LukaszProbe
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
LukaszProbe
To mój Probasek:) Zakupiony półtora miesiąca temu. Od tego czasu regularnie przywracam go do ładu:) Probek rocznik 96, silnik 2.0 z LPG, klima, skora, ABS, elektryczne szyby itp. Oponki założone na 17tkach alusach. Po zakupie zdążyłem już zrobić całą podłogę z nadkolami - ( nie było dramatu ale dziurki już się pojawiały i wiadomo ruda wychodziła), zlikwidowałem wycieki ze wspomagania układu kierowniczego a dokładnie wymieniłem rurki metalowe.Z nowych rzeczy - rozrząd, pompa wody, uszczelka pod klawiaturą, świece, filtr powietrza, tarcze przód z klockami, wycieraczki, lewy wahacz, prawe łożysko przód, tłumik środkowy. Wrzuciłem używkę prawy przegub zew i wew. Dodatkowo wyczyściłem felgi i dodałem je do wyważenia. Zamontowałem sobie Ledy do jazdy dziennej. W zderzak wmontowałem czarną siatkę w wolne miejsca. Zakupiłem radio i musiałem się narobić trochę przy głośnikach bo przód miał przerwę w instalacji - teraz wszystko już fajnie gra:) Dodatkowo wymontowałem tylną wycieraczkę bo mi się nie podoba i moim zdaniem zabiera urok sportowej budzie;) to samo zrobiłem z anteną (założyłem sobie wewnętrzną). Musiałem tez powymieniać połowę żarówek w kabinie bo były przepalone. Częściowo wnętrze autka już sobie wyciszyłem dodatkową gąbką. Chce jeszcze oddać autko do gazownika na regulacje i wymianę filtra oraz ustawić u mechanika zbieżność. Generalnie autko od początku na chodzie jednak chciałem je doprowadzić do jak najlepszego stanu:)) Co wymaga sporo czasu! Ale już mam uśmiech na twarzy bo całkiem dobrze już to wygląda ( z założenia chciałem kupić probka do dłubania z dobrą bazą wyjściową) Do zrobienia zostały mi jeszcze uszczelnienie miski olejowej - mam już masę uszczelniającą i wiadomo od razu filtr i olej oraz czujnik prędkości (nie działa mi prędkościomierz).Co do blachy to idealnie nie jest ale porobiłem drobne zaprawki i rdzy nie ma - malowanie auta to temat na później ) Mam nadzieję, ze autko będzie niezawodne chociaż wiem, że z Probe różnie bywa bo to autko co żyje własnym życiem ))
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LukaszProbe
witaj. Gratki zakupu, ale moim zdaniem ledy wywal z tego miejsca bo szpecą, no i na glebe go
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszProbe
Witaj. Fajnie, że od początku należycie dbasz o niego. Działaj dalej a probek ci się odwdzięczy tym samym
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: LukaszProbe
Widzę że sprzedający przez telefon zataił trochę jego stan gdy z nim rozmawiałem. Miałem go na oku. Gratuluje wytrwałości i oby tak dalej! Uważaj na lakier bo cholernie ciężko go dobrać dobrze. To jedyny rocznik z kameleonem z tego co kojarzę
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: LukaszProbe
Jak będziesz rozbierał miskę olejową zastanów się nad wymianą zaworka ciśnienia oleju wraz ze sprężynką. W 2.0 fabrycznie montowano wadliwy dłuższy zaworek, który prędzej czy później powodował klepanie popychaczy. W Maździe graty te kosztują niecałe 40 zł, a i roboty zbyt wiele nie ma skoro i tak chcesz zdjąć miskę. Fotorelacja co i jak by Avel z Probe.Net
http://ford-probe.net/forum/topics13/wy ... vt6590.htm Numery katalogowe zaworka i sprężynki powinny być w temacie o moim Probe.
96 to chyba rocznik najlepszych kolorów jeszcze tylko trochę budę w dół i będzie idealnie pozdrawiam.
http://ford-probe.net/forum/topics13/wy ... vt6590.htm Numery katalogowe zaworka i sprężynki powinny być w temacie o moim Probe.
96 to chyba rocznik najlepszych kolorów jeszcze tylko trochę budę w dół i będzie idealnie pozdrawiam.
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: LukaszProbe
-- oryginalny post 2015-10-16 14:31 --
-- dodano 2015-10-16 19:52 --
Dzisiaj zauwazylem, ze jak w pierwszej kolejności włącze radio a później odpale auto to w glosnikach ma sekundowy trzask. Ma ktoś pomysł jaka może być przyczyna?
Dzięki za radę też tak zrobięcuba27 pisze:Jak będziesz rozbierał miskę olejową zastanów się nad wymianą zaworka ciśnienia oleju wraz ze sprężynką. W 2.0 fabrycznie montowano wadliwy dłuższy zaworek, który prędzej czy później powodował klepanie popychaczy. W Maździe graty te kosztują niecałe 40 zł, a i roboty zbyt wiele nie ma skoro i tak chcesz zdjąć miskę. Fotorelacja co i jak by Avel z Probe.Net
http://ford-probe.net/forum/topics13/wy ... vt6590.htm Numery katalogowe zaworka i sprężynki powinny być w temacie o moim Probe.
96 to chyba rocznik najlepszych kolorów jeszcze tylko trochę budę w dół i będzie idealnie pozdrawiam.
-- dodano 2015-10-16 19:52 --
Dzisiaj zauwazylem, ze jak w pierwszej kolejności włącze radio a później odpale auto to w glosnikach ma sekundowy trzask. Ma ktoś pomysł jaka może być przyczyna?
Ostatnio zmieniony 2015-10-25 11:49 przez LukaszProbe, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: LukaszProbe
Extra też lubię poskakać na trampolinie
Musimy się kiedy spiknąć to se razem poskaczemy
Musimy się kiedy spiknąć to se razem poskaczemy
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: LukaszProbe
Gratulacje z nabytku. Dbaj, dopieszczaj i ciesz się, że jesteś wśród grona osób, które kochają te auta sercem nie rozumem
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: LukaszProbe
A co to za substancja tak wycieka, zidentyfikowałeś ją ?
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszProbe
W tym miejscu nie ma niczego co mogło by się wylać (oprócz serwa), najprawdopodobniej masz gdzieś dziurę w nadwoziu możliwości są raczej 3:
-nieszczelność szyby czołowej, często pod wpływem wieku rdzewieje rant do której jest przyklejona szyba
-nieszczelna uszczelka szyby kierowcy , woda dostaje się po niej do środka, spływa grawitacyjnie wzdłuż słupka i dalej na dywanik
-nieszczelne/zatkane podszybie woda magazynuje się pod mechanizmem wycieraczek nie odpływa spływami i znalazła ujście do wnętrza pojazdu
Oczywiście mogę się mylić, i w sumie może ci przeciekać nagrzewnica i płyn zespołem grzewczym wylewa się na dywanik kierowcy, nie wiem w sumie czy to możliwe bo chyba szybciej na dywanik pasażera by się wylało. Tak czy siak sprawdź najpierw czy to woda, płyn czy inny życiodajny płyn twojego pojazdu.
-nieszczelność szyby czołowej, często pod wpływem wieku rdzewieje rant do której jest przyklejona szyba
-nieszczelna uszczelka szyby kierowcy , woda dostaje się po niej do środka, spływa grawitacyjnie wzdłuż słupka i dalej na dywanik
-nieszczelne/zatkane podszybie woda magazynuje się pod mechanizmem wycieraczek nie odpływa spływami i znalazła ujście do wnętrza pojazdu
Oczywiście mogę się mylić, i w sumie może ci przeciekać nagrzewnica i płyn zespołem grzewczym wylewa się na dywanik kierowcy, nie wiem w sumie czy to możliwe bo chyba szybciej na dywanik pasażera by się wylało. Tak czy siak sprawdź najpierw czy to woda, płyn czy inny życiodajny płyn twojego pojazdu.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: LukaszProbe
Dzieki za pomoc!!Musze sprawdzić dokladnie ale mam wrażenie, ze jest to troche lepka substancja obawiam sie, ze moze to byc faktycznie serwo:/ ale to by musialo ubywac plynu hamulcowego?? Klopotliwa jest wymiana serwa?
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszProbe
Zanim postawisz taką diagnozę to sprawdź ilość płynu, dużo musiałoby go ubyć żeby się przelało! Ja stawiam jednak na deszczówkę, sprawdź!
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: LukaszProbe
Organoleptycznie sprawdz, po smaku. Najprostszy sposób.
Re: LukaszProbe
organoleptycznie to przetkaj odplywy w lewym nadkolu
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: LukaszProbe
-- oryginalny post 2015-11-16 14:34 --
Dobrałem się dziś do odpływu. Zdjąłem platikową atrapę spod wycieraczek. Syfu faktycznie było mega dużo. Jednak dostęp jest tam ograniczony i ciężko wszystko idealnie wyczyscic. Na koniec zrobilem probe tj. nalalem wody i pod prawym nadkolem splywala woda czyli kanaliki są drożne-od dołu jakos można je przeczyscic jeszcze?? Teraz pozostaje czekanie czy pojawi sie coś we wnetrzu na wycieraczce:)
-- dodano 2015-11-16 19:26 --
Mam jeszcze jedno pytanie:) czy przyciski pod regulacją ogrzewania są podświetlane?? Mam na mysli te od podgrzewania szyb itp. Z gory dzieki za pomoc!
Dobrałem się dziś do odpływu. Zdjąłem platikową atrapę spod wycieraczek. Syfu faktycznie było mega dużo. Jednak dostęp jest tam ograniczony i ciężko wszystko idealnie wyczyscic. Na koniec zrobilem probe tj. nalalem wody i pod prawym nadkolem splywala woda czyli kanaliki są drożne-od dołu jakos można je przeczyscic jeszcze?? Teraz pozostaje czekanie czy pojawi sie coś we wnetrzu na wycieraczce:)
-- dodano 2015-11-16 19:26 --
Mam jeszcze jedno pytanie:) czy przyciski pod regulacją ogrzewania są podświetlane?? Mam na mysli te od podgrzewania szyb itp. Z gory dzieki za pomoc!
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszProbe
Tak są podświetlane na zielono oryginalnie
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: LukaszProbe
Znowu mam robote ale cieszy mnie to Kazdy przycisk ma osobne podswietlanie tak??infernoblade pisze:Tak są podświetlane na zielono oryginalnie
- DanielPGT
- Posty: 171
- Rejestracja: 2014-02-23 12:38
- Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
- Galeria: viewtopic.php?t=21933
- Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)
Re: LukaszProbe
Wszystkie przyciski mają osobne podświetlenie, są podświetlane diodą T4 . Ja u siebie wymieniałem wszystkie na ledy niebieskie Diody są w plastikowych mocowaniach o rozmiarze 8mm.
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: LukaszProbe
Wczoraj w Probe skończyłem częściowo modyfikować tył. Wygląda to tak pozbyłem się wycieraczki oraz przyciemniłem tylną blendę. W najbliższym czasie chcę się jeszcze pozbyć emblematów oraz założyć ori spoiler. Na chwilę obecną tak to wygląda.
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: LukaszProbe
Brak wycieraczki, emblematów i zamontowanie ori spojlera to jak najbardziej dobry kierunek. Przemalowanie blendy jakos mi sie nigdy nie podobalo. No chyba ze jest przyciemniona razem z lampami
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: LukaszProbe
Nie chcesz takich lamp
Mam w garażu i chętnie sprzedam bo mi się nie przydadzą
Mam w garażu i chętnie sprzedam bo mi się nie przydadzą
Oxanin pierwszej klasy
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: LukaszProbe
-- oryginalny post 2015-11-17 14:07 --
-- dodano 2015-11-17 15:20 --
Mam jeszcze jedno pytaniem. Zeby wyjąć emblematy trzeba zdjąć cały zderzak czy wystarczy zdjac lampy i odkrecic srubki od zderzaka ktore sa pod lampami?
Dzięki nie potrzebuje. Moje mi sie podobają tzn Twoje może i ładniejsze ale różnica kosmetyczna- wole te kasę na cos innego przeznaczyć-michal- pisze:Nie chcesz takich lamp
Mam w garażu i chętnie sprzedam bo mi się nie przydadzą
-- dodano 2015-11-17 15:20 --
Mam jeszcze jedno pytaniem. Zeby wyjąć emblematy trzeba zdjąć cały zderzak czy wystarczy zdjac lampy i odkrecic srubki od zderzaka ktore sa pod lampami?