
Silnik i napęd:
- silnik F2T
- wałek rozrządu Świątek
- podwójne sprężyny zaworowe
- standalone EasyEcu 3+
- strojenie SU2 Performance
- turbo GTX3071R
- kolektor wydechowy baran
- wastegate 60mm
- downpipe 3", reszta wydechu 2,5"
- wtryski 750cc
- pompa paliwa 044
- aluminiowy zbiornik paliwa + swirl pot
- kolektor dolotowy custom
- intercooler 600x300x76
- dolot alu 2,5"
- blow off Properfekt Typ2
- cewka zapłonowa Opel Omega
- chłodnica wody alu Nissan S13 + Spal
- magistrala wodna z przodu silnika z Mazdy B2000
- chłodnica oleju na podstawce z termostatem
- miska olejowa custom z klapami
- smok Subaru
- skrzynia biegów i cały napęd Opel Omega V6
- sprzęgło Poweride na docisku Sachs Performance
- shifter Swagier
- poduszki silnika Swagier

Moc i moment obrotowy: 323KM/426Nm
Zawieszenie i układ kierowniczy:
- przednie podłużnice z kielichami i całym zawieszeniem E36
- wahacze +5cm Poweride
- adaptery skrętu Odesa CNC
- tuleje acentryczne
- camber plates 3d Swagier
- gwint przód na amortyzatorze TaTechnix + sprężyna Eibach 9kg
- rozpórka przód Staffa
- dłuższe drążki kierownicze E90
- łącznik kolumny kierowniczej custom na krzyżaku z Tigry B
- pompa wspomagania Astra
- sanki tył Omega B
- tylne kielichy zrobione od podstaw
- gwint tył custom na bazie MSR przerobiony na kolumne, utwardzony + sprężyna 8kg
- mocowania górne tył Swagier
- rozpórka tył
- całe zawieszenie na żółtym poliuretanie
Układ hamulcowy:
- hamulce przód E46 3,0 (na tarczy 325mm)
- hamulce tył Omega (tarcza 286mm wentylowana)
- hydrołapa Odesa CNC
- korektor siły hamowania
- nowe przewody sztywne + elastyczne w oplocie HEL
Wnętrze:
- fotel kubełkowy Beltenic
- kierownica fake Nardi
- pasy szelkowe Takata
- wskaźniki boost, egt, temp. oleju

Kilka zdjęć z budowy:


























































Pierwsze testy:
https://drive.google.com/file/d/1-_xwdV ... p=drivesdk


 to chyba taki już standardowe zdanie
 to chyba taki już standardowe zdanie   
 



 Wklejam je z fotosika. Jakaś rada, żeby się powiększały?
 Wklejam je z fotosika. Jakaś rada, żeby się powiększały? 


 We wnętrzu jest obdarta gałka zmiany biegów (której swoją drogą poszukuje
 We wnętrzu jest obdarta gałka zmiany biegów (której swoją drogą poszukuje  Jak się niektóre Probki tutaj na forum widzi, to aż szkoda patrzeć u mnie pod maskę... Jedyne co tam się błyszczy to nowy dolot od IC i od turbo. Jeździ dobrze, ale poprostu nie wygląda. Jakby ktoś miał do sprzedania skrzynię, sprzęgło, czy całego Probka za max 1500 zł, to ładnie bym prosił o wiadomość na priv
 Jak się niektóre Probki tutaj na forum widzi, to aż szkoda patrzeć u mnie pod maskę... Jedyne co tam się błyszczy to nowy dolot od IC i od turbo. Jeździ dobrze, ale poprostu nie wygląda. Jakby ktoś miał do sprzedania skrzynię, sprzęgło, czy całego Probka za max 1500 zł, to ładnie bym prosił o wiadomość na priv 



 
  
 
  



 zrób, że mi tą listę tych kolanek z tego fmic jakie zamówiłeś do swojego...
  zrób, że mi tą listę tych kolanek z tego fmic jakie zamówiłeś do swojego...       Więc wyjęcie go przodem odpada. Bez żurawia ciężko też będzie go wyjąć górą. Przekopałem całe forum, znajdowałem sporo przykładów, ładnie fotografowanych krok po kroku, ale chyba wszystkie wymagały podnośnika lub kanału. Na prawdę, mogę go podnieść max 40-50 cm w górę zwykłym podnośnikiem i ustawiając go na "kołkach" nie chcę się pchać wtedy pod samochód i dołem wyjmować skrzyni, jak samochód nie będzie pewnie stał. Śmiejcie się, śmiejcie
 Więc wyjęcie go przodem odpada. Bez żurawia ciężko też będzie go wyjąć górą. Przekopałem całe forum, znajdowałem sporo przykładów, ładnie fotografowanych krok po kroku, ale chyba wszystkie wymagały podnośnika lub kanału. Na prawdę, mogę go podnieść max 40-50 cm w górę zwykłym podnośnikiem i ustawiając go na "kołkach" nie chcę się pchać wtedy pod samochód i dołem wyjmować skrzyni, jak samochód nie będzie pewnie stał. Śmiejcie się, śmiejcie 





