Witam
Podczas pracy silnika odłączam sondę i co wtedy??
jakie powinny byc reakcje??
U mnie nie ma żadnych!!
Ani w pracy silnika ani w kontrolkach!!
Jak to jest i co sprawdzić??
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Co powinno się stac po odłączeniu sondy??
Co powinno się stac po odłączeniu sondy??
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Cynki pomiar tak ale napięcia !! U mnie wyrzuca mi nadal 16 i 17 błąd EGR i Lambda ale mam nową lambde i zastanawiam się co się dzieje może to wina zmienionego wydechu i nie dogrzania lambdy, bo u mnie jest zmieniony wydech na bardzo przelotowy strumienica i tłumik ostatni sportowy żadnych katalizatorów i środkowych tłumików! ? Co o tym sądzicie
Pozdrawiam Martini


Ostatnio zmieniony 2005-02-06 17:28 przez MARTINI, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Życie jest piękne za szyb probika !!
A jeszcze jedno są dwa błędy lambdy opisane w kodach 15 i 17 jakie są różnice pomiędzy nimi podejrzewam że jeden sygnalizuje zwarcie sądy a drugi przerwę czyli upaloną lub wypiętą z jakiegoś powodu (przerwa w przewodzie sygnałowym z lambdy) jak to widzicie



PROBE I 2,2 LX DIGITAL 89
Życie jest piękne za szyb probika !!
Życie jest piękne za szyb probika !!