Bardzo kusi mnie temat zrobienia heatshielda na mój "upośledzony" kolektor, kiedy będzie ukończony, zwłaszcza że w firmie w której pracuje robimy takie cacka hmmmm
Tymczasowe podsumowanie:
- Silnik FS 1995r (124,7KM na hamowni przed turbo) + ~1.2 bara = eksplozja silnika po miesiącu, popękane tłoki.
\/
- Silnik FS 1996r po kapitalnym remoncie, nowe panewki główne i korbowodowe, obrobione tuleje, nowe pierścienie, kute korbowody, blok planowany, -głowica planowana, zawory docierane, nowe prowadnice i nowe uszczelniacze.
- TD04HL-13T-6 IVECO daily 3.0HPI po małej modyfikacji (

)
- Kolektor wydechowy custom z czujnikiem EGT.
- Wtryski BOSCH 0280155830 373cc (Przerobiona listwa i kolektor)
- Przepustnica bez krokowca
- Osprzęt sterowany DET3+ z mapsensorem, w parze z modułem EDIS4 i cewką z mazdy GF
- Kontroler Prosport + sonda BOSCH LSU 4.9 i zegar new auto gauge
- Sprzęgło wzmocnione
- Custom downpipe -work in progress- + układ wydechowy przelot z tłumikami RM Motors
- Układ paliwowy czeka na zdjęcie baku i wrzucenie lepszej pompy (BOSCH)
- Chłodnica oleju Turboworks 9 rzędowa
- Wentylator chłodnicy z suzuki swift 1.0
- Fotel kubeł + pasy 4 punkt takata
- Nowe zawieszenie
W planach:
- Swap hamulców przód Mazda 6
- Felgi 17"
- Redukcja masy
- Coś wpadnie w szalony łeb
