
Ja podobnie brałem ostatnio owy zestaw K.A.W. z amorkami pod uwagę, ale wiadomo jak to jest kupować w ciemno nie widać namacalnych efektów przed zakupem, niop a poza tym te obniżenie 50/35 jakoś mnie zastanawia, czy oby auto nie będzie wizualnie nurkowało? Oczywiście nie chciałbym takiego efektu. Wprawdzie to jedynie 15mm, ale....

Tak wiec....chyba nadal jestem jeszcze w polu, ale do wyboru wiem, że mam 1) H&R 29935-1, 2) Lesjöfors 45 275 19, albo wspomniany 3) K.A.W. z amorkami. Realnych wymiarów H&R próżno było szukać, ale "docisnąłem" przedstawiciela na Polskę i po wielkich mękach podesłał mi to:
Sprężyna przednia:
średnica zewnętrzna: 173mm
średnica wewnętrzna: 145mm
wysokość 250mm
średnica drutu 14mm
4,70 zwojów
Sprężyna tylna:
średnica zewnętrzna góra: 123mm
średnica zewnętrzna dół: 155mm
średnica wewnętrzna góra: 100mm
średnica wewnętrzna dół: 132mm
wysokość 285mm
średnica drutu 11,5mm
7,25 zwojów
Ale zaznaczam, że długość sprężyny została zmierzona po wyjęciu z opakowania, a to nie wiem czy to fachowy sposób pomiaru:P
A czy ktoś może ma/zna wymiary (długości) oryginalnych sprężyn z silnika 2,5V6? Chętnie porównałbym to tych które biorę pod uwagę...