Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
ja tylko powiem że naprawdę mnie zaskoczyłeś nigdy bym nie wpadł na to żeby zamontować centralkę od alarmu w drzwiach oryginalny pomysł a czy praktyczny to inna bajka - alarmu byś tak nie założył raczej bo wymaga więcej połączeń no ale dla chcącego nic trudnego ;]
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
2Ya pisze: nie rozpowszechniaj tej herezji majstra druciarza
A widzisz w tym coś złego Bo nie bardzo rozumiem do czego pijesz
Sam pisze:a czy praktyczny to inna bajka
Zgadza się - po zimie będę mógł powiedzieć czy nie dostaje wilgoci toto w drzwiach. Póki co takie rozwiązanie jest w 2 dwójkach więc wyniki będą miarodajne
witam kupilem dzisiaj centralne sterowania z pilota. poradzilem sobie z podlaczeniem tego wszystkiego ale nie wiem gdzie wpiac sie zeby kierunkowskazy robily i zeby szyby sie domykaly. prosibym o jakas podpowiedz gdzie mam szukac przewodu/przewodow do ktorych mam sie podpiac od szyb i w ktorym miejscu mam sie podpiac do kierunkowskazow.
jest: powrót do Ford Probe GT Igen 2.2t USA
BMW e46 stage4 8hp 500hp+
Takes pisze:witam kupilem dzisiaj centralne sterowania z pilota. poradzilem sobie z podlaczeniem tego wszystkiego ale nie wiem gdzie wpiac sie zeby kierunkowskazy robily i zeby szyby sie domykaly. prosibym o jakas podpowiedz gdzie mam szukac przewodu/przewodow do ktorych mam sie podpiac od szyb i w ktorym miejscu mam sie podpiac do kierunkowskazow.
Witam,
aby domykały Ci się szyby to musisz sobie zakupić dodatkowy moduł domykania szyb, bo w Probkach nie ma takiego cuda
pozdr
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
Odświeżając temat, podpowie ktoś jak podpiąć kierunkowskazy co by sygnalizowały działanie centralki ? NIe ma za dużo informacji o tym, a jakoś sam nie moge sobie poradzić
Może sex ci pomoże masz najbliżej ........... Pisz do niego na PW
był F Probe 1 GT 89r USA ( ful opcja ) zginął śmiercią wypadkową ( CZECHY )
był F Probe 2 6V 24 V 96r zginał śmiercią wypadkową ratując życie właścicielowi !!!!!!!!!!! ( okolice Zielonej Gory )
jest F Probe 2 6V 24 V 95r jeszcze żyje ..............
........................................................................................
Nie bądz pewien,że czas masz,bo pewność niepewna.
Jarek87 pisze:Odświeżając temat, podpowie ktoś jak podpiąć kierunkowskazy co by sygnalizowały działanie centralki ? NIe ma za dużo informacji o tym, a jakoś sam nie moge sobie poradzić
pod nogami masz przekażnik idzie tam z 8 kabli do niego.Musisz zrobić mostek(tzn zmostkować 2 kabelki bo jedna strona jest oddzielnie.)czarno zielony i 2 nie pamiętam jaki kolor.jak nie wiesz który przekażnik to włącz awaryjne włóż tam głowe i chwyć go do ręki to będziesz go czuł.
Witam koledzy nie bede zakładał nowego tematu . Potrzebuje pomocy
Jak założyć steroenik centralnego zamka Carprotect bx10 w probe II 1994. Prosze o wytłumaczenie krok po kroku bo za madry to w elektryce nie jestem odrazu sie przyznaje , i co mi jeszcze potrzeba do zamontowania jakis rezystor tak ?
2 diody prostownicze do kierunków to napewno.No i centralny ma jeden kabel do otwierania i zamykania juz nie pamietam jak to robiłem musiałbym zerknąć.On jak dostaje mniejszy impuls to otwiera a jak mocniejszy to zamyka albo na odwrót.Musiałbym zerknąć dopiero.
ja jedynie wiem że centralny jest sterowany minusem i że jest z prawej strony, obok nóg pasażera ale tak jest w 97 czy tak samo jest w 94 tego nie wiem bo nie miałem
Ja ci powiem na moim przykładzie mam rocznik 93 nie wiem czy jest to samo w 94.musisz znalesc plus stały i minus na sterownik podpiąć(plus jest z bezpiecznikiem potem pod nogami kierowcy masz takie pudełko i pisze na nim Flasher lub imasen made in japan.Tam masz przewodow chyba z 8.czarno zielony i biało-zielony sa od kierunkow sa po przekątnej kostki.Przewod ktory daje impuls z sterownika podpinasz 2 konce diody prostowniczej i ten przewod z sterownika skrecasz do kupy i dajesz termokurczke nastepnie drugie konce diód z tymi 2 kabelkami przy tym flasher imasen kolory przewodow napisałem wczesniej.Tylko nie załóż diód odwrotnie bo nic z tego nie będzie.Dioda daje napięcie tylko w jedną strone.Dlatego musi byc bo jakbys podpiał bez diód to by sie zrobił mostek miedzy jednym a drugim kabelkiem od kierunków i przy włączaniu kieruku by sie włączały awaryjne.Pozniej musisz znalesc przewod ktory steruje centralnym zamkiem jest to przewod czarno zielony znajduje sie w drzwiach ale musisz go znalesc pod nogami jest strasznie trudny dostęp.jesli nie masz pojecia o elektryce to sie nawet nie bierz za to bo szkoda czasu twojego i nerwow.Oddaj komus kto sie zna na tym.Pozniej jeszcze musisz miec opornik bo tu jest sterowany tylko na jednym kablu a w innych od otwierania i zamykania sa 2 kable
Ostatnio zmieniony 2014-02-11 22:00 przez batigol67, łącznie zmieniany 1 raz.
wyobraz sobie quarth ze w moim 97 centralka od centralnego byla dokladnie pod slupkiem "A" z prawej strony... wiem bo sam zakladalem dodatkowy sterownik i do tego jest sterowana minusem a nie plusem jak w wiekszosci samochodow
typowe myslenie maluczkiego czlowieczka. przyjmujac oszczednosc tylko 3 metrow kabla 1mm2 na kazdym aucie, zaoszczedzili prawie 14 000 zlotych w roku '97. a liczylem po cenie zlomu miedzianego.
life's 2 short 4 seals~~~~~~‹=====|=======|-----] only ziligon
Ja tylko nie rozumiem o co ci chodzi bo to chyba normalne że każdy dąży do oszczędności a skoro działa tak samo dobrze jak poprzednie rozwiązanie i jest tańsze w produkcji i jak by nie patrzyć oszczędniejsze bo mniej surowca użyli i zarazem też bardziej ekologiczne to nie wiem co w tym złego, każdy producent powinien tak robić....
Tak quarth i pewnie kable kupowali na złomie po takiej cenie
kup sobie metr przewodu powiedzmy 2x1.5 w jakimś OBI czy innym i idź na złom sprzedać zobaczysz różnicę w cenie