Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Problemy ze światłami.
Problemy ze światłami.
Witam wszystkich po dłuższej nieobecności spowodowanej moją przeprowadzką.
Nie wiem co się stało.Jednego dnia wszystko było oki a drugiego wieczorem odpalam auto i zapalam światła i światłą się otwierają ale nie świecą!!!!!Świecą postojówki i tył ale nic poza tym.Nie świecą też długie.Poza tym jak zamknięte są światłą i chce mignąć długimi to powinny się otworzyć i zaświecić ale nawet się nie otwierają!!!!Sprawdziłem żarówki-ok, bezpieczniki wszystkie , które znalazłem niby są ok.Rozkręciłem dzisiaj calą deskę rozdzielczą i dostałem się do przełączników ale okazało się ,że to są dwa oddzielne od długich i zwykłych więc nie możliwe ,żeby oba naraz padły.To musi być coś innego nie przełączniki.Czy ktoś miał cos takiego, czy ktoś ma jakiś schemat świateł w jedynce??Jakbym pojechał do elektryka ,żebym miał co pokazać??Jestem prawie pewien ,że to jakaś błachostka ale nie mogę znaleść.
Co to jeszcze może być.Jak włączam światła to nie ma tyknięcia takiego jak przedtem.Do żarówek nie dopływa wogóle żaden prąd , na bezpiecznikach wszystkich niby prąd jest.
Pomóżcie jakkolwiek bo jeździć nie mogę wieczorami.!!!!
P.S.Czy ktoś zna jakiegoś dobrego elektryka w Poznaniu bo tutaj właśnie mieszkam teraz!!!!
Nie wiem co się stało.Jednego dnia wszystko było oki a drugiego wieczorem odpalam auto i zapalam światła i światłą się otwierają ale nie świecą!!!!!Świecą postojówki i tył ale nic poza tym.Nie świecą też długie.Poza tym jak zamknięte są światłą i chce mignąć długimi to powinny się otworzyć i zaświecić ale nawet się nie otwierają!!!!Sprawdziłem żarówki-ok, bezpieczniki wszystkie , które znalazłem niby są ok.Rozkręciłem dzisiaj calą deskę rozdzielczą i dostałem się do przełączników ale okazało się ,że to są dwa oddzielne od długich i zwykłych więc nie możliwe ,żeby oba naraz padły.To musi być coś innego nie przełączniki.Czy ktoś miał cos takiego, czy ktoś ma jakiś schemat świateł w jedynce??Jakbym pojechał do elektryka ,żebym miał co pokazać??Jestem prawie pewien ,że to jakaś błachostka ale nie mogę znaleść.
Co to jeszcze może być.Jak włączam światła to nie ma tyknięcia takiego jak przedtem.Do żarówek nie dopływa wogóle żaden prąd , na bezpiecznikach wszystkich niby prąd jest.
Pomóżcie jakkolwiek bo jeździć nie mogę wieczorami.!!!!
P.S.Czy ktoś zna jakiegoś dobrego elektryka w Poznaniu bo tutaj właśnie mieszkam teraz!!!!
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Dobrego elektryka masz w Przeźmierowie na ulicy chyba południowej czy gdzieś w tych okolicach (giełda samochodowa Przeźmierowo mniej więcej) lub w Tarnowie Podgórnym na ulicy Poznańskiej. Są to bliskie okolice Poznania. Numer do tego kolesia z tarnowa to 0 61 8 146 913.
Życzę powodzenia i Pozdrawiam!
Życzę powodzenia i Pozdrawiam!
89 rok 2.2 GT
Witam
Gdzie znajdę ten przekaźnik HEAD LAMP RELAY??
Na grodzi mam cztery przekaźniki tyle że dwa opisane są I , II a pozostałe to HORN i AIR ..../Który i gdzie jest od lamp??Z tego co sprawdzałem te 4 wszystkie były dobre.Poza tym jest jeszcze jeden przy samej lampie prawej i on był bardzo zdezelowany ale jak wkładam tam inny np. z HORN to nic się nie zmienia.Lampa się otwiera ale nie świeci ani zwykła ani długa.
Dzięki za info.
pozd
Gdzie znajdę ten przekaźnik HEAD LAMP RELAY??
Na grodzi mam cztery przekaźniki tyle że dwa opisane są I , II a pozostałe to HORN i AIR ..../Który i gdzie jest od lamp??Z tego co sprawdzałem te 4 wszystkie były dobre.Poza tym jest jeszcze jeden przy samej lampie prawej i on był bardzo zdezelowany ale jak wkładam tam inny np. z HORN to nic się nie zmienia.Lampa się otwiera ale nie świeci ani zwykła ani długa.
Dzięki za info.
pozd
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Witam
Może będzie to śmieszne pytanie ale mam pytanie .
po lewej stronie chłodnicy patrząc od przodu auta czy od środka auta??
Bo jakoś nic nie widzę.
Znalazłem jakiś jeden za światłem prawym patrząc od przodu auta.I obok jest jakieś dziwne inne coś wyglądające inaczej niż te przekaźniki bardziej zabudowane w kolorze zielonym.
Poza tym nic nie mogę znaleść.
,.
.
.
.
A może chodzi właśnie o to inne coś, zielone, wyglądające in aczej niz przekaźniki na grodzi??Bo tego nie sprawdzałem:(
Może będzie to śmieszne pytanie ale mam pytanie .
po lewej stronie chłodnicy patrząc od przodu auta czy od środka auta??
Bo jakoś nic nie widzę.
Znalazłem jakiś jeden za światłem prawym patrząc od przodu auta.I obok jest jakieś dziwne inne coś wyglądające inaczej niż te przekaźniki bardziej zabudowane w kolorze zielonym.
Poza tym nic nie mogę znaleść.
,.
.
.
.
A może chodzi właśnie o to inne coś, zielone, wyglądające in aczej niz przekaźniki na grodzi??Bo tego nie sprawdzałem:(
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.


ale tak sobie myślę że może popsuło Ci się coś w tym mechanizmie samym co te światła zapala tzn w przełączniku, jakieś coś co odcina dopływ prądu do żarówki że podnoszą się tylko i nie palą, może się zakliwonowło coś i masz stale ustawioną opcję że Ci się podnoszą zgaszone, nie znam się ale tak sobie gdybam

Pozdrowienia!

89 rok 2.2 GT
Witam
No nareszcie obejrzałem ten rysunek.I wiem ,że lewa to od przodu auta.
Tyle ,że u mnie po lewej stronie chłodnicy znalazłem tylko 1 przekaźnik:(.
I i gdzie szukać reszty??
Poza tym znalazłem 2 po prawej stronie chłodnicy obok aku.I wymieniłem te dwa przekaźniki bo były zdezelowane.I nagle zaczęło mi działać regulacja zawieszenia!!!!:)
Możliwe??
Gdzie szukać tych dwóch pozostałych??
HELP.
pozdr
No nareszcie obejrzałem ten rysunek.I wiem ,że lewa to od przodu auta.
Tyle ,że u mnie po lewej stronie chłodnicy znalazłem tylko 1 przekaźnik:(.
I i gdzie szukać reszty??
Poza tym znalazłem 2 po prawej stronie chłodnicy obok aku.I wymieniłem te dwa przekaźniki bo były zdezelowane.I nagle zaczęło mi działać regulacja zawieszenia!!!!:)
Możliwe??
Gdzie szukać tych dwóch pozostałych??
HELP.
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- TOMEK
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-01-08 10:05
- Galeria: viewtopic.php?t=15028
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt:
Tak tylko niby który to jest bezpiecznik??
HEAD- to podobno jest.
Tyle ,że head jest ok.A poza tym jak wyciągnę HEAD to się nawet nie otwierają.
Więc pytanie czy jest bezpiecznik odpowiedzialny za świecenie ??
Jak się nazywa na tej puszce??
Bo nie widzę??
HEAD- to podobno jest.
Tyle ,że head jest ok.A poza tym jak wyciągnę HEAD to się nawet nie otwierają.
Więc pytanie czy jest bezpiecznik odpowiedzialny za świecenie ??
Jak się nazywa na tej puszce??
Bo nie widzę??
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Witam
Czy może mi ktoś w końcu napisac, który bezpiecznik jest od świateł??Od tego żeby świeciły??Czy jest taki bezpiecznik sam sobie??
Mam bezpeicznik"HEAD" tyle,że jak go nie ma to się nawet nie otworzą.Czy to jest wspólny do całości??
Jeżeli ktoś ma serwisówkę albo doświadczenie to czekam na pomoc.
pozdr
Czy może mi ktoś w końcu napisac, który bezpiecznik jest od świateł??Od tego żeby świeciły??Czy jest taki bezpiecznik sam sobie??
Mam bezpeicznik"HEAD" tyle,że jak go nie ma to się nawet nie otworzą.Czy to jest wspólny do całości??
Jeżeli ktoś ma serwisówkę albo doświadczenie to czekam na pomoc.
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- TOMEK
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-01-08 10:05
- Galeria: viewtopic.php?t=15028
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt:
Więc pytanie czy jest bezpiecznik odpowiedzialny za świeceni
Na tej puszce kolo akumulatora to jest 4 bespiecznik sprawdz go czy nie jest spalony ,,,pisze tam chyba 60 btm sprawdz...[/quote][/code][/url]
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Faktycznie 4 bezpiecznik to main, ale 60 BTN to jest 5.I wyłącza on zasilanie w środku,
Od lamp będzie HEAD.
Już wszystko wiem.
Ale nadal nie działa.
Więc pewnie siadł mi włącznik.
Trza kupić, ale najpierw musze przełożyć od kogoś chętnego z Poznania i sprawdzi dla pewności czy to 100% jest to.
Jeżeli jest ktoś z Poznania , i ma I gen. i jest chętny pomóc klubowiczowi to czekam na info.
Poznamy się od razu bo jeszcze nikogo nie znam z Poznania oprócz Nighta.
pozdro
Od lamp będzie HEAD.
Już wszystko wiem.
Ale nadal nie działa.
Więc pewnie siadł mi włącznik.
Trza kupić, ale najpierw musze przełożyć od kogoś chętnego z Poznania i sprawdzi dla pewności czy to 100% jest to.
Jeżeli jest ktoś z Poznania , i ma I gen. i jest chętny pomóc klubowiczowi to czekam na info.
Poznamy się od razu bo jeszcze nikogo nie znam z Poznania oprócz Nighta.
pozdro
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- TOMEK
- Posty: 69
- Rejestracja: 2005-01-08 10:05
- Galeria: viewtopic.php?t=15028
- Lokalizacja: Krosno
- Kontakt:
od swiatel przednich jest bezpiecznik HEAD a od tylnich TAIL
wiec nie moze byc zaden bezpiecznik wewnatrz auta.
na 99% padl przekaznik HEAD LAMP RELAY
Neo idz do auta, przyloz ucho w okolice chlodnicy i niech ktos w tym czasie wlaczy swiatla, potem wlaczy dlugie (jasli przy wlaczaniu zwyklych cyknie to znaczy ze ktorys kabel od zarowek padl a jesli nie to albo przekaznik albo kabel od przekaznika) (jesli nie kliknie nic przy wlaczniu dlugich to wystapil ten sam blad)
jeszcze napisz mi prosze czy masz miernik elektryczny ?
pozdrawiam
wiec nie moze byc zaden bezpiecznik wewnatrz auta.
na 99% padl przekaznik HEAD LAMP RELAY
Neo idz do auta, przyloz ucho w okolice chlodnicy i niech ktos w tym czasie wlaczy swiatla, potem wlaczy dlugie (jasli przy wlaczaniu zwyklych cyknie to znaczy ze ktorys kabel od zarowek padl a jesli nie to albo przekaznik albo kabel od przekaznika) (jesli nie kliknie nic przy wlaczniu dlugich to wystapil ten sam blad)
jeszcze napisz mi prosze czy masz miernik elektryczny ?
pozdrawiam
Witam
Więc jak zapalam światła to nic nie klika.Jest głucha cisza a wiem -powinien być słyszalny dźwięk przekaźnika.Tyle ,że chyba mam ten przekaxnik w ręku(jeden który znalazłem) i do niego nie dochodzi żaden prąd.Włącznik nigdy nie szwankował i zawsze było wszystko ok.Jak zapalam długie(po wcześniejszym podłączeniu żarówek do prądu-bo inaczejk nie działają długie) to jest kliknięcie przekaźnika.Ale jeszcze innego.Czy za oba światłą jest jeden przekaźnik odpowiedzialny??Czy są osobne.Bo jeżeli ten sam to na pewnodziała bo na długich kliknięcie słychać.
Też mi się wydawało ,że niemożliwe, żeby włącznik, ale do przekaźnika nie dochodzi prąd czyli tak jakby nie wychodził z włącznika co nie??
Na tym schemacie widać 3 przekaxniki.Ja niestety znalazłem jeden i później drugi , klikający kiedy włączam długie, a trzeci??
Nie mam pojęcia.
Więc jak zapalam światła to nic nie klika.Jest głucha cisza a wiem -powinien być słyszalny dźwięk przekaźnika.Tyle ,że chyba mam ten przekaxnik w ręku(jeden który znalazłem) i do niego nie dochodzi żaden prąd.Włącznik nigdy nie szwankował i zawsze było wszystko ok.Jak zapalam długie(po wcześniejszym podłączeniu żarówek do prądu-bo inaczejk nie działają długie) to jest kliknięcie przekaźnika.Ale jeszcze innego.Czy za oba światłą jest jeden przekaźnik odpowiedzialny??Czy są osobne.Bo jeżeli ten sam to na pewnodziała bo na długich kliknięcie słychać.
Też mi się wydawało ,że niemożliwe, żeby włącznik, ale do przekaźnika nie dochodzi prąd czyli tak jakby nie wychodził z włącznika co nie??
Na tym schemacie widać 3 przekaxniki.Ja niestety znalazłem jeden i później drugi , klikający kiedy włączam długie, a trzeci??
Nie mam pojęcia.
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Wiec tak:
srodkowy przekaznik ktorego nei masz jest od testera swiatel.
nie masz go bo nie masz over head console;)
...
a teraz wracamy do swiatel dlugich
przekaznik DIMMER wybiera czy maja sie palic krotkie czy dlugie swiatla (po kliknieciu przelacza sie na zarnik od dlugich, w standardowej pozycji jest na krotkich)
sprawdz czy po wlaczeniu swiatel na czerwonym kablu dochodzacym do HEAD RELAY jest napiecie - jesli nie to podlacz jakims kabelkiem bezposrednio do akumulatora +
srodkowy przekaznik ktorego nei masz jest od testera swiatel.
nie masz go bo nie masz over head console;)
...
a teraz wracamy do swiatel dlugich
przekaznik DIMMER wybiera czy maja sie palic krotkie czy dlugie swiatla (po kliknieciu przelacza sie na zarnik od dlugich, w standardowej pozycji jest na krotkich)
sprawdz czy po wlaczeniu swiatel na czerwonym kablu dochodzacym do HEAD RELAY jest napiecie - jesli nie to podlacz jakims kabelkiem bezposrednio do akumulatora +
Światła już działają!!!!!
Dzięki Ci wielkie MISIEK-Bez Ciebie nie dałbym rady.
Zapraszam na wielkie piwo do Poznania!!!!
Teraz wiem co to znaczy mieć serwisówkę a jej nie mieć!!!!
jeszcze raz wielkie dzięki!!
Pozdr
Dzięki Ci wielkie MISIEK-Bez Ciebie nie dałbym rady.
Zapraszam na wielkie piwo do Poznania!!!!
Teraz wiem co to znaczy mieć serwisówkę a jej nie mieć!!!!
jeszcze raz wielkie dzięki!!
Pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.