

Pasuje jak pięść do nosa. Nie rób z tego autka kolejnego odpustowego wozidła. Za chwilę pewnie wskoczą neony pod spód, naklejki pod lusterka i wielka ławka na tył. Nie rób tego.MechanikCzasu pisze:-- oryginalny post 2016-04-14 21:10 --
Końcówki wymieniłem ale udało mi się górę obciąć i zmieniałem wahacze więc Dolnego nie musiałem ciąć że wszystkiego została Mo tylko zmiana guma i ostatnie moje zmiany dotyczące oświetlenia stóp z żółtego na niebieski. Oceńcie czy wam się podoba
bo mi tak
.
Żarówki Led niebieskie.
-- dodano 2016-04-14 21:58 --
O właśnie o tym zapomniałem.Romas pisze:Ryfel pod nogi i będzie git![]()
A wiesz, że do tych 500zł należy doliczyć koszt pompy wody? Wypadałoby wymienić trochę więcej tych części od razu.MechanikCzasu pisze:Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie
To ile ma km zrobione nie ma nic do rzeczy. Wazne jest to kiedy był wymieniany.MechanikCzasu pisze:Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie
Tak jest - jak kupować, to wszystko raz a porządnie.DNF91 pisze:Z kosztami sprawa wygląda tak, że na oryginałach mazdy full komplet, tzn pasek, rolki, napinacz, sprężynka, 3 uszczelki wałków, pompa wody, uszczelka pokrywy to ok 800zł + u mnie za wymianę całości 400zł
Napiszcie jeszcze chłopakowi żeby auto wymienił. Po co wymieniać uszczelniacz skoro nie cieknie ??? Jeśli coś jest dobre , ory i nie wykazuje zmęczenia to po co to rozgrzebywać??? Chłopak chce wymienić rozrząd a wy mu zara smarujecie listę 1000zł + . Jak już was posłucha to pewno kupi wszystkie części najtaniej i słabej jakości i później się dopiero zacznie że to cieknie , tamto piszczy itp. Mechanik czasu -przy wymianie rozrządu powinno się wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , pompę wody no i oczywiście kmpl. rozrządu. Jeśli z pod żadnego elementu obrotowego nie wycieka olej to lepiej tego nie ruszać.KrecioPL pisze:Twój link nie działa.
Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu
Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
Panowie, Panowie - zmęczenie może być niewidoczne - ale swoje lata te części mają. Weźcie to pod uwagę.Prezes5G19 pisze:Napiszcie jeszcze chłopakowi żeby auto wymienił. Po co wymieniać uszczelniacz skoro nie cieknie ??? Jeśli coś jest dobre , ory i nie wykazuje zmęczenia to po co to rozgrzebywać??? Chłopak chce wymienić rozrząd a wy mu zara smarujecie listę 1000zł + . Jak już was posłucha to pewno kupi wszystkie części najtaniej i słabej jakości i później się dopiero zacznie że to cieknie , tamto piszczy itp. Mechanik czasu -przy wymianie rozrządu powinno się wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , pompę wody no i oczywiście kmpl. rozrządu. Jeśli z pod żadnego elementu obrotowego nie wycieka olej to lepiej tego nie ruszać.KrecioPL pisze:Twój link nie działa.
Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu
Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)