check engine
- 
				tomek7
 - Posty: 126
 - Rejestracja: 2004-12-12 17:06
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=8917
 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
 - Kontakt:
 
check engine
hej mam pytanie bo wlanoczyla mi sie kontrolka check engine podczas jazdy minute po uruchomieniu silnika i tak sie pali podczas jazdy? co to moga byc za objawy?
			
			
									
						
										
						- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Tomku7
Jesteś z nami już prawie trzy miesiące i zawitałeś do nas tylko dwa razy.
Oba spowodowane problemem z autkiem - dlaczego?
Tak jak Sh(.)(.)ters napisał bez sprawdzenia kodów się nie obejdzie.
A tak na marginesie to co znaczy,że kontrolka się "wlanoczyła"?
 
  
  
 
Pozdrawiam.
			
			
									
						
							Jesteś z nami już prawie trzy miesiące i zawitałeś do nas tylko dwa razy.
Oba spowodowane problemem z autkiem - dlaczego?
Tak jak Sh(.)(.)ters napisał bez sprawdzenia kodów się nie obejdzie.
A tak na marginesie to co znaczy,że kontrolka się "wlanoczyła"?
Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- 
				tomek7
 - Posty: 126
 - Rejestracja: 2004-12-12 17:06
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=8917
 - Lokalizacja: mińsk mazowiecki
 - Kontakt:
 
tomek
jestem tu juz od roku wczesniej mailem nik lorneta ale niestety niektozry cos tu do mnie mieli...
			
			
									
						
										
						- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: check engine
Jeżeli ci sie włączyła na LPG to wystarczy przygazować i gaśnie ,tomek7 pisze:hej mam pytanie bo wlanoczyla mi sie kontrolka check engine podczas jazdy minute po uruchomieniu silnika i tak sie pali podczas jazdy? co to moga byc za objawy?
ale jeżeli ci sie świeci cały czas to ja też tak miałem nieszło tego usunąć i jak robiłem remont silnika to po pierwszym odpaleniu już wszystko było normalnie
Mechanika samochodowa 
Pranie czyszczenie tapicerek
			
						Pranie czyszczenie tapicerek
Witam,pimpo pisze:nie czaję bazy, nie kumam czaczy itp itd... skoro byłeś Lornetka, coś się tam wydarzyło i postanowiłeś zmienić nik to po co się teraz przyznajesz? to tak jak byś nie zmieniał wogóle![]()
pozdro
no właśnie tak chyba nie powinno być, ktoś coś tam zrobił (?)..., coś się tam wydarzyło (?).... i gość zmienia nick rejestruje się jeszcze raz i po kłopocie, a potem świeci się że jest 500 członków, chyba członkostwo powinno być bardziej zaawansowane, może powinien być podział na poczekalnię i pełny klub ?? ??
Co o tym sądzicie ??
Wojtas_s
_______________________________________
			
						_______________________________________
- 
				Gość
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
Re: tomek
Napewno chodziło im o bardzo ostatnio wałkowany temat ''Ortografia''tomek7 pisze:jestem tu juz od roku wczesniej mailem nik lorneta ale niestety niektozry cos tu do mnie mieli...

- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Ja nie mam uprawnień do usuwania kont userów. Na usuwanie userów też nie mam zakusów. 
Niektórzy wiedzą o co chodzi...
			
			
									
						
							Niektórzy wiedzą o co chodzi...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgradeHelloo! 
Po pierwsze ad. tematu: Mi się świeci kontrolka check engine bo mam zepsutą sondę lambda... tak mi sie zdaje że dletego ale nie dam sobie głowy uciąć...
Po drugie ad. poza tematem: Nie było mnie tu od roku, bo najzwyczajniej w świecie popsuł mi się komp a też nie miałam czasu, też sory... poprawie się
 
Pozdro!
			
			
									
						
							Po pierwsze ad. tematu: Mi się świeci kontrolka check engine bo mam zepsutą sondę lambda... tak mi sie zdaje że dletego ale nie dam sobie głowy uciąć...
Po drugie ad. poza tematem: Nie było mnie tu od roku, bo najzwyczajniej w świecie popsuł mi się komp a też nie miałam czasu, też sory... poprawie się
Pozdro!
89 rok 2.2 GT
			
						- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
Sqad pisze:Jeśli ktoś się rejestruje nie pisze postó a później bodaj przez dłuższy okres czasu się nie loguje jest to usuwane automatycznie. Jeśli ktoś się rejestruje napisze choć jednego posta, to jego profil już jest bezpieczny.
O kurka, to tak jak mnie się przytrafiło, ale teraz już piszę więc jestem i będę
Wojtas_s
_______________________________________
			
						_______________________________________
- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Re: check engine
Witam mam takie pytanie a mianowicie czy po zamontowaniu blow offa może się co jakiś czas zapalać check engine ?? Ja mam zamontowany zawór i przejechałem na nim ok 500 km i wcześniej nic się nie paliło , wczoraj jadąc równo check zapalił się po dojechaniu do świateł sam zgasł i przez kilka kilometrów się nie palił , za ileś na skrzyżowaniu zapalił się znowu i też moment i zgasł i już przez 10 km się nie palił . Po dojechaniu na miejsce zgaszeniu i zapaleniu też się nie pali , czego to może być wina ??Auto chodzi normalnie nie szarpie dobrze przyśpiesza nie gaśnie . Tylko czasem pyknie w rurę ale podobno przy blow offie to normalne że mieszanka się robi bogatsza .Proszę o rady  
  
  
 Pozdrawiam
			
			
									
						
							2.2gt 92 rok
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: check engine
pusher1 pisze:Proszę o rady![]()
![]()
Pozdrawiam
Sh(.)(.)ters pisze:Sprawdź kody błędów. Informacje co i jak są juz na forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: check engine
Skoro nie zapamiętuje, to pewnie skład mieszanki. Wystarczy dodać gazu w momencie zaświecenia - zgaśnie, to nie ma się czym przejmować.
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Re: check engine
-- oryginalny post 2011-09-08 12:36 --
Właśnie dzisiaj miałem taki motyw że jechałem równo na 5 biegu tak 100 i się zapaliła . Po pewnym czasie sama zgasła w momencie jak dojechałem do świateł i zatrzymałem się . Przejechałem znowu kilka kilometrów i się znowu zapaliła i tak z 4 razy przez 60 km . Zapala się i gaśnie czasem np położyłem nogę na gaz i zgasła sama a czasem dopiero jak np się zatrzymywałem na światłach . Dziwny motyw
  
 Auto nie gaśnie nie szarpie , dobrze przyśpiesza , niewiem co o tym myśleć  
  
-- dodano 2011-09-08 13:48 --
A i jeszcze taki szczegół może się tak dziać od benzyny v power racing 100 oktanów ??? bo takie przypadki też słyszałem . Bo przypomne że kontrolka dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęła się zapalać tuż po przejechaniu ok 15 km na tej benzynie . Wcześniej zrobiłem 600 km na 98 i na blow offie i nic się nie działo
			
			
									
						
							Właśnie dzisiaj miałem taki motyw że jechałem równo na 5 biegu tak 100 i się zapaliła . Po pewnym czasie sama zgasła w momencie jak dojechałem do świateł i zatrzymałem się . Przejechałem znowu kilka kilometrów i się znowu zapaliła i tak z 4 razy przez 60 km . Zapala się i gaśnie czasem np położyłem nogę na gaz i zgasła sama a czasem dopiero jak np się zatrzymywałem na światłach . Dziwny motyw
-- dodano 2011-09-08 13:48 --
A i jeszcze taki szczegół może się tak dziać od benzyny v power racing 100 oktanów ??? bo takie przypadki też słyszałem . Bo przypomne że kontrolka dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęła się zapalać tuż po przejechaniu ok 15 km na tej benzynie . Wcześniej zrobiłem 600 km na 98 i na blow offie i nic się nie działo
2.2gt 92 rok
			
						- Eli
 - Posty: 1787
 - Rejestracja: 2005-09-14 23:38
 - Galeria: viewtopic.php?t=9702
 - Lokalizacja: Milanówek
 
Re: check engine
Może, benzyna jest zbyt oktanowa i masz zły skład mieszanki.
			
			
									
						
										
						- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Re: check engine
No a przecież mieszanka jest bogatsza na samym blow offie , a jeszcze jak dostał benzyny 100 oktanowej to się jeszcze dźwigła i dlatego , zobaczę jak się to dalej rozwinie w czasie  
  
 Ale dzięki za info  
			
			
									
						
							2.2gt 92 rok
			
						Re: check engine cały czas sie pali
tak jak w temacie do tego błedy 8 i 26 i nie mogę wyrególować obrotów
			
			
									
						
										
						- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Re: check engine
01 - Profile Ignition Pickup (PIP)
02 - Crankshaft Position Sensor (CPS)
03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1)
04 - Crankshaft Position Sensor #2 (CID2)
05 - Knock Control (KC) Signal
08 - Vane Airflow Signal (VAFSIG)
09 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor
10 - Vane Air Temperature (VAT) Sensor
12 - Throttle Position (TP) Sensor
14 - Barometric Pressure (BP) Switch
15 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage always below 0.55V (Lean)
16 - EGR Valve Position (EVP) Sensor
17 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage stays at 0.55V (Rich)
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
29 - EGR Vent (EGRV) Solenoid
34 - Idle Speed Control (ISC) Solenoid
42 - Turbocharger Boost Control Solenoid (BOOST)
"STO LO" always ON - Not able to initiate self test*
"STI LO" always ON - Pass Code* -
and no codes
http://www.performanceprobe.com/index2. ... cs/est.php
Tu masz objaśnienia błędów
  
 A o obrotach poczytaj w innych wątkach .pozdro
			
			
									
						
							02 - Crankshaft Position Sensor (CPS)
03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1)
04 - Crankshaft Position Sensor #2 (CID2)
05 - Knock Control (KC) Signal
08 - Vane Airflow Signal (VAFSIG)
09 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor
10 - Vane Air Temperature (VAT) Sensor
12 - Throttle Position (TP) Sensor
14 - Barometric Pressure (BP) Switch
15 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage always below 0.55V (Lean)
16 - EGR Valve Position (EVP) Sensor
17 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage stays at 0.55V (Rich)
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
29 - EGR Vent (EGRV) Solenoid
34 - Idle Speed Control (ISC) Solenoid
42 - Turbocharger Boost Control Solenoid (BOOST)
"STO LO" always ON - Not able to initiate self test*
"STI LO" always ON - Pass Code* -
and no codes
http://www.performanceprobe.com/index2. ... cs/est.php
Tu masz objaśnienia błędów
2.2gt 92 rok
			
						Re: check engine
no wiem koleszko ale np nie wiem czy jak jest bład 8 to odrazu jest uszkodzony przepływomież jak myślisz?
			
			
									
						
										
						