Zeby nie bylo, ze sie nic nie dzieje, to kilka dni temu rozwalilem dyfer

Moze za duzy moment jak na taki dyfer bez szpery, moze nieumiejetna jazda... Nie wiem. Ale przy okazji rozbierania go, wymienilem od razu tarcze i klocki (na razie na seryjne, bo trzeba bylo na szybko z powodu krzywych tarcz), plyn hamulcowy, przeguby, i bede zakladal z powrotem fotele z CRX i pasy szelkowe (czyli seryjne wnetrze znowu idzie out), pompa wraca na swoje miejsce i zakladam letnie kola (czyli po prostu bedzie letni setup

). Dobra do rzeczy... Przy okazji jak rozwalilem dyfer, to zaczal cieknac olej ze skrzyni miedzy silnikiem i skrzynia. Na poczatku myslalem, ze jakis uszczelniacz walka sie posypal, no ale wczoraj sciagam skrzynie, a tu taki widok:
Wiedzialem, ze bylo grubo, ale nie ze az tak

W nastepny weekend rozbieram skrzynie i zobacze co sie tam w srodku stalo. A na razie zdradze kilka planow na ten i kolejny sezon:
- przede wszystkim montaz i strojenie na EMU (zdecydowalem, ze nie ma co kombinowac z innymi "polsrodkami", a i tak predzej, czy pozniej musialoby wleciec)
- przy okazji zakladania EMU, zmiana ukladu zaplonowego, pewnie jak u Lukasa007, czyli od Alfy 147 (to ciagle wypadanie zaplonu juz mnie dobija)
- wyspawanie od nowa calego orurowania turbo -> IC, IC -> przepustnica o srednicy 63mm z nierdzewki + zmiana IC
- oddanie turbo do regeneracji (a w niedalekiej przyszlosci zmiana na JRspec GT3082+ JB (GTX3087) + wastegate z kolektora i screamer-pipe
- szpera
- wieksze wtryski
- meskie hamulce
- wyspawanie nowego kolektora wydechowego typu "baran"
- cienki wentylator chlodnicy
Jak widac troche planow jest i wymagaja sporo pieniedzy, ale sie nie poddaje

Wygrzebalem jakis filmik ze stycznia, co prawda nadal zwykla "pierdziawka", ale jakos ujdzie

(ostatni filmik nagrywany dla zabawy ze zdjetym filtrem i przeplywka).
https://www.youtube.com/watch?v=7gJRxHBJ--k
Pozdro