Jesli chodzi o AFR, to KMS podlaczylo go do seryjnej waskopasmowej sondy, czyli raczej zbyt dokladnie ono nie pokazuje i mam 'dyskoteke' w samochodzie (chociaz na pelnym ogniu sie uspokaja i pokazuje w miare dobre dane). Przy okazji montazu EMU wpadnie szerokopasmowa sonda i na wszystko bedzie sie mialo dokladny wglad. A co do turbo, to rzeczywiscie mialem zle ustawionego BOVa

Byl maksymalnie skrecony, a teraz odkrecilem, turbo ucichlo i jakby wszystko lzej pracowalo. Co do dzialania turbo, to od 2500 zaczyna dmuchac 1,5 bara i takie cisnienie trzyma do 5500, a pozniej (5500-6000) spada do 1 bara. Niedlugo oddaje to turbo do regeneracji, bo odkad go kupilem, to zyga olejem i ma luzy, a w przyszlosci mam zamiar kupic inne turbo, prawdopodobnie JRspec GTX3082R+ JB (lub cos na kulkowych lozyskach, zeby sie szybciej wkrecalo, tez JRspec). Niestety, zeby ten samochod jezdzil tak jak ja chce, potrzeba naprawde duzo pieniedzy... Ale powoli do celu, po kolei bede kompletowal czesci i jakos sie uda

Dzieki kicker za poduniecie pomyslu z ustawieniem BOVa
