
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Stożek kontra wkład
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Stożek kontra wkład
Czyli mam dobrze rozumieć że wywalamy oryginalna puche od filtra podłączamy się do rezonatora rura aluminiowa podłączamy do niej te 2 czujniki idziemy w dół i na samym końcu podłączamy stożek za 200PLN i to daje nam efekt który zadowoli mnie w moim 2.0
?
?
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Stożek kontra wkład
To w jako sposób się to robi? I czy wgl się oplaca czy lepiej zostawić tak jak jest?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Stożek kontra wkład
No dobra, zacznijmy od innej kwestii:
Kolego MechanikCzasu: załóż galerię, pokaż nam swoje auto, zobaczymy w CZYM chcesz rzeźbić
A co do "dolotu": Tu też trzeba "myśleć" nad tym co się robi: źle poprowadzony dolot, jego pojemność, temp. zasysanego powietrza i wiele innych składowych może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na osiągi.
Jeśli ma być to Twój chałupniczy "homemade" - odpuść sobie. Jedź gdzieś, gdzie doradzą Ci naprawdę jak to zbudować, aby miało to ręce i nogi
Kolego MechanikCzasu: załóż galerię, pokaż nam swoje auto, zobaczymy w CZYM chcesz rzeźbić

A co do "dolotu": Tu też trzeba "myśleć" nad tym co się robi: źle poprowadzony dolot, jego pojemność, temp. zasysanego powietrza i wiele innych składowych może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na osiągi.
Jeśli ma być to Twój chałupniczy "homemade" - odpuść sobie. Jedź gdzieś, gdzie doradzą Ci naprawdę jak to zbudować, aby miało to ręce i nogi

Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Stożek kontra wkład
Oki to założę galerie mojej pracy i dam znać co chce osiągnąć
myślałem że jest już projekt zbudowany rury odlotowe

- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Stożek kontra wkład
Popatrz sobie jak ludzie robią CAI w fsach. Jeśli planujesz dać rury metalowe to od razu kupuj bandaż termiczny. Dodatkowo dolot musi miec odpowiednia długość, średnicę, odległość filtra od przeplywkiMechanikCzasu pisze:To w jako sposób się to robi? I czy wgl się oplaca czy lepiej zostawić tak jak jest?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Stożek kontra wkład
-- oryginalny post 2016-04-04 12:15 --
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!
-- dodano 2016-04-04 12:15 --
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!

-- dodano 2016-04-04 12:15 --
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!

- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Stożek kontra wkład
Chyba łatwiej byłoby powiedzieć czego nie robiłem
Dolotow przerobiłem z 4, konfiguracji wydechu nie chce już nawet liczyć. Wymieniane było wszystko. Tak, żeby był zadowalający efekt.

Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Stożek kontra wkład
Kurcze a mogę prosić o pomoc z dolotem i wydechem?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Stożek kontra wkład
Moja rada - przyjedź na zlot to pogadamy.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Stożek kontra wkład
Aż chciało by się powiedzieć "Pełen odlot" 

''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest