Kompresja w silniku 2,5v6
- Easy Rider
 - Posty: 578
 - Rejestracja: 2002-12-27 15:30
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Chorzów
 
Kompresja w silniku 2,5v6
Ile wynosi (powinno wynosić) ciśnienie w cylindrach 2,5 ltr V6?ER
			
			
									
						
										
						- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
- Easy Rider
 - Posty: 578
 - Rejestracja: 2002-12-27 15:30
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Chorzów
 
- Easy Rider
 - Posty: 578
 - Rejestracja: 2002-12-27 15:30
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Chorzów
 
- 
				Gość
 
- Easy Rider
 - Posty: 578
 - Rejestracja: 2002-12-27 15:30
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Chorzów
 
- Easy Rider
 - Posty: 578
 - Rejestracja: 2002-12-27 15:30
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Chorzów
 
- 
				Gość
 
- P.I.M.P.O.
 - Posty: 928
 - Rejestracja: 2004-09-20 20:55
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Wrocław
 
hehehe Byniek... pierwszy post i od razu gafa 
1psi = 0,07kg/cm2
xpsi = 13kg/cm2
0,07x = 13 /:0,07
x = 185,7
to że to są mnożniki nie oznacza że trzeba mnożyć hehehe druga sprawa to jeśli silnik miał by 9,1kg/cm2 to sądzę że by nie ruszył z miejsca
pozdro
			
			
									
						
							1psi = 0,07kg/cm2
xpsi = 13kg/cm2
0,07x = 13 /:0,07
x = 185,7
to że to są mnożniki nie oznacza że trzeba mnożyć hehehe druga sprawa to jeśli silnik miał by 9,1kg/cm2 to sądzę że by nie ruszył z miejsca
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok 
			
						Re: Kompresja w silniku 2,5v6
Byłem dzisiaj zmierzyć stopień sprężania na poszczególnych cylindrach.

licząc od lewej:
1,2,3 to głowica tylna (bliżej kabiny)
4,5,6 to przednia
Wynik jest w barach, ale po przeliczeniu:
1 - 201psi
2 - 193psi
3 - 204 psi
4 - 198psi
5 - 201psi
6 - 202psi
Przebieg 222tys. km
			
			
									
						
										
						
licząc od lewej:
1,2,3 to głowica tylna (bliżej kabiny)
4,5,6 to przednia
Wynik jest w barach, ale po przeliczeniu:
1 - 201psi
2 - 193psi
3 - 204 psi
4 - 198psi
5 - 201psi
6 - 202psi
Przebieg 222tys. km
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
Silnik bierze mi olej
ciśnienie w cylindrach mam następujące, podane w jednostce [bar]
1 - 12,5
2 - 12,5
3 - 12,5
4 - 12,5
5 - 13
6 - 12,5
Wynika, że raczej w porządeczku a jednak zjada mi olej. Wymienione uszczelki pod pokrywami zaworów, nie widać zeby teraz ciekły. Rano jak odpale to na zimno sporo dymku puszcza w kolorze raczej siwym, mam czarny osad na świecach. Możliwe, żeby uszczelniacze zaworowe byly do wymiany mimo bardzo poprawnych wyników ciśnienia sprężania?
			
			
									
						
										
						ciśnienie w cylindrach mam następujące, podane w jednostce [bar]
1 - 12,5
2 - 12,5
3 - 12,5
4 - 12,5
5 - 13
6 - 12,5
Wynika, że raczej w porządeczku a jednak zjada mi olej. Wymienione uszczelki pod pokrywami zaworów, nie widać zeby teraz ciekły. Rano jak odpale to na zimno sporo dymku puszcza w kolorze raczej siwym, mam czarny osad na świecach. Możliwe, żeby uszczelniacze zaworowe byly do wymiany mimo bardzo poprawnych wyników ciśnienia sprężania?
- Kocureq
 - Klubowicz
 - Posty: 10630
 - Rejestracja: 2006-03-21 21:35
 - Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
 - Galeria: viewtopic.php?t=10333
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
Bardzo możliwe.
			
			
									
						
										
						- Ero
 - Posty: 1188
 - Rejestracja: 2007-10-04 20:32
 - Galeria: viewtopic.php?t=12278
 - Lokalizacja: Bolesławiec
 - Kontakt:
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
A ja wlasnie jestem po wymianie swiec na zimniejsze i dokladnie oblukalem jak wygladaly stare swiece. Nalot byl jasny wiec jest ok.
Tobie kolego niestety do komor spalania dostaje sie olej stad nagar na swiecach.I tak jak Kocureq pisze bardzo mozliwe ze sa to uszczelniacze zaworowe.
			
			
									
						
										
						Tobie kolego niestety do komor spalania dostaje sie olej stad nagar na swiecach.I tak jak Kocureq pisze bardzo mozliwe ze sa to uszczelniacze zaworowe.
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
Ewentualnie może brać olej przez zapieczony pierścień zgarniający (inaczej olejowy), kompresja również będzie ok.
			
			
									
						
										
						- Pitbull
 - Posty: 448
 - Rejestracja: 2006-10-20 12:48
 - Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
 - Galeria: viewtopic.php?t=14340
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
A czy ktoś wie jakie powinno sprężanie w KLZE?
			
			
									
						
										
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
Było już ze 2 razy przynajmniej: 
 kompr* KLZE
(jak zawsze zaskoczony sensem zadawania pytania i czekania na czyjąś odpowiedź, gdy pierwsze nasuwające się wyszukanie daje konkretne wyniki)
			
			
									
						
										
						(jak zawsze zaskoczony sensem zadawania pytania i czekania na czyjąś odpowiedź, gdy pierwsze nasuwające się wyszukanie daje konkretne wyniki)
- Pitbull
 - Posty: 448
 - Rejestracja: 2006-10-20 12:48
 - Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
 - Galeria: viewtopic.php?t=14340
 - Lokalizacja: Lublin
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
to  że kompreska w KLZE jest wyższa niż w zwykłym KL to wiem, ale chodzi mi dokładnie ile powinno być PSI.
Pozdro
			
			
									
						
										
						Pozdro
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
Zanim napiszę, to sprawdzam.Robert pisze:... konkretne wyniki ...
- wingerman
 - Klubowicz
 - Posty: 2887
 - Rejestracja: 2003-03-21 10:31
 - Samochód: Probe 3.0L
 - Lokalizacja: Łódź/W-wa
 
Re: Kompresja w silniku 2,5v6
o widze ze mozna dyskutowac w dziale FAQ 
 