Czy to normalne??:)
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Czy to normalne??:)
Wiem ze juz pare razy na ten temat rozmawialismy ale nie doszlismy do wnioskow....Napisze o co chodzi..:
Dokladnie o niskie cisnienie oleju....
jak samochod jest zimny cisnienie na wskazniku jest full u mnie powyzej N
a jak go zagrzeje mocniej i stoje w korku mam tak....(dlugo stalem i obroty caly czas 750 ...
spada mi do tej kreseczki dolnej co jest skala(NORM zaznaczona) NIGDY DO 0
wystarczy ze raz mu podniose obrotynp. do 3000(czyli go przegazuje)odrazu cisnienie sie podnosi...zobaczcie...
Jak jade na trasie mam caly czas na O - R w tej pozycji...
Co o tym sadzicie kto tak ma a kto inczej
Dokladnie o niskie cisnienie oleju....
jak samochod jest zimny cisnienie na wskazniku jest full u mnie powyzej N
a jak go zagrzeje mocniej i stoje w korku mam tak....(dlugo stalem i obroty caly czas 750 ...
spada mi do tej kreseczki dolnej co jest skala(NORM zaznaczona) NIGDY DO 0
wystarczy ze raz mu podniose obrotynp. do 3000(czyli go przegazuje)odrazu cisnienie sie podnosi...zobaczcie...
Jak jade na trasie mam caly czas na O - R w tej pozycji...
Co o tym sadzicie kto tak ma a kto inczej
Ostatnio zmieniony 2004-12-07 12:09 przez DUKE, łącznie zmieniany 1 raz.
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Ale powiem wam tak....juz od 4lat tak mam
a zauwazylem jedna rzecz ze jak mam malo oleju...czyli na MIN...to wlasnie jest tak...
a jak mam wiecej to i cisnienie jest wyzsze...
ale nie duzo
pozdrowionka
a zauwazylem jedna rzecz ze jak mam malo oleju...czyli na MIN...to wlasnie jest tak...
a jak mam wiecej to i cisnienie jest wyzsze...
ale nie duzo
pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
KOYOTKU odpada bo :KOYOT pisze:A moze pompa olejowa sie juz konczy ? gdy olej jest zimny , bardziej gesty cisnienie jest ok a jak sie rozgrzeje staje sie rzadszy i pompa nie pompuje juz tak dobrze ze wzgledu na zużycie.
DUKE pisze:wystarczy ze raz mu podniose obrotynp. do 3000(czyli go przegazuje)odrazu cisnienie sie podnosi...zobaczcie...
Oj DUKE nie pocieszę Cie też. Jak dla mnie to nie jest normalne i ja jakbym tak miał u siebie to bym już chodził pos..ny chodził
Na remont bym się szykował i zbierał kasę.
U mnie na rozgrzanym silniki i na biegu jałowym wskazówka stoi na literce O. Czasem się jej zdarza delikatnie niżej ale nigdy na R.
Na remont bym się szykował i zbierał kasę.
U mnie na rozgrzanym silniki i na biegu jałowym wskazówka stoi na literce O. Czasem się jej zdarza delikatnie niżej ale nigdy na R.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Sqad napisal
KOYOTKU odpada bo :
DUKE napisał:
wystarczy ze raz mu podniose obrotynp. do 3000(czyli go przegazuje)odrazu cisnienie sie podnosi...zobaczcie...
zgadza sie cisnienie wzrosnie bo i obroty sa wieksze a co za tym idzie to i obroty pompy wzrastaja , ale co sie dzieje jak obroty silnika ida w dół , jesli wskazówka opada do tej samej pozycji (tej zamartwiajacej DUKE-go ) to moja ,,teoria''nie jest tak zupełnie nie trafiona
Pozdrawiam
KOYOTKU odpada bo :
DUKE napisał:
wystarczy ze raz mu podniose obrotynp. do 3000(czyli go przegazuje)odrazu cisnienie sie podnosi...zobaczcie...
zgadza sie cisnienie wzrosnie bo i obroty sa wieksze a co za tym idzie to i obroty pompy wzrastaja , ale co sie dzieje jak obroty silnika ida w dół , jesli wskazówka opada do tej samej pozycji (tej zamartwiajacej DUKE-go ) to moja ,,teoria''nie jest tak zupełnie nie trafiona
Pozdrawiam
audi a8 4.2 quattro
Oj Panowie! Przyczyn takiego stanu może być wiele.
Po pierwsze (pisałem to już, ale że temat wciągnął starych klubowiczów to nie napiszę "użyj opcji szukaj" ) NALEŻY SPRAWDZIĆ CIŚNIENIE OLEJU!!!
Czyli udać się do serwisu Mazdy lub innego w miarę dobrego serwisu gdzie mają nanometr z końcówkami do mierzenia ciśnienia oleju. Wykręcić czujnik wkręcić nanometr i odczytać zgodnie z tym jak to podaje serwisówka.
No i tu już 90% sprawy się wyjaśni.
Jeśli ciśnienie bedzie za niskie to niestety ostatnie 10% będzie baaaardzo trudne do ustalenia. To może być:
1. Zawór nadciśnieniowy pompy oleju
2. Zużyta pompa oleju
3. Przytkana chłodnica oleju
4. Puszcza somering na kanale olejowym
5. Panewki korbowe lub/i główne są wytarte (najbardziej prawdopodobne)
6. uszczelka na głowicy puszcza (mało prawdopodobne)
7. blok jest pęknięty (o okolicy kanałów olejowych i olej wylewa się z powrotem do miski)
uffff - nie chciało mi się ale jednak to zrobiłem. Pozdrawiam kollek i oby to był czujnik/wskaźnik/przewód między nimi
Po pierwsze (pisałem to już, ale że temat wciągnął starych klubowiczów to nie napiszę "użyj opcji szukaj" ) NALEŻY SPRAWDZIĆ CIŚNIENIE OLEJU!!!
Czyli udać się do serwisu Mazdy lub innego w miarę dobrego serwisu gdzie mają nanometr z końcówkami do mierzenia ciśnienia oleju. Wykręcić czujnik wkręcić nanometr i odczytać zgodnie z tym jak to podaje serwisówka.
No i tu już 90% sprawy się wyjaśni.
Jeśli ciśnienie bedzie za niskie to niestety ostatnie 10% będzie baaaardzo trudne do ustalenia. To może być:
1. Zawór nadciśnieniowy pompy oleju
2. Zużyta pompa oleju
3. Przytkana chłodnica oleju
4. Puszcza somering na kanale olejowym
5. Panewki korbowe lub/i główne są wytarte (najbardziej prawdopodobne)
6. uszczelka na głowicy puszcza (mało prawdopodobne)
7. blok jest pęknięty (o okolicy kanałów olejowych i olej wylewa się z powrotem do miski)
uffff - nie chciało mi się ale jednak to zrobiłem. Pozdrawiam kollek i oby to był czujnik/wskaźnik/przewód między nimi
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
czemu mnie MiHU pozdrawiasz Moja wskazówka dobrze stoi a problem ma DUKE . No chyba że pozdrawiasz mnie od tak sobie ???. JA TEŻ CIEBIE POZDRAWIAMMiH pisze: Pozdrawiam kollek i oby to był czujnik/wskaźnik/przewód między nimi
8. Zużyte pierścienie???
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Raczej nie, myślę że gdyby tak było to miałby zbyt duże ciśnienie, a na pewno nie miał ciśnienia na tłokach.kollek pisze:
8. Zużyte pierścienie???
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
eeee aaa beeee no ten tego... jakby tu z tego teraz wybrnąćkollek pisze:czemu mnie MiHU pozdrawiasz Moja wskazówka dobrze stoi a problem ma DUKE . No chyba że pozdrawiasz mnie od tak sobie ???. JA TEŻ CIEBIE POZDRAWIAMMiH pisze: Pozdrawiam kollek i oby to był czujnik/wskaźnik/przewód między nimi
8. Zużyte pierścienie???
DUKE! Pozdrowionka i uszkodzonego czujnika!
Też się wyżarłem - ech....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Nie kopci...malo bierze oleju..ale to dlatego ze zimering mi jeden puszcza...na pasku rozrzadu...no i chlapie mi olejem...(mam do wymiany)jura pisze:Jeżeli fura nie kopci nie bierze oleju i po odkręceniu korka wlewu nie pluje olejem to znaczy ze jest oki
poza tym niedawno wymienialem uszczelke pod glowica..wiec odpada..
dzieki za pozdrowionka..MiH-u
a co tam u Ciebie?....jak tam sprawa z zanieczyszczaniem srodowiska
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
No widzę żeś kompletnie nie w temacie. Zgodnie z moim opisem jestem już całkiem ECO (no prawie bo kata dalej nie mam ). Mam fajne serduszko co nie chce palić oleju ino gasik i cieszy się jak dziecko jak go odpalam. Po prostu świat jest piękny!!!
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Ja też tak mam z ciśnieniem po remoncie silnika . Przed remontem było na czerwonym polu a na wysokich do M , po remoncie niewiele jest wyżej na wolnych obrotach a na wysokich mam do R , i było wymieniane panewki, pierścienie, pompa, uszczelniacze.
Moim zdaniem albo wśkażnik na liczniku albo czujnik.
Moim zdaniem albo wśkażnik na liczniku albo czujnik.
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski