czyli 0-5V. Po podłączeniu modułu zewnętrznego dalej iskry brak. Autko normalnie kręci, nie ma immo ani autoalarmu (usunąłem bo niestety ten kto zakładał robił na skrętkę), w bagażniku wyłącznik awaryjny wciśnięty. Podczas prób odpalania paliwo dochodzi bo czuć już z rury sama benzyna. Kable i świece nowe. Pytanie czy ktoś może opracował już jakiś schemat jak postąpić przy braku iskry? Co sprawdzać? Mi się pomysły kończą... Nie wiem sam czy mam dwa czujniki położenia wału czy jeden... W module mam dwa halltrony czy to oznacza że jeden z nich jest tym "awaryjnym" czujnikiem położenia wału? Proszę o podpowiedzi. Wszystkie fora już mam przeszukane.. ale w żadnym jasnych odpowiedzi jak już ktoś odpali probe to tylko napiszę że działa i dziękuje.. Znalazłem też sterownik VRIS-ami który jak na razie został usunięty bo i tak nic nie dawał jak autko jeździło. W załączniku jak na razie jedna fotka probe. Może ktoś pozna swoje stare autko
Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Probe II 2.5 V6 93r. Nie jest to moje pierwsze probe lecz pierwsze z silnikiem 2.5 Prawdopodobnie to autko było jednego z klubowiczów. Ładny tuning wizualny oraz troszkę silnika. Na nic to wszystko jak po miesiącu użytkowania autko po prostu nie chciało zapalić. Po kilkunastu próbach autko odpaliło i jeździłem bez problemu. Ponownie probe odmówiło posłuszeństwa podczas jazdy. Po prostu zgasł. Udało mi się odpalić lecz po dodaniu gazu gasł. Po kilkunastu minutach już nie odpalił aż do dnia dzisiejszego.. Wymieniłem sterownik silnika, cewkę zapłonową, sprawdziłem napięcia które powinny pojawiać się jeżeli czujnik połozenia wału jest ok, czyli 0-5V. Po podłączeniu modułu zewnętrznego dalej iskry brak. Autko normalnie kręci, nie ma immo ani autoalarmu (usunąłem bo niestety ten kto zakładał robił na skrętkę), w bagażniku wyłącznik awaryjny wciśnięty. Podczas prób odpalania paliwo dochodzi bo czuć już z rury sama benzyna. Kable i świece nowe. Pytanie czy ktoś może opracował już jakiś schemat jak postąpić przy braku iskry? Co sprawdzać? Mi się pomysły kończą... Nie wiem sam czy mam dwa czujniki położenia wału czy jeden... W module mam dwa halltrony czy to oznacza że jeden z nich jest tym "awaryjnym" czujnikiem położenia wału? Proszę o podpowiedzi. Wszystkie fora już mam przeszukane.. ale w żadnym jasnych odpowiedzi jak już ktoś odpali probe to tylko napiszę że działa i dziękuje.. Znalazłem też sterownik VRIS-ami który jak na razie został usunięty bo i tak nic nie dawał jak autko jeździło. W załączniku jak na razie jedna fotka probe. Może ktoś pozna swoje stare autko

- Spider33
- Posty: 1244
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: BRAK ISKRY
Obstawiam ze chodzi o ten samochod http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=8098
Tylko czemu ktos kolor zmienial? :/
Tylko czemu ktos kolor zmienial? :/
Re: BRAK ISKRY
Kolor to spłowiał.. Autko stało przez 2-3 lata we Wrocławiu. Jeżeli chodzi o elektrykę to niestety ... masakra. Wizualnie ok czapki z głów ale jak już się przyjrzeć szczegółom to kicha.. Mam probka 2.0 96r i to w b.d stanie bo dbam, ale poprzednik tej V6 niestety chyba tylko eksploatował. Najbardziej przeraziło mnie wygłuszenie w postaci waty mineralnej w całym aucie gdzie tylko możliwe, co powoduje w autach bardzo dobre warunki dla rdzy
czeka mnie długa droga żeby autko miało "ręce i nogi".. No ale najpierw muszę go usłyszeć że działa.

- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
Re: BRAK ISKRY
Miałem kiedyś podobny przypadek rozebrałem pół auta , walczyłem dwa dni , zamówiłem u Basfa nawet moduł zewnetrzny ( nie potrzebnie ) ale ktoś z klubu nie pamiętam kto ale mądry chłopak podpowiedział bym wyczyścił wtyczkę od czujnika położenia wału i stał się CUD
trwało to 2 sek i co za szczęście mnie spotkało ?????? Probek odpalił i jezdzi już tak drugi rok
Spróbuj
Mogę tak Ci tylko pomóc 







był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
Re: BRAK ISKRY
Wtyczka czyszczona niejednokrotnie. Nawet za pierwszym razem wyglądała bardzo dobrze. Dzisiaj kolega próbował odpalić i probek "zagadał" po czym dalej nic. Jak zmasowałem cewkę i podałem na świece to iskra jest. Tylko czy to moduł czy np czujnik położenia wału "blokuje" iskrę. Czy ktoś wie jak rozróżnić czy mam dwa czujniki położenia wału czy tylko jeden. Rozumiem że ten drugi "zapasowy" jest w module.?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5256
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BRAK ISKRY
Jeden w aparacie drugi przy wale.
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
Re: BRAK ISKRY
Tak jak Romas pisze ...............
był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
Re: BRAK ISKRY
OK działa
Napiszę w wolnej chwili co krok po kroku można zrobić żeby bez sensu nie wymieniać wszystkiego. Z własnego doświadczenia (nabytego w poprzednich dniach) wiem że wystarczy miernik i info gdzie co sprawdzić i wiadomo co jest grane.

- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
Re: BRAK ISKRY


















był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
- Tediacz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-10-12 12:17
- Samochód: Probe II 96' 2.0 SE
- Galeria: viewtopic.php?t=18088
- Lokalizacja: Szczecin
Re: BRAK ISKRY
Witam,
Mam problem z brakiem iskry w związku z czym proszę o pomoc. Auto to probe II 2.0 brak LPG. 1996 r. Euro. Problem wystąpił po wymianie sprzęgła, wszystko robiłem zgodnie z instrukcją Haynesa oraz przy odłączonym akumulatorze. Sprawdziłem z 20 razy czy z powrotem podłączyłem wszystkie przewody na miejsce i jest ok. Rozrusznik się kręci, benzyna dochodzi. Po około 10 nieudanych próbach auto odpaliło ale tylko na 10 sekund po czym zgasło i znowu to samo. Napięcie dochodzi do aparatu zapłonowego (9,5 V) ale nie ma iskry. Sprawdziłem zarówno na kablach jak i świecach. Zwieram piny TEN i GND ale kontrolka check engine cały czas się pali przy kluczyku w pozycji ON. Bezpieczniki sprawdzone. Próbowałem resetować komputer (odłączyć minusową klemę i na 30 sek wcisnąć hamulec) ale nie wiem czy to dobry sposób, są jakieś inne? Dziwi mnie, że przecież przy wymianie sprzęgła nie dotykałem żadnych podzespołów silnika więc teoretycznie powinno działać. Raczej to, że przy dokręcaniu docisku zmieniła się pozycja koła zamachowego tego nie powoduje? Macie jakieś pomysły?
Mam problem z brakiem iskry w związku z czym proszę o pomoc. Auto to probe II 2.0 brak LPG. 1996 r. Euro. Problem wystąpił po wymianie sprzęgła, wszystko robiłem zgodnie z instrukcją Haynesa oraz przy odłączonym akumulatorze. Sprawdziłem z 20 razy czy z powrotem podłączyłem wszystkie przewody na miejsce i jest ok. Rozrusznik się kręci, benzyna dochodzi. Po około 10 nieudanych próbach auto odpaliło ale tylko na 10 sekund po czym zgasło i znowu to samo. Napięcie dochodzi do aparatu zapłonowego (9,5 V) ale nie ma iskry. Sprawdziłem zarówno na kablach jak i świecach. Zwieram piny TEN i GND ale kontrolka check engine cały czas się pali przy kluczyku w pozycji ON. Bezpieczniki sprawdzone. Próbowałem resetować komputer (odłączyć minusową klemę i na 30 sek wcisnąć hamulec) ale nie wiem czy to dobry sposób, są jakieś inne? Dziwi mnie, że przecież przy wymianie sprzęgła nie dotykałem żadnych podzespołów silnika więc teoretycznie powinno działać. Raczej to, że przy dokręcaniu docisku zmieniła się pozycja koła zamachowego tego nie powoduje? Macie jakieś pomysły?
Re: BRAK ISKRY
dryndnij na 663 272 606. naprawilem to 3 dni temu smiga az milo.malo tago spalanie zmalalo o 2 litry prawie.
- Tediacz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-10-12 12:17
- Samochód: Probe II 96' 2.0 SE
- Galeria: viewtopic.php?t=18088
- Lokalizacja: Szczecin
Re: BRAK ISKRY
Auto działa, przyczyną okazała się zepsuta cewka. Dzięki za pomoc.
moduł zapłonowy J885 vs J881
Witam wszystkich
Mam problemy z równomierną pracą silnika (Ford Probe II silnik 2,5 V6 z 93r) ktoś w tym samochodzie zrobił przeróbke stosując cewkę zapłonową od Volkswagena. Generalnie elektryk to wszystko usunoł, ale w ogóle teraz niema iskry, cewka została zakupiona nowa, jest podejrzenie że wadliwy jest moduł zapłonowy, w samochodzie mam zamontowany moduł o numerze j885, natomiast mechanik mówi, że nie może takiego dostać, a jest dostępny nowy moduł j881.
Pytanie mam takie: Jakiego modułu powinienem szukać?
Czy ten moduł j881 się nadaje?
Czy oryginalnie powinien być zamontowany moduł j885, czy to może jakaś kolejna przeróbka?
pozdrawiam
Marek
Mam problemy z równomierną pracą silnika (Ford Probe II silnik 2,5 V6 z 93r) ktoś w tym samochodzie zrobił przeróbke stosując cewkę zapłonową od Volkswagena. Generalnie elektryk to wszystko usunoł, ale w ogóle teraz niema iskry, cewka została zakupiona nowa, jest podejrzenie że wadliwy jest moduł zapłonowy, w samochodzie mam zamontowany moduł o numerze j885, natomiast mechanik mówi, że nie może takiego dostać, a jest dostępny nowy moduł j881.
Pytanie mam takie: Jakiego modułu powinienem szukać?
Czy ten moduł j881 się nadaje?
Czy oryginalnie powinien być zamontowany moduł j885, czy to może jakaś kolejna przeróbka?
pozdrawiam
Marek
Re: BRAK ISKRY
a nie lepiej zrobic modul zewnetrzny?taniej i pewne ze usterka sie nie powtorzy
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: BRAK ISKRY
Franek - J881 podejrzewam że podejdzie pytanie tylko, ile ten mechanik za niego chce? Podejrzewam że raczej nie mało. A za chwile będzie z nim to samo co być może jest teraz. Jeżeli chcesz moduł z wyeliminowaną wadą fabryczną, to tylko J888 (mam taki u siebie i jest trochę inaczej rozwiązany, nie będę się tutaj rozpisywał bo na forum już o tym było). Człowiek znający temat (firma JETTRO z Warszawy - polecam
) wytłumaczył mi na czym polega ból tych modułów i że J888 ma ten problem rozwiązany. Więc jeżeli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie, to tylko J888 lub moduł zewnętrzny (koszt to niecałe 20 zł i 15 minut pracy z lutownicą). Jeżeli mechanik zaśpiewa za moduł więcej niż 100 zł, to zrezygnuj od razu i zrób sobie zewnętrzny, albo zgłoś się do któregoś z klubowiczów, podejrzewam, że mają na zbyciu taki
Jeżeli jednak dasz sobie wcisnąć moduł od pana mechanika, to za jakiś czas znowu napiszesz w tym wątku
albowiem właściciele 2,5 V6 dzielą się na tych, którzy już mieli problem z modułem i na tych którzy zaraz będą go mieli 


Jeżeli jednak dasz sobie wcisnąć moduł od pana mechanika, to za jakiś czas znowu napiszesz w tym wątku


Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside

Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM



Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya

Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM

- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: BRAK ISKRY
hej koledzy, dopadl i mnie temat braku iskry.
opowiem co sprawdzilem i wymienilem:
-zmienilem aparat jak to mowil sprzedawca 100 % sprawny
- wyswietla blad 03 Czujnik identyfikacji 1 cylindra
- przy przekreceniu kluczyka nie ma charakterystycznych w probe sygnalow dzwiekowych
pomozcie co jeszcze mam sprawdzic
opowiem co sprawdzilem i wymienilem:
-zmienilem aparat jak to mowil sprzedawca 100 % sprawny
- wyswietla blad 03 Czujnik identyfikacji 1 cylindra
- przy przekreceniu kluczyka nie ma charakterystycznych w probe sygnalow dzwiekowych
pomozcie co jeszcze mam sprawdzic
Ostatnio zmieniony 2013-04-26 05:18 przez tom87dg, łącznie zmieniany 1 raz.
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: BRAK ISKRY
no jak dla mnie to jest czujnik położenia wału
ty masz 93 więc powinieneś mieć dwa (przynajmniej tak Romas twierdzi
) jeden przy kole pasowym a drugi w aparacie zapłonowym
tak że na początek sprawdź właśnie to 




- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: BRAK ISKRY
ok jutro bede sprawdzal
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: BRAK ISKRY
to sprawdź i daj znać co i jak
jak to nie to to będziemy myśleć dalej 


- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: BRAK ISKRY
-- oryginalny post 2013-04-24 16:14 --
czujnik polozenia walu jest ok 542 ohm
prad do aparatu dochodzi , pin 2 od lewej 12,5v pin3 2,7 - 3v pin4 5v
komp zmieniony
iskry dalej brak
-- dodano 2013-04-26 05:19 --
auto naprawione, aparat ktory kupilem okazal sie tez uszkodzony, dzieki za pomoc
czujnik polozenia walu jest ok 542 ohm
prad do aparatu dochodzi , pin 2 od lewej 12,5v pin3 2,7 - 3v pin4 5v
komp zmieniony
iskry dalej brak
-- dodano 2013-04-26 05:19 --
auto naprawione, aparat ktory kupilem okazal sie tez uszkodzony, dzieki za pomoc
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku