Ford Probe LX from Detroit
- Pitul27
- Klubowicz
- Posty: 167
- Rejestracja: 2016-01-13 19:05
- Samochód: Probe 1995 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=24565
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Ford Probe LX from Detroit
Czekam na efekt końcowy, jak to będzie śmigać.
Powodzenia!!!
Powodzenia!!!
Re: Ford Probe LX from Detroit
Mody modami ale dowód trzeba mieć...
Jechałem sobie na przegląd i tak jak ostatnio koleś wnet dziękował mi za to że przyjechałem xD tak w tym roku walnął listę do zrobienia w 14dni... oczywiście chodzi o wersję USA i nie jeden z was się z tym borykał. Natrafiłem w necie na żarówki Led pomarańczowe z soczewką efekt tego jak świeca przedstawiam poniżej. JEDNAK mam jeden problem a jest nim oczywiście przerywacz. Ma ktoś może schemat jego podłączenia? w sensie gdzie są wejścia gdzie wyjścia itd. kupiłem uniwersalny przerywacz bo tu oczywiście jest "wyjątkowy" hehe przy czym jeden ma 7 wyjść drugi 3.
Jechałem sobie na przegląd i tak jak ostatnio koleś wnet dziękował mi za to że przyjechałem xD tak w tym roku walnął listę do zrobienia w 14dni... oczywiście chodzi o wersję USA i nie jeden z was się z tym borykał. Natrafiłem w necie na żarówki Led pomarańczowe z soczewką efekt tego jak świeca przedstawiam poniżej. JEDNAK mam jeden problem a jest nim oczywiście przerywacz. Ma ktoś może schemat jego podłączenia? w sensie gdzie są wejścia gdzie wyjścia itd. kupiłem uniwersalny przerywacz bo tu oczywiście jest "wyjątkowy" hehe przy czym jeden ma 7 wyjść drugi 3.
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Ford Probe LX from Detroit
Wsadź zieloną żarówkę i będziesz miał pomarańcz - Maxxum wie gdzie ich szukać
Co ci jeszcze zakwestionował? Do braku przeciwmgielnej tylnej też się przyczepił?
Co ci jeszcze zakwestionował? Do braku przeciwmgielnej tylnej też się przyczepił?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Re: Ford Probe LX from Detroit
Żarówek już nie zmienię bo po pierwsze te nie były tanie po drugie zielone nie dają takiego efektu i w dalszym ciągu można mieć problem.
Taaaaa przeciwmgielne tylne. Wsadziłem czerwoną soczewkową w miejsce jednego wstecznego. No oczywiście przednie też nie takie czyli standard
Taaaaa przeciwmgielne tylne. Wsadziłem czerwoną soczewkową w miejsce jednego wstecznego. No oczywiście przednie też nie takie czyli standard
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Ford Probe LX from Detroit
Zielone żarówki w czerwonym kloszu nie dają pomarańczowego światła - przerabiane w wielu różnych lampach US.
Co do przerywacza, to do żarówek powinien być wpinany w instalację rezystor, który załatwia sprawę.
Co do przerywacza, to do żarówek powinien być wpinany w instalację rezystor, który załatwia sprawę.
Re: Ford Probe LX from Detroit
tak jest taka opcja również. Jednak jest to hmmm.... przy 4 żarówkach biorąc pod uwagę że rezystor strasznie się nagrzewa, lekko mówiąc średnie rozwiązanie. Lepiej moim zdaniem wymienić cały przerywać dla tego proszę o schemat gdzie co przychodzi
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Ford Probe LX from Detroit
Rezystory do ledów są z radiatorem. Po co sobie życie utrudniać?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Ford Probe LX from Detroit
Przerabiałem temat. Zielone żarówki nie dają takiego efektu. Ja mam ledy z tyłu ale muszą to być ledy srebrne. Mają inną dł. Wiązki światła która przebija czerwone klosze. Zwykłe żółte nie dają takiego efektu.
Z przodu też mam ledy ale podwójne. Na obrysówkach świecą na biało a jak włączysz kierunkowskaz - migają na pomarańczowo.
Te z przodu obchodziły CAN i nie migały przez to szybciej. Te drugie z tyłu obszedłem w ten sposób że kumpel mi przelutował rezystor w układzie sprawdzającym przepalenie się żarówek w kierunkach i migają teraz ok Minus - nie będą mi migały szybciej żarówki jak się któraś przepali, ale z drugiej strony mamy po dwie żarówki na jeden kierunkowskaz to zauważe z czasem
Z tego co widziałem na allegro to są też dostępne przerywacze z regulacją oporności.
Z przodu też mam ledy ale podwójne. Na obrysówkach świecą na biało a jak włączysz kierunkowskaz - migają na pomarańczowo.
Te z przodu obchodziły CAN i nie migały przez to szybciej. Te drugie z tyłu obszedłem w ten sposób że kumpel mi przelutował rezystor w układzie sprawdzającym przepalenie się żarówek w kierunkach i migają teraz ok Minus - nie będą mi migały szybciej żarówki jak się któraś przepali, ale z drugiej strony mamy po dwie żarówki na jeden kierunkowskaz to zauważe z czasem
Z tego co widziałem na allegro to są też dostępne przerywacze z regulacją oporności.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Re: Ford Probe LX from Detroit
Też spoko to rozwiązałeś. Właśnie tez mam takie żarówki z tylu. Muszę się jeszcze uporać z przerywaczem
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Ford Probe LX from Detroit
Ja polecam rozwiązanie jakie przytoczył maxxum. U siebie mam dokładnie tak samo. Rezystor 8ohm równolegle wpięty do żarówki. Na allegro znajdziesz gotowe zestawy, że nawet nie trzeba lutować wystarczy wpinkami wpiąć się równolegle do żarówki. Poniżej nawet wrzucę link.
https://allegro.pl/oferta/rezystor-filt ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/rezystor-filt ... e=facebook
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Ford Probe LX from Detroit
Znaczy ja nie mam wpiętych rezystorów przed żarówkami, tylko coś pokombinowane z przerywaczem.
Nie wiem jak jest w dwójkach, ale w jedynkach LX każdy kierunkowskaz to 2 żarówki, czyli potrzeba by było 8 rezystorów wpinać, jeżeli liczymy przód i tył
Nie wiem jak jest w dwójkach, ale w jedynkach LX każdy kierunkowskaz to 2 żarówki, czyli potrzeba by było 8 rezystorów wpinać, jeżeli liczymy przód i tył
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Re: Ford Probe LX from Detroit
A nie wiesz może dokładniej co jest przerobione w tym przerywaczu? Też chciałbym to rozwiązać bez jakiejś inwazyjności wielkiej i tak jak wpompowałeś auto obwieszone rezystorami jak choinka na święta też odpada
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Ford Probe LX from Detroit
Zapytam tego kumpla co mi to robił. Gdzieś mam zdjęcie nawet po przeróbce.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Ford Probe LX from Detroit
Nie potrzeba wcale 8 rezystorów, wystarczą dwa. Jeden na lewą stronę a drugi na prawą, oczywiście o odpowiedniej oporności.
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Ford Probe LX from Detroit
Pewnie można - tylko ja pisałem o takim rozwiązaniu gdzie wpina się w instalację odpowiednie wtyczki z końcówkami bez ingerencji w nią i potem można wszystko odwrócić jakby się chciało mieć 100 % oryginał
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Re: Ford Probe LX from Detroit
Kto śledzi fejsa czy insta to wie że coś tam się dzieje choć nie rozwija się w takim tempie jak bym tego chciał, ale po kolei.
Przyszedł po ponad miesiącu czekania gwint D2 racing. Nie chciałem kombinować z KONI ponieważ nie czułem się na siłach mierzyć tego wszystkiego a Firma zajmująca się okuciami jest na drugim końcu polski Aby umilić sobie czas czekania na gwint troszkę przygotowałem wnętrze a dokładniej umieściłem 5 wskaźnikowy zegar i wyszło to tak:
Wstępne przymiarki gwintu (jest tu mega różnica w wadze i rozmiarze amortyzatorów aż byłem w szoku jakie to wielkie hyhyhy). Kupiłem do tego jeszcze felgę żeby zobaczyć jak to siądzie 8J to minimum jakie chciałem uzyskać. Felga z kijanki 18" 8J ET 48 o ile dobrze pamiętam. Felgi 8J są okej można na nie naciągnąć już jakąś oponę żeby nie było balona, Jednak jak przyjdzie już zakuty gwint pomierzę dokładniej myślę że 9J jednak uda się wepchnąć do tyłu przy ET +-(20) Tak dla pewności że 18" będzie okej ponieważ w garażu gdzie mam niestety wąsko te 18" nie do końca mi leżało i wydawało się małe. Bałem się że po opuszczeniu auto będzie leżeć na ziemi a nie zgra się z nadkolem więc przymierzyłem tak na sucho 18 kumpla i chyba będzie okej. Są to zdjęcia do wzrokowego przypasowania wielkości felgi i wielkości nadkoli felga będzie inna ;p (raczej ;p choć pewności nigdy nie ma hehe)
Niestety na okucia wstępnie czekać będę do marca. Felg szukałem już w całej Europie jak i Japonii i albo nie ma nic powalającego albo cena przekracza wartość samochodu.... Mam nadzieje że to tylko z powodu pory roku i za jakiś czas coś się ruszy . Do marca musi się coś znaleźć
Przyszedł po ponad miesiącu czekania gwint D2 racing. Nie chciałem kombinować z KONI ponieważ nie czułem się na siłach mierzyć tego wszystkiego a Firma zajmująca się okuciami jest na drugim końcu polski Aby umilić sobie czas czekania na gwint troszkę przygotowałem wnętrze a dokładniej umieściłem 5 wskaźnikowy zegar i wyszło to tak:
Wstępne przymiarki gwintu (jest tu mega różnica w wadze i rozmiarze amortyzatorów aż byłem w szoku jakie to wielkie hyhyhy). Kupiłem do tego jeszcze felgę żeby zobaczyć jak to siądzie 8J to minimum jakie chciałem uzyskać. Felga z kijanki 18" 8J ET 48 o ile dobrze pamiętam. Felgi 8J są okej można na nie naciągnąć już jakąś oponę żeby nie było balona, Jednak jak przyjdzie już zakuty gwint pomierzę dokładniej myślę że 9J jednak uda się wepchnąć do tyłu przy ET +-(20) Tak dla pewności że 18" będzie okej ponieważ w garażu gdzie mam niestety wąsko te 18" nie do końca mi leżało i wydawało się małe. Bałem się że po opuszczeniu auto będzie leżeć na ziemi a nie zgra się z nadkolem więc przymierzyłem tak na sucho 18 kumpla i chyba będzie okej. Są to zdjęcia do wzrokowego przypasowania wielkości felgi i wielkości nadkoli felga będzie inna ;p (raczej ;p choć pewności nigdy nie ma hehe)
Niestety na okucia wstępnie czekać będę do marca. Felg szukałem już w całej Europie jak i Japonii i albo nie ma nic powalającego albo cena przekracza wartość samochodu.... Mam nadzieje że to tylko z powodu pory roku i za jakiś czas coś się ruszy . Do marca musi się coś znaleźć
Ostatnio zmieniony 2019-12-31 13:37 przez 07dolega, łącznie zmieniany 1 raz.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: Ford Probe LX from Detroit
Wygląda to smerfastycznie
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Ford Probe LX from Detroit
własnie dzięki takim projektom ludzie będą chcieli takie samochody
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: Ford Probe LX from Detroit
Śledzę insta, dobra robota. Mam nadzieję że efekt końcowy pozamiata scenę jak Fierlow w 2k19.
Po roku jazdy na podobnym obniżeniu zaczynam się skłaniać również w kierunku aira.
Po roku jazdy na podobnym obniżeniu zaczynam się skłaniać również w kierunku aira.
Re: Ford Probe LX from Detroit
Eeeehhhh czekanie czekanie....
No ale przynajmniej jest czas na porobienie instalacji czy chociaż nietuzinkowego pilota do Aira
Niestety nadal zostaje kwestia kół, która jak zawsze jest najbardziej problematyczna.. Na razie nie widziałem niczego ciekawego coraz częściej rozważam zrobienie customów
No ale przynajmniej jest czas na porobienie instalacji czy chociaż nietuzinkowego pilota do Aira
Niestety nadal zostaje kwestia kół, która jak zawsze jest najbardziej problematyczna.. Na razie nie widziałem niczego ciekawego coraz częściej rozważam zrobienie customów
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Ford Probe LX from Detroit
18 choć 17 też chodzi mi po głowie ale nie mam punktu zaczepienia. Jeżeli ktoś śmiga na 17 proszę o foto
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ford Probe LX from Detroit
Moim zdaniem 18" to za dużo na 1gen. 17 najładniej wygląda i się dopasowuje. Zobacz u) Lukasa007
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Ford Probe LX from Detroit
Również uważam, ze 17' jest optymalne, 18 już źle wygląda
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ