Wycieraczki czasowe
Wycieraczki czasowe
Po odbiorze od mechanika 'nagle' zaczęło się coś dziać z wycieraczkami czasowymi. wycierają do połowy, stają, po chwili wycierają do końca, stają i tak w kółko. Dodam, że na innych opcjach działają poprawnie tylko na czasowych tak się dzieje.
Z góry dzięki za jakieś info.
			
			
									
						
							Z góry dzięki za jakieś info.
Probe 2.0 16v
			
						- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Wycieraczki czasowe
Co ci mechanik robił?
			
			
									
						
										
						- Destroyer
 - Posty: 1260
 - Rejestracja: 2007-06-13 09:37
 - Samochód: II gen 2.5 V6
 - Galeria: viewtopic.php?t=13662
 - Lokalizacja: Radom
 
Re: Wycieraczki czasowe
Wymienił olej...  
			
			
									
						
							Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside 
 
 
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
			
						Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Re: Wycieraczki czasowe
Wymieniany byl olej, lacznik stabilizatora i sprawdzał falujace obroty. Nic wspólnego co mogłoby te wycieraczki naruszyć a mimo wszystko przestaly prawidłowo działać; q 
Jaki olej niby ?:D
			
			
									
						
							Jaki olej niby ?:D
Probe 2.0 16v
			
						- batigol67
 - Posty: 694
 - Rejestracja: 2012-10-19 07:35
 - Samochód: Ford Probe 2.5
 - Galeria: viewtopic.php?t=21849
 
Re: Wycieraczki czasowe
Rozbierz i wyczyść włącznik.
			
			
									
						
										
						- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: Wycieraczki czasowe
Trzeba na szybę malca jakiegoś valvolina będzie poślizg to i wycieraczki pójdą 
			
			
									
						
							nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 
			
						- Spider33
 - Posty: 1246
 - Rejestracja: 2008-01-05 12:23
 - Samochód: Probe x ∞
 - Galeria: viewtopic.php?t=20740
 - Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
 
Re: Wycieraczki czasowe
U mnie tez się zacinały przy najszybszych obrotach ale w końcu same się naprawiły.
			
			
									
						
										
						Re: Wycieraczki czasowe
Ale one chodzą na drugiej i trzeciej opcji tylko na czasowych mają jakiś problem.
Z chęcią bym rozebrał ten włącznik ale niestety nie mam pojęcia jak
			
			
									
						
							Z chęcią bym rozebrał ten włącznik ale niestety nie mam pojęcia jak
Probe 2.0 16v
			
						- Spider33
 - Posty: 1246
 - Rejestracja: 2008-01-05 12:23
 - Samochód: Probe x ∞
 - Galeria: viewtopic.php?t=20740
 - Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
 
Re: Wycieraczki czasowe
Podobno jest nie rozbieralny.
			
			
									
						
										
						- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Wycieraczki czasowe
A druga używana manetka kosztuje z 10 zł, opłaca się pierdzielić w rozbieranie?  
			
			
									
						
										
						- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: Wycieraczki czasowe
Witam 
Mam pytanie do szanownego grona probiarzy a brzmi ono tak.
Czy ktoś bawił się już w podmianę przerywacza tylnej wycieraczki na taki który robi większą pauzę między pracą góra-dół?
Poruszam ten temat ponieważ irytuje mnie co chwilę włączanie i wyłączanie guzika tej że wycieraczki a pióro charata po suchej szybie i się ściera.
			
			
									
						
										
						Mam pytanie do szanownego grona probiarzy a brzmi ono tak.
Czy ktoś bawił się już w podmianę przerywacza tylnej wycieraczki na taki który robi większą pauzę między pracą góra-dół?
Poruszam ten temat ponieważ irytuje mnie co chwilę włączanie i wyłączanie guzika tej że wycieraczki a pióro charata po suchej szybie i się ściera.
- 
				Resort
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 2015-11-02 11:17
 - Samochód: Ford Probe Medici 1997 2.0L
 - Lokalizacja: Polska
 
Re: Wycieraczki czasowe
Jestem gotów postawić dolary przeciw orzechom że przyczyną tej szarpanej pracy wycieraczek przednich w pozycji "czasówka" jest albo brak napięcia stalego na silniku wycieraczek (napięcie +12V musi być zawsze na jednym z konektorów w kostce elektrycznej podpiętej do silniczka już po wlączeniu zaplonu i jest ono niezależne od wylącznika wycieraczek)  lub uszkodzony ślizg wewnątrz silnika elekrycznego odpowiedzalny za samopowrót ramion wycieraczek który pracuje wlaśnie z tym przewodem t.zw.podtrzymanie pracy  samopowrotu do pozycji wyjściowej ramion wycieraczek.Mam taką usterkę w swoim Probe 2.0L z 1997 r. i u mnie jest uszkodzony ślizg wewnątrz silniczka a dokladniej brak tej blaszki stykowej.Ktoś ją wcześniej po przelamaniu usunąl ze środka i nie ma jej wcale.Czasówka podaje krótki  impuls +12V na konektor od wolnych obrotów a dalszą pracę podtrzymuje zestyk z napięciem o którym wspomnialem wcześniej.Praca "szybkie" ma oddzielny konektor.Czwarty przewód to "masa" czyli minus akumulatora.Odpowiem jeszcze na ostanie zapytanie (mam świadomość że temat z przed ponad roku) - tak jak najbardziej można wstawić przekaźnik czasowy do tylnej wycieraczki z pracą najczęściej między 6 do 9 sek. lub plynną regulacją choć tak naprawdę przydaly by się obie wersje.Ciągla praca potrzebna jest w momencie intensywnego wykorzystania spryskiwacza.Osobiście odradzal bym taką przeróbkę bo niewiele ona wniesie  choć można by rozważyć użycie wylącznika typu niestabilnego  t.zw."dzwonkowy" i przekaźnik z cyklem dwóch  lub trzech  pelnych wachadel ramienia wycieraczki.