10 min i problem z wiatrakiem.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
w 2.0 byłe też wersje z 2 i 3 czujnikami
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Z klimą czy bez, komp jest taki sam. Różnica może być manual-automat lub wersja USA-EURO + rocznik.MechanikCzasu pisze:Dzwoniłem do właściciela i mówił że kiedyś miał probe zmieniany silnik wraz z komputerem pokładowym ciekaw jestem czy ten komputer nie jest od np wersji z klimą i nie załącza klimy itd hmm ?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
-- oryginalny post 2016-02-12 09:43 --
Jak widać po zdj ja mam tylko 2 czujniki
-- dodano 2016-02-12 09:45 --
W tamtym miejscu nie mam czujnika 3 jest tylko tak jak ny miejsce nawet kabli nie ma
Jak widać po zdj ja mam tylko 2 czujniki
-- dodano 2016-02-12 09:45 --
W tamtym miejscu nie mam czujnika 3 jest tylko tak jak ny miejsce nawet kabli nie ma
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Z tymi 3 czujnikami to się nie przejmuj bo pewno więcej w tym teorii niż praktyki, w normalnej wersji euro nie będzie trzech czujników i tyle, a USA wychodziło wiele wersji z różnym sterowaniem i Forda i Mazdy. I tam ponoć występował taki czujnik w automacie, więc też nie będziemy wdawać się w szczegóły bo ta wiedza nie będzie Ci do niczego potrzebna
Podsumowując.... na elektryce pojęcie masz jakie masz i tu jest spory problem
Dałoby to się obejść i zrobić układ na wyłączniku termicznym bimetalicznym, ale myślę że zadanie może Cię przerosnąć chyba że masz jakiegoś speca co będzie wiedział o co kaman.
Ogólnie kiepsko to widzę
Podsumowując.... na elektryce pojęcie masz jakie masz i tu jest spory problem
Dałoby to się obejść i zrobić układ na wyłączniku termicznym bimetalicznym, ale myślę że zadanie może Cię przerosnąć chyba że masz jakiegoś speca co będzie wiedział o co kaman.
Ogólnie kiepsko to widzę
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
-- oryginalny post 2016-02-12 22:48 --
Spokojnie narazie czekam na przekaźniki może to jego wina będziemy działać może się uda mam taką nadzieje
-- dodano 2016-02-13 22:52 --
A ten bimetaliczny to mógł byś rozwinąć mysl ? bo zaintereowałem sie jak by mi moje przekaźniki nie cykały to wtedy taki bimetalicny do masy wentylatora i np na rure od wody i jak dostanie 91st to się zewrze i połaczy styki ? czy jak ?:)
Spokojnie narazie czekam na przekaźniki może to jego wina będziemy działać może się uda mam taką nadzieje
-- dodano 2016-02-13 22:52 --
A ten bimetaliczny to mógł byś rozwinąć mysl ? bo zaintereowałem sie jak by mi moje przekaźniki nie cykały to wtedy taki bimetalicny do masy wentylatora i np na rure od wody i jak dostanie 91st to się zewrze i połaczy styki ? czy jak ?:)
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Ależ proszę szanownego kolegę:
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-3-0203
wybór jest spory.
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-3-0203
wybór jest spory.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
-- oryginalny post 2016-02-17 18:02 --
Wracając do tematu ...
zmieniłem przekaźniki i nic ... dalej jest to samo sprawdziłem bezpieczniki i nic... wiec teraz prosze jakiegoś speca o pomoc w rozwiązaniu kłopotu.... czy może być towina komputera który się popsuł na własnie tym styku ( odpalanie wenytlaora ) i pierdzieli wszystko ?
-- dodano 2016-02-17 21:23 --
Sprawdziłem dziś błąd i wyskakuje mi kod o nr "69 " a czujnik jest wymieniony....
-- dodano 2016-02-17 21:45 --
Znalazłem coś takiego i czy pin 1E idzie do czujnika temperatury ?
Wracając do tematu ...
zmieniłem przekaźniki i nic ... dalej jest to samo sprawdziłem bezpieczniki i nic... wiec teraz prosze jakiegoś speca o pomoc w rozwiązaniu kłopotu.... czy może być towina komputera który się popsuł na własnie tym styku ( odpalanie wenytlaora ) i pierdzieli wszystko ?
-- dodano 2016-02-17 21:23 --
Sprawdziłem dziś błąd i wyskakuje mi kod o nr "69 " a czujnik jest wymieniony....
-- dodano 2016-02-17 21:45 --
Znalazłem coś takiego i czy pin 1E idzie do czujnika temperatury ?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Sprawdź to będziesz wiedziałMechanikCzasu pisze:Znalazłem coś takiego i czy pin 1E idzie do czujnika temperatury ?
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
-- oryginalny post 2016-02-17 22:02 --
włanie policzyłem piny i nic jesteś w stanie mnie wesprzeć mentalnie jakoś bo juz nie wiem czy może tobyć wina tego zastanego komputera ? czy raczej nie ?
-- dodano 2016-02-18 08:53 --
Bo już nie mam pomysłu i ten błąd "69"
-- dodano 2016-02-18 09:02 --
Czy może mam po prostu komputer od Forda który miał 3 czujniki?
włanie policzyłem piny i nic jesteś w stanie mnie wesprzeć mentalnie jakoś bo juz nie wiem czy może tobyć wina tego zastanego komputera ? czy raczej nie ?
-- dodano 2016-02-18 08:53 --
Bo już nie mam pomysłu i ten błąd "69"
-- dodano 2016-02-18 09:02 --
Czy może mam po prostu komputer od Forda który miał 3 czujniki?
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Liczysz piny na kostce zegarów (ciekawe po co?) ale to nie ałdik w tedeiku i zegary to nie komputer, dodatkowo- zegarek na konsoli to też nie jest komputer.MechanikCzasu pisze:włanie policzyłem piny i nic jesteś w stanie mnie wesprzeć mentalnie jakoś bo juz nie wiem czy może tobyć wina tego zastanego komputera ? czy raczej nie ?
"Komputer" jest za zegarkiem, trzeba zdemontować to wszystko wkoło lewarka i wyciągnąć kompa spisać symbol z obudowy a jeszcze lepiej cyknąć fotkę środka i będziemy myśleć co dalej.
Tu jest wszystko wyjaśnione:MechanikCzasu pisze:Bo już nie mam pomysłu i ten błąd "69"
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701227063
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701239215
Zaczynasz myśleć we właściwym kierunku, wyjąć kompa i będziemy wiedzieli.MechanikCzasu pisze:Czy może mam po prostu komputer od Forda który miał 3 czujniki?
Jeśli wiązka nie ma 3 czujników to komp może być z 93r
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Kurcze nareszcie jakiś trop a powiesz mi jak wyjąć tego kompa żeby za dużo nie rozbierać?
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Zdejmujesz plastik z konsoli srodkowej gdzie masz radio oraz ten od drążka zmiany biegów. Wyciągniesz bez problemu tylko uwazaj na zaczepy od plastików zeby nie połamać.
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
-- oryginalny post 2016-02-18 17:14 --
Wyjęty został komputer z mojego probe o to on
-- dodano 2016-02-18 17:16 --
A kupując Forda dostałem jeszcze 1 komputer taki
Wyjęty został komputer z mojego probe o to on
-- dodano 2016-02-18 17:16 --
A kupując Forda dostałem jeszcze 1 komputer taki
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Powinien być FS63B.
Zawsze się zastanawiałem czy z Mazdy komp podejdzie, ale jak widać podejdzie, ciekawa informacja.
Zawsze się zastanawiałem czy z Mazdy komp podejdzie, ale jak widać podejdzie, ciekawa informacja.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Dobra więc wróciłem ! Założyłem ten FS63B I Gra Autko zaczeło inaczej pracować zero błędów wentylator się nie włącza po 10min dynamiczne zarówno na gazie jak i na benzynie jestem zadowolony.
Chciałem wam podziękować za rady , i wytrzymałość do mojej osoby.
bez waz by mi się to nie udało
więc jeśli kiedyś wybiore się na zlot i Wy tam będziecie to stawiam wam 1l dobrego trunku !
Chciałem wam podziękować za rady , i wytrzymałość do mojej osoby.
bez waz by mi się to nie udało
więc jeśli kiedyś wybiore się na zlot i Wy tam będziecie to stawiam wam 1l dobrego trunku !
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
To ja nie wiem na co Ty jeszcze czekasz http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=23294
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Osiwiałem w 10 dniMechanikCzasu pisze: i wytrzymałość do mojej osoby.
Idź i nie czyń tego więcej!
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
MechanikCzasu pisze:więc jeśli kiedyś wybiore się na zlot i Wy tam będziecie to stawiam wam 1l dobrego trunku !
Na wypadek, gdyby kolega się wycofał z obietnicy, zrobiłem PirntScreenavitek pisze:To ja nie wiem na co Ty jeszcze czekasz http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=23294
Zapraszam na zlot! Masz tylko 176km
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
Kurcze dlaczego to jest w maju... Matury mam
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 10 min i problem z wiatrakiem.
To długa historia....MechanikCzasu pisze:Kurcze dlaczego to jest w maju...
A więc ten zlot historycznie był zawsze w kwietniu jako "otwarcie sezonu". Po nim zawsze były jeszcze inne zloty.
Jednak z upływem czasu doszliśmy do tego, iż kwiecień to kapryśny miesiąc. W maju jest większe prawdopodobieństwo, że będzie ciepło. Poza tym dzień jest dłuższy...
W weekend matur nie masz A czego się nie nauczyłeś przez ostatnie lata to w weekend nie nadrobisz
Nie zastanawiaj się, przyjedź choćby na sobotę i niedzielę.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy