Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
check engine
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
check engine
hej mam pytanie bo wlanoczyla mi sie kontrolka check engine podczas jazdy minute po uruchomieniu silnika i tak sie pali podczas jazdy? co to moga byc za objawy?
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Tomku7
Jesteś z nami już prawie trzy miesiące i zawitałeś do nas tylko dwa razy.
Oba spowodowane problemem z autkiem - dlaczego?
Tak jak Sh(.)(.)ters napisał bez sprawdzenia kodów się nie obejdzie.
A tak na marginesie to co znaczy,że kontrolka się "wlanoczyła"?
Pozdrawiam.
Jesteś z nami już prawie trzy miesiące i zawitałeś do nas tylko dwa razy.
Oba spowodowane problemem z autkiem - dlaczego?
Tak jak Sh(.)(.)ters napisał bez sprawdzenia kodów się nie obejdzie.
A tak na marginesie to co znaczy,że kontrolka się "wlanoczyła"?



Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
tomek
jestem tu juz od roku wczesniej mailem nik lorneta ale niestety niektozry cos tu do mnie mieli...
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Re: check engine
Jeżeli ci sie włączyła na LPG to wystarczy przygazować i gaśnie ,tomek7 pisze:hej mam pytanie bo wlanoczyla mi sie kontrolka check engine podczas jazdy minute po uruchomieniu silnika i tak sie pali podczas jazdy? co to moga byc za objawy?
ale jeżeli ci sie świeci cały czas to ja też tak miałem nieszło tego usunąć i jak robiłem remont silnika to po pierwszym odpaleniu już wszystko było normalnie
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Witam,pimpo pisze:nie czaję bazy, nie kumam czaczy itp itd... skoro byłeś Lornetka, coś się tam wydarzyło i postanowiłeś zmienić nik to po co się teraz przyznajesz? to tak jak byś nie zmieniał wogóle![]()
pozdro

no właśnie tak chyba nie powinno być, ktoś coś tam zrobił (?)..., coś się tam wydarzyło (?).... i gość zmienia nick rejestruje się jeszcze raz i po kłopocie, a potem świeci się że jest 500 członków, chyba członkostwo powinno być bardziej zaawansowane, może powinien być podział na poczekalnię i pełny klub ?? ??
Co o tym sądzicie ??

Wojtas_s
_______________________________________
_______________________________________
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: tomek
Napewno chodziło im o bardzo ostatnio wałkowany temat ''Ortografia''tomek7 pisze:jestem tu juz od roku wczesniej mailem nik lorneta ale niestety niektozry cos tu do mnie mieli...


- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja nie mam uprawnień do usuwania kont userów. Na usuwanie userów też nie mam zakusów. 
Niektórzy wiedzą o co chodzi...

Niektórzy wiedzą o co chodzi...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Helloo!
Po pierwsze ad. tematu: Mi się świeci kontrolka check engine bo mam zepsutą sondę lambda... tak mi sie zdaje że dletego ale nie dam sobie głowy uciąć...
Po drugie ad. poza tematem: Nie było mnie tu od roku, bo najzwyczajniej w świecie popsuł mi się komp a też nie miałam czasu, też sory... poprawie się
Pozdro!
Po pierwsze ad. tematu: Mi się świeci kontrolka check engine bo mam zepsutą sondę lambda... tak mi sie zdaje że dletego ale nie dam sobie głowy uciąć...
Po drugie ad. poza tematem: Nie było mnie tu od roku, bo najzwyczajniej w świecie popsuł mi się komp a też nie miałam czasu, też sory... poprawie się

Pozdro!
89 rok 2.2 GT
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Sqad pisze:Jeśli ktoś się rejestruje nie pisze postó a później bodaj przez dłuższy okres czasu się nie loguje jest to usuwane automatycznie. Jeśli ktoś się rejestruje napisze choć jednego posta, to jego profil już jest bezpieczny.
O kurka, to tak jak mnie się przytrafiło, ale teraz już piszę więc jestem i będę

Wojtas_s
_______________________________________
_______________________________________
- pusher1
- Posty: 656
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
Witam mam takie pytanie a mianowicie czy po zamontowaniu blow offa może się co jakiś czas zapalać check engine ?? Ja mam zamontowany zawór i przejechałem na nim ok 500 km i wcześniej nic się nie paliło , wczoraj jadąc równo check zapalił się po dojechaniu do świateł sam zgasł i przez kilka kilometrów się nie palił , za ileś na skrzyżowaniu zapalił się znowu i też moment i zgasł i już przez 10 km się nie palił . Po dojechaniu na miejsce zgaszeniu i zapaleniu też się nie pali , czego to może być wina ??Auto chodzi normalnie nie szarpie dobrze przyśpiesza nie gaśnie . Tylko czasem pyknie w rurę ale podobno przy blow offie to normalne że mieszanka się robi bogatsza .Proszę o rady
Pozdrawiam



2.2gt 92 rok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: check engine
pusher1 pisze:Proszę o rady![]()
![]()
Pozdrawiam
Sh(.)(.)ters pisze:Sprawdź kody błędów. Informacje co i jak są juz na forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- pusher1
- Posty: 656
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: check engine
Skoro nie zapamiętuje, to pewnie skład mieszanki. Wystarczy dodać gazu w momencie zaświecenia - zgaśnie, to nie ma się czym przejmować.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- pusher1
- Posty: 656
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
-- oryginalny post 2011-09-08 12:36 --
Właśnie dzisiaj miałem taki motyw że jechałem równo na 5 biegu tak 100 i się zapaliła . Po pewnym czasie sama zgasła w momencie jak dojechałem do świateł i zatrzymałem się . Przejechałem znowu kilka kilometrów i się znowu zapaliła i tak z 4 razy przez 60 km . Zapala się i gaśnie czasem np położyłem nogę na gaz i zgasła sama a czasem dopiero jak np się zatrzymywałem na światłach . Dziwny motyw
Auto nie gaśnie nie szarpie , dobrze przyśpiesza , niewiem co o tym myśleć

-- dodano 2011-09-08 13:48 --
A i jeszcze taki szczegół może się tak dziać od benzyny v power racing 100 oktanów ??? bo takie przypadki też słyszałem . Bo przypomne że kontrolka dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęła się zapalać tuż po przejechaniu ok 15 km na tej benzynie . Wcześniej zrobiłem 600 km na 98 i na blow offie i nic się nie działo
Właśnie dzisiaj miałem taki motyw że jechałem równo na 5 biegu tak 100 i się zapaliła . Po pewnym czasie sama zgasła w momencie jak dojechałem do świateł i zatrzymałem się . Przejechałem znowu kilka kilometrów i się znowu zapaliła i tak z 4 razy przez 60 km . Zapala się i gaśnie czasem np położyłem nogę na gaz i zgasła sama a czasem dopiero jak np się zatrzymywałem na światłach . Dziwny motyw




-- dodano 2011-09-08 13:48 --
A i jeszcze taki szczegół może się tak dziać od benzyny v power racing 100 oktanów ??? bo takie przypadki też słyszałem . Bo przypomne że kontrolka dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęła się zapalać tuż po przejechaniu ok 15 km na tej benzynie . Wcześniej zrobiłem 600 km na 98 i na blow offie i nic się nie działo

2.2gt 92 rok
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: check engine
Może, benzyna jest zbyt oktanowa i masz zły skład mieszanki.
- pusher1
- Posty: 656
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
No a przecież mieszanka jest bogatsza na samym blow offie , a jeszcze jak dostał benzyny 100 oktanowej to się jeszcze dźwigła i dlatego , zobaczę jak się to dalej rozwinie w czasie
Ale dzięki za info 



2.2gt 92 rok
Re: check engine cały czas sie pali
tak jak w temacie do tego błedy 8 i 26 i nie mogę wyrególować obrotów
- pusher1
- Posty: 656
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
01 - Profile Ignition Pickup (PIP)
02 - Crankshaft Position Sensor (CPS)
03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1)
04 - Crankshaft Position Sensor #2 (CID2)
05 - Knock Control (KC) Signal
08 - Vane Airflow Signal (VAFSIG)
09 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor
10 - Vane Air Temperature (VAT) Sensor
12 - Throttle Position (TP) Sensor
14 - Barometric Pressure (BP) Switch
15 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage always below 0.55V (Lean)
16 - EGR Valve Position (EVP) Sensor
17 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage stays at 0.55V (Rich)
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
29 - EGR Vent (EGRV) Solenoid
34 - Idle Speed Control (ISC) Solenoid
42 - Turbocharger Boost Control Solenoid (BOOST)
"STO LO" always ON - Not able to initiate self test*
"STI LO" always ON - Pass Code* -
and no codes
http://www.performanceprobe.com/index2. ... cs/est.php
Tu masz objaśnienia błędów
A o obrotach poczytaj w innych wątkach .pozdro
02 - Crankshaft Position Sensor (CPS)
03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1)
04 - Crankshaft Position Sensor #2 (CID2)
05 - Knock Control (KC) Signal
08 - Vane Airflow Signal (VAFSIG)
09 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor
10 - Vane Air Temperature (VAT) Sensor
12 - Throttle Position (TP) Sensor
14 - Barometric Pressure (BP) Switch
15 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage always below 0.55V (Lean)
16 - EGR Valve Position (EVP) Sensor
17 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage stays at 0.55V (Rich)
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
29 - EGR Vent (EGRV) Solenoid
34 - Idle Speed Control (ISC) Solenoid
42 - Turbocharger Boost Control Solenoid (BOOST)
"STO LO" always ON - Not able to initiate self test*
"STI LO" always ON - Pass Code* -
and no codes
http://www.performanceprobe.com/index2. ... cs/est.php
Tu masz objaśnienia błędów


2.2gt 92 rok
Re: check engine
no wiem koleszko ale np nie wiem czy jak jest bład 8 to odrazu jest uszkodzony przepływomież jak myślisz?